Donnerstag, 16. Oktober 2008

TAVUK BIFTEK VE BRÜKSEL LAHANALI SEBZE YEMEGI

2 adet tavuk gögsü,tavuk baharati,kirmizi tozbiber,sarimsak tozu,siviyag
500 gr brüksel lahanasi
2 adet havuc
2 adet patates
1 adet sogan
yarim yemek kasigi domates salcasi,karabiber,bir cay kasigi tuzot,siviyag

Tavuk gögsü ikiye kesilir,baharatla siviyag karistirilir bu karisima tavuk gögüsleri terbiyelenir.
Bir iki saat bekletildikten sonra tavaya alinir ve arkali önlü kizartilir.Kisik ateste siviyag koymadan pisirdim terbiyesinde yagini icine cekiyor.

Brüksel lahanasi yikanir,dis yapraklari ayiklanir,bir kez daha sudan gecirilir.Patatesler bürüksel lahansi oranninda küp küp dogranir.Yikanmis havuclarda yuvarlak sekilde dogranir.
Tencereye siviyag konur,sogan rendelenir,salcasi baharatlari ilave edildikten sonra sebzeler eklenir.Salcayla sebzeler az sotelendikten sonra bir bardak sicak su ilave edilir ve sebzeler pisirilir.
Tabaga kizaran tavuk biftek ve brüksel lahanali sebzeden konur,et yemeklerinin yaninada cok yakisir bu sebze yemegi.

Kommentare:

SARI PAPATYALAR hat gesagt…

ellerine sağlık canım nefis olmuş

Papatya Prenses hat gesagt…

Şu lahanadan yemek nasip olmadı henüz,annem ısrarlar almıyor:)
İkisi de enfes görünüyor ablacım,ellerine sağlık..
hayırlı cumalar...

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat hat gesagt…

merhabalar:)
ellerıne saglık..bende dun yaptım tavuk bıftek..cok sevdık..ama senınkı sebzelı felan cok guzel olmus:)elcegızlerıne saglık:)
*******

arkadasım,ben sayfana gelip cuzu verdıgımı sanıyordum ama gelmemişim:)kusura bakma..23.cüzü kımse almadı fakat ben sayfamda 17 yazmısım yorumlar kısmına:)..artık sen hangısını okursan canım bana haber verırsın tamam mı?yuregıne saglık arkadasım:))

neslihan hat gesagt…

Çok iştah açıcı bir görüntü,ellerine sağlık canım,hem de çok sağlıklı.afiyetler olsun.sevgilerimle...

derya hat gesagt…

Canım çok leziz brüksel lahanası ve brokoliyi ben çok seviyorum ama bizim evin 3 erkeği yemiyor tabağı aldım canım,ellerine sağlık,öptüm kocaman..

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Tabak çok iştah açıcı görünüyor nefis olmuş canım ellerine sağlık...
Sevgiler...

Betül hat gesagt…

Sağlık fışkırıyor yemeğinden Öznur'cuğum.
Çok güzel, ellerine sağlık.
Ben bazen kapuskayı da bu lahanalarla yapıyorum, çok severim lahanayı.

Sevgilerimle.

banu gökşin hat gesagt…

canım nefıs gorunuyor ellerıne saglık ıyı hafta sonları sevgıler..

MUTFAKISTAN hat gesagt…

nefis gorunuyor ellerine saglik canim....afiyet olsun

defneylebirlikte hat gesagt…

nefis nefis arkadaşım.har,kasın..

Leyla Poyraz hat gesagt…

Canım yemeğin nefis olmuş ellerine sağlık..
aslında brüksel lahanasını hiç nedemedim eğer burada bula bilirsem mutlaka deneyeceğim...etkinliğinizde çok güzel geçmiş...hayırlı olsun..
bol bol kitap okumalar..Sevgiler...

NİLÜFER hat gesagt…

Brüksel lahanasını marketlerde görüyorum ama hiç cesaret edemiyorum alıp pişirmeye inşallah birgün alır denerim senin yaptığın gibi tavuk da çok lezzetli görünüyor eline sağlık canım

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum nefis bir tabak olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler, iyi haftasonları dilerim..

birdutmasali hat gesagt…

öyle güzel görünüyorlarki..
sebzeli her şeyei seviyorum..
eline sağlık sevgili çiçeğim.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum bu hafta diğer blogcu arkadaşlardada bizdede genelde tavuk yemekleri vardı gönüller birmiş canım ben çok sevdiğim için sık yapıyorum böyle değişik lezzetli tarifleri hemen deniyorum yaşımız itibarı ilede beyaz et doktorların zaten tavsiyesi bize sebzeylede çok güzel bir sunum olmuş ellerine sağlık canım benim sevgiler hayırlı hafta sonları

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat hat gesagt…

merhaba bahar cıcegım:)ismin soylerken bıle ferahlatıyo ınsanı:))17.cüz senındır canım..sevgılerımle...

TAZENANE hat gesagt…

Çok lezzetli görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

hazalca hat gesagt…

eline sağlık canım,bu yemek tam bizim damak tadımıza göre olmuş.önceden brüksel lahanasını bilmiyorduk.geçen yıl keşfettik artık çok seviyoruz.selamlar

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba canım, bir karadenizli olarak lahananın her çeşidine bayılırım, yemeğin enfes görünüyor, ellerine sağlık canım. Sevgiler Nesrin

yukivehobileri hat gesagt…

çok güzel ve çok renkli görünüyorlar çokta lezzetlidir eminim ellerine sağlık canım sevgilerimle

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Brüksel lahanasını çok severim ama bu şekilde denemedim hiç mutlaka deneyeceğim şahane görünüyor ellerine sağlık canımcım..öpüyorum iyi pazarlar

Melek* hat gesagt…

ÇOK GÜZEL OLMUŞ MAŞ. BENDE GEÇEN BRÜKSEL YAPTIM BU SENENİN İLK BRÜKSELİ:) ELLERİNE SAĞLIK

Huriye hat gesagt…

Canim ellerine saglik,ay bu tabak tam benlik olmus,süper görünüyor yemede yaninda yat:))öpüldün kocaman..iyi pazarlar

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Bir uluslararası blog arkadaşlığı ödülü varmış, Edacım beni seçmiş, ben seni de seçtim.

Sevgilerimle.

nurdan hat gesagt…

çok lezzetli olmuş , görünüşünden belli arkadaşım, ellerine sağlık.
güzel bir hafta dilerim sevgilerimle canım ...

elmaşekeri hat gesagt…

Su an tamda google da brüksel lahanasi ile ilgili tarif aramak üzereydim...

Ellerinize saglik nefis görünüyorlar....

defneylebirlikte hat gesagt…

hadi yeni bir tarif bekliyoruz...sevgiler...

pastacirapunsel hat gesagt…

Baharçiçeğimmm,

Hem hafif, hem de çok besleyici bir yemek olmuş, hem de çok sağlıklı..

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler.....

hdidem95 hat gesagt…

CANIM SANA BİR HEDİYE ÖDÜLÜM VAR BLOĞUMDA KABUL EDERSEN SEVİNİRİM SEVGİLER

Huriye hat gesagt…

Canim bir ödül sayfamda seni bekliyor,öptüm

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Canım arkadaşlık ödülümü aldın kabul etmeni beklerim...Seni sayfama bekliyorum...
Sevgiler...

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Ellerine sağlık
brüksel lahanasını çok severim

sevgiyle kal

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin