Donnerstag, 30. Oktober 2008

CIKILOTALI HAVUCLU MUFFIN

Arkadaslar yeniden merhaba,kisa bir ara demistim ama ara biraz uzadi.
Öncelikle hepinize gecmis olsun blogger kapanmis,bir kac kisi yüzünden bütün bloggeri kapatmak haksizlik olurdu,neyseki kisa bir kapatma olmus yaptiklari hatayi anlamislar gecde olsa .

Babam 8 gündür yogun bakimdaydi,sükürler olsun yogun bakimdan cikti.2 gündür normal odada yatiyor,yogun bakimin ilk günlerinde durumu agirdi,doktorlar her an herseye hazirlikli olmazi söylediler.Yanina girdigimizde derin bir uyku halinde kimseyi duymadan tanimadan yatti.
Doktorlar bu halin normal olmadigini ya beyinkanmasi yada felc olabilecegini söyledile,.üzüntümüz bir kat daha artti.Tomografisini cektiler herseyi temiz cikti,narkozun vucuda agir geldigi verilen agri kesicilerin yan etkisiyle derin bir uyku halinde kendine gelemedigini söylediler,ve beklemekten baska yapilacak birsey yok dediler.
Yogun bakimdaki doktorlar hemsireler okadar iyi ilgilendilerki onlarin bu ilgisi alakasi üzüntümüzü biraz olsun hafifletti.Öyleki günlerce yogun bakimda yatan babami sakal trasini bile etmisler, hepsine burdan cok tesekkür ediyorum.

Artik gözlerini azda olsa aciyor, yavas yavas konusmaya basladi,halen serumla besleniyor,insallah yakinda iyice iyilesip eski sagligina kavusacak

.Zor üzüntülü günlerimizde yorumlariyla beni yalniz birakmayan bütün arkadaslarima cok tesekkür ederim,hepinize icten sevgilerimi yolluyorum.Yarin cuma namazindan sonra camiide kendi yapacagimiz tulumba tatlisiyla ayran dagitacagiz, dualarimizin kabul olup babamin iyilestigi icin,Allah bütün hastalarin sifasini versin.

Bu ayki ikisi bir arada meyve ve cikilota etkinligine resim dosyamda önceden yaptigim cikilotali havuclu muffinlerle katiliyorum.Sevgili Neslihanincikilotafabrikasi arkadasimiza kolayliklar dilerim,ayni zamanda p.d.c.s.e 28 etkinligine yapantatli kurabiyem arkadasimizada gönderiyorum.
3 yumurta
1 bardak siviyag
1 bardak süt
1 bardak seker
2 yemek kasigi kakao
1 cay bardagi rendelenmis cikilota
1 bardak rendelenmis havuc
1 paket vanilya sekeri
1 paket kabartma tozu
alabildigi kadar un
üstü icin
200 gr bitter cikilota küvertür
marzipanli havuclar

Yumurtalar sekerle koyu bir kivam alincaya kadar mikserlenir,süt,kakao,vaniliya sekeride eklenir yine mikserlenir.havuc rendesi cikilota rendesi ilave edildikten sonra en sonuna unla birlikte kabartma tozu elenerek ilave edilir,kasikla karistirilir yaglanmis muffin kaliplarina kasikla fazla dolmayacak sekilde konur.Isitilmis 180 dereceli firinda pisirilir.Küvetür benmari usülü eritilir,firindan cikmis ilimis muffinlerin üzerine cikilota kasikla yayilir,marzipanli havuclar muffinlerin ortasina konur,seker hamuruylada minik havuclar yapilabilir.

Kommentare:

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim günaydın..çok sevindim babanın şifa bulmasına..bu cuma günü hürmetine inşaAllah sağlığına geri döner
sizede ayrıca tekrar geçmiş olsun..
biraz erkenciyim muffinlerimi alıp oğluşa kahvaltı hazırlıyım öptüm sen.
muffinleride alıyorum ama:)

Anonym hat gesagt…

selam canım.çok geçmişler olsun.babanızın şimdi iyi olmasına çok sevindim.allah hayırlı şifalar versin..havuçlu muffinler harika görünüyor.eline saglık arkadaşım.sevgiyle kal.
http://hunerlieller.net

derya hat gesagt…

Canım büyük geçmiş olsun rabbim bir daha göstermesin.Babacığına acil şifalar dilerim.
Muffinler enfes ellerine sağlık öptüm...

Feyza Fidan hat gesagt…

Canım Öznur'cum çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim Allah'ımdan..
İnşallah biran önce sağlığına kavuşur kayınpederin.
Havuçlu muffinlerin süper olmuş, hele minik havuçlarına bayıldım,ellerine sağlık cancağızım,
Öpüyorum çok..

zehra hat gesagt…

ayy cok guzel gorunuyor
bayıldım bu guzellıklere cokda sevımlıler bence ellerınıze saglık

defneylebirlikte hat gesagt…

canım tekrar geçmiş olsun.inşallah en kısa zamanda düzelir.muffinler muhteşem.elllerine sağlık.sevgiler..

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Çok geçmiş olsun. En kısa zamanda eski sağlığına tamamiyle kavuşur umarım babanız.
Muffinler çok lezzetli ve şık görünüyor.
Ellerine sağlık
Sevgiler

yasemin hat gesagt…

cnm öncelikle gecmis olsun , tarifini simdi yayinliyorum , ellerine saglik , katilimindan dolayi ayrica tesekkür edrim tekrar bekliyorum;) aeo cnm

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Öncelikle çok geçmiş olsun,babana Allah'ü Tealadan acil şifalar dilerim.
Doktorların ve hemşirelerin babanla ilgilenmesi size biraz olsun moral olmuştur.
Etkinlik için hazırladığın havuçlu muffinlerin nefis görünüyor,ellerine sağlık.

neslihan hat gesagt…

Canım tekrar çok geçmiş olsun.İnşallah daha da iyie gidecek babanın durumu.bir an önce sağlığına kavuşmasını diliyorum.

Bu kadar yoğunluk arasında etkinliğime katılman büyük incelik canım.çok çok teşekkürler.çok şık ve güzel bir tarif,ellerine sağlık canım.
öpüyorum.sevgilerimle...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Arkadaşım babana tekrardan çok geçmişler olsun daha iyi olmasına sevindim...

Mafinlere tam benim damak tadıma göre olmuş ellerine sağlık...
Sevgiler...

birdilimdus hat gesagt…

Babanın iyileşmesine çok sevindim, büyük geçmişler olsun, Allah tekrarlatmasın.
Muffin tarifi de harika, deneyeceğim mutlaka.

Sevgiler,
Evren

banu gökşin hat gesagt…

canım benım gecmıs olsun.


cok guzel gorunuyor ellerıne saglık.
sevgılerımle..

birdutmasali hat gesagt…

SEVGİLİ ÖZNUR,
HABERLER ÇOK GÜZEL,
TARİF ÇOK GÜZELL
VE BENDE GÜLÜMSEYEREK AYRILIYORUM SAYFANDAN..
HERŞEY GÜZEL OLSUN İNŞŞ.
SEVGİLERRRR CNM.

NuNu

hazalca hat gesagt…

canım çok geçmiş olsun.babanın daha iyi olmasına sevindim.eline sağlık bu arada.yine harikalar yaratmışsın

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Tekrar geçmiş olsun, zor günleri tamamen atlatmanızı dilerim.
Muffinler de harika, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

disal hat gesagt…

canım babana çok çok geçmiş olsun...sevindim yoğun bakımdan çıktığına....Allah acil şifalar versin....

muffinlerde nefis olmuş çiçeğim..ellerine sağlık...

öptüm seni...

NİLÜFER hat gesagt…

BABANIN İYİLEŞMESİNE ÇOK SEVİNDİM ALLAH SAĞLIK VERSİN.
MALATYA'DAN DÖNDÜM KURU KAYISI GETİRDİM İKRAM EDEBİLİRİM.
MUFFİNLER ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK SEVGİLER...

Melek* hat gesagt…

hastanıza Allah şifalar versin inş. aramıza dönmene sevindim. bu arada muffinler çok şık olmuşlar ellerine sağlık hayırlı geceler

karakazan hat gesagt…

Gecmis olsun diliyorum kayinpederine.
Harika olmuslar eline saglik canim.
Selamlarimla,serap.

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum tekrar çok geçmiş olsun, neyse ki baban gözlerini açmış, inşallah kısa sürede eski sağlığına kavuşur.. Allah kabul etsin..

Leyla Poyraz hat gesagt…

Öznurcum çok çok geçmiş olsun..
canım benim rabbim yardımcınız olsun inşallah..rabbim babanıza acil şifalar versin..muffinlerde çok güzel olmuş ellerine sağlık...

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum gözünüz aydın. Geçmişler olsun. Babanın iyileştiğine çok sevindim.Allah bir daha yaşatmasın. Dualarınız kabul olsun. Muffinlerinde nefis olmuş. Çok şık. Ellerine sağlık canım. Sevgiler..

sevimin sayfasi hat gesagt…

coook gecis olsun canim, allah babana acil sifalar versin, bütün dualarimiz sizinle
muffinler harika olmuscanim
ellerine saglik

hdidem95 hat gesagt…

gözünüz aydın canım tekrar geçmiş olsun buarada muffinlerde pek güzel hele havuçlar süper:)) sevgiler

simayhobievi hat gesagt…

elinize sağlık değişik olmuş muffinler denemek lazım sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim..babacığının iyileşmesine çok sevindim..
Allah c.c. size bağışlasın sevaplarınızıda kabul etsin..amin..
Şimdi daha iyidir umarım gözünüz aydın olsun..

TAZE NANE hat gesagt…

Çok geçmiş olsun. Babanıza acil şifalar dilerim.
Muffinler harika görünüyor.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

Ayse Pamuk hat gesagt…

Çok geçmiş olsun en kısa zamanda daha iyi olur insallah.Muffınde çok güzel ellerine sağlık

Papatya Prenses hat gesagt…

Ablacım tekrar geçmiş olsun,Rabbi beterinden korusun ve en kısa zamanda acil şifalar versin...
*

Muffinlerde çok sevimli görünüyor ellerine sağlık..

yeşim hat gesagt…

Öncelikle geçmişler olsunn

bu miniklerr çok güzel hele de havuçları çok cici

ellerine sağlık
sevgilerr

yesildomates hat gesagt…

canım çok çok geçmiş olsun..senin adına sevindm..umarım herşey yolunda gider ve babanız sağlığına kavuşur..

muffinlerde nefis görünüyo..
öpüyorum....

Halenze Özlem hat gesagt…

Allah babacığına acil şifalar versin. her şey insanlar için maalesef. sizede sabırlar diliyorum çok zor gerçekten. inşallah en kısa zamanda iyi haberlerini alırız. kekin üzerindeki hafuçlar gerçekmi:) nerde ekiliyo onlar bende istiyorum:) elelrinize sağlık:) sevgiler

ozguluntarifleri hat gesagt…

oznurum canim babanin sagliginin iyi olmasina cok sevindim dulariniz kabul olmus canim.
Allah saglik sihat versin basinizdan eksik etmesin.
mufinler cok seker olmus ellerine saglik canim.
sevgilerrr.

gülizar hat gesagt…

Canım ellerine sağlık,mufin olsunda neli olursa olsun.pek severim :)) görüntüsü bile yetiyor..

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

MERHABA Canımcım;
28. Ev sahibemiz olan YASEMİN (TATLIKURABİYEM.BLOGSPOT) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
Sevgilerimle SEVİL SAHİN
Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim
MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, babanin birazda olsa iyi olmasina cok sevindim. Allah acil sifasini versin, insallah eski sagligina kavusur.
Hayirlarinizda kabul olsun.
Muffens harika olmus ellerine saglik, sevgiler....

akasyakokusu hat gesagt…

canım öznurum..geldim..kayınbabana çok geçmişler olsun..yine yine şifalar dilerim.amin.
benim kayınbabamda birgün haber geldi tansiyonu çıkmış eşim aynı gün indi antalyaya..beş gün durdu geldi.konuşmaya başladı az az.ama tam anlaşılamıyordu telde.sonra yine yükseldi..tam iki ay uyudu..hiç belli olmaz insanlar yıllarca uyuyor sonra uyanıyor..Allah c.c. sağlık sıhhat versin inşaAllah şifasını bulur..
dua edin bolbol..bizlerde onun için Fatiha,yasin-işerif okuruz..çok öptüm canım..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

babanın iyi olmasına çok sevindim canım gözünüz aydın..
muffinler çok şirin olmuşlar ellerine sağlık aldım birtane:) öpüyorum sevgiler..

belgin hat gesagt…

mERHABA CANIM,
bABANA ACİL ŞİFALAR DİLERİM, MUFFİNLER DE HARİKA OLMUŞŞŞ, ELLERİNE SAĞLIK
EPEYDİR İKİSİNİ BİRLİTE YÜRÜTMEYE ÇALIŞIYORUM AMA BLOGSPOTA FAZLA EĞİLEMİYORDUM ARTIK BİRAZ DAHA İLGİLENİYORUMM...
SEVGİLERR CANIM

pervin hat gesagt…

SEVGİLİ ÖZNURCUM BABANIZIN İYİLEŞMESİNE HERKEZ GİBİ BENDE SEVİNDİM ALLAH DERMANSIZ HASTALIK VERMESİN HAYIRINIZIDA ALLAH KABÜL ETSİN MUFİNLER ŞİRİN GÖZÜKÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİ DOLU GÜNLER...

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

gözünüz aydın Allah bir daha göstermesin. Muffin yapmayı hiç denemedim nedense. Çok güzel görünüyorlar. Sevgiler

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

canım mrb öncelikle ziyaretine teşekkür ederim buluşma için yurt dışındayım demişsin tatlım
sen gelemesende ruhun bizimle ben biliyorum
bu arda babanında iyi olmasına çok sevindim rabbim en kısa zamanda saglıgına kazanmasını saglar inş. allaha emanet ol tatlım

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Sevgili Arkadaşım,inşallah Allah'ım babanıza acil şifalar verir tez vakitte ayağa kalkar.Senden hayırlı,sevindirici haberler duyalım inşallah.Sevgiler.

iremlemekanlar hat gesagt…

öncelikle geçmiş olsun allahtan şifa dilerim kayınpederinize nefis pasta olmuş iyi haftalar dilerim sevgilerlee

Huriye hat gesagt…

Canim benim babacinizin yogun bakimdan çikmasina çok sevindim...insallah çok daha iyi olur...Allahin izniyle...muffinler de harika...ellerine saglik,optm...

feray hat gesagt…

Öznur cum çok geçmiş olsun inşallah artık iyidir baban.

Ellerine sağlık canım muffinler harika.
Sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin