Donnerstag, 6. November 2008

KIRAZ DOMATESLI SEMIZOTU SALATASI

Hepinize hayirli cumalar arkadaslarim. Biz babamin durumuna alismadan birde Türkiyeden üzüntülü haber aldik.Yegenim trafik kazasi yapmis,sarampole arabasiyla taklalar atarak yuvarlanmis.Araba cöplük olmus,sekiz on takla atan arabadan yegenim omuzunda kirikla ve heryerine batan cam kiriklariyla cikmis.Allahim korumus arabayi görenler bu arabadan sag cikilmaz demisler.Esi hamile bebek bekliyorlardi rabbim dogacak cocugunun yüzüne bakmis.Dün ameliyat olmus omuzundan ameliyati iyi gecmis,bir kac günden cikacakmis hastaneden.insallah en kisa zamanda eski sagligina kavusur.

Babamin durumuna gelince , yogun bakimdan cikinca sadece bir gün kendine geldi ve yine derin uykuya daldi,tepki vermiyor cok zayifladi babacim . Doktorlar kismi beyinkanamasi olabilir dediler,3 haftadan beri kendinde degidi.Bugün kaldigi hastaneden baska bir hastaneye götürdüler ambulansla,babam bunun bile farkinda degil.Burasi felcli beyinkmamasi geciren hastalarin yattigi özel bir hastane.Bu hastanede bir ayda kalabilir alti ayda.Hastanin tedaviye cevap vermesi istekli olmasi gerekiyor,yeni dogan bir bebek gibi hastayla ilgileniyorlar.Hastaya yeniden yemek yemesini konusmasini hareket etmesini yürümesini ögretiyorlar,masajlar fizik tedavileri uguluyorlar.insallah bu hastanede kendine gelir tedavilere olumlu cevap verir.
Yegenimede babamada rabbimden sifalar dilerim,insallah artik iyi sevindirici haberler duyariz.


Sevgili karabiberinmutfagi arkadasimizin ev sahipligi yaptigi p.d.c.s.e etkinlige gönderiyorum.

500 gr semizotu
1 adet sari dolmalik biber
200 gr kiraz domates
zeytinyagi,limon ,salata baharati
Yikanmis suyu iyece süzdürülmüs semizotuna ince kesilmis sari dolmalik biberler ve ince dilimlenmis kiraz domatesler ilave edilir.zeytinyagi,limon suyu ve salata baharati eklenerek cirpilir,salatanin üzerine gezdirilir,üzerine kiraz domatesler dizilir.

Kommentare:

Betül hat gesagt…

Tekrar tekrar geçmiş olsun Öznur'cuğum.

Anonym hat gesagt…

selam canım.inan çok üzüldüm yegeninin kaza geçirmesine ..allah acil şifalar versin.bu aralar sıkıntılı günler geçiriyorsunuz.allah sabır ve kolaylıklar versin.inş.en kısa zamanda bu sıkıntılı günleri atlatırsınız..sabrın sonu selamettir..salata nefis görünüyor tam benlik diyett...sevgiler.hayırlı cumalar...
http://hunerlieller.net

serinmavi hat gesagt…

eline sağlık nefis görünüyor doğrusu...

Selamlar....Hayırlı cumalar canım....

Öznur hat gesagt…

Canımya Allah hastalarınıza acil şifalar versin. Çok geçmiş olsun.
Bende bugün saksıda kendim yetiştirdiğim semizotlarını toplayıp salata yapcaktım. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle...

sarımutfak hat gesagt…

ımmm görüntü süper ellerine sağlık cnm
hayırlı cumalar

derya hat gesagt…

Canım büyük geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun her ikisinede acil şifalar versin.
Salata enfes kocaman sevgiler ve öpücükler...

zehra hat gesagt…

cok ıstah acıcı bır goruntu bu ellerınıze saglık

Kitchen Sweet Kitchen hat gesagt…

Çok üzüldüm,çok geçmiş olsun.Kısmi felç yakın bir arkadaşımızın başına gelmişti.Şu anda durumu fena değil.yürüyor,konuşuyor.Allah'tan ümit kesilmez.
Sabırlar diliyorum.

disal hat gesagt…

öznurcum çok üzüldüm..Allah şifalar versin.....nedir bu peş peşe olaylar....Allah korusun....

tekrar tekrar geçmiş olsun....

inşallah bi an önce babanda sıhhatine kavuşur....

salatan nefis görünüyor...ellerine sağlık hayatım...

neslihan hat gesagt…

Canım çok geçmiş olsun yeğenine,Allah kormuş,çocuğuna bağışlamı.bir an önce iyileşir inşallah.

Herşey üst üste gelmiş.Allah sabırlar versin canım.dilerim herşey biran önce düzelir sevgili babanın da dumumu iyiye gider.sevgilerimle...

pastacirapunsel hat gesagt…

Canım,

Yeğenine geçmiş olsun, babacığın da en kısa sürede eski sağlıklı günlerine döner umarım..

Sımsıcak sevgiler.....

Papatya Prenses hat gesagt…

ablacım Rabbim yiğenine de babana da acil şifalar ihsan eylesin. acı çektirmesin:(


*
salata tam benlik olmuş,ellerine sağlık..

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim..ellerine sağlık salata nefis olmuş..dünden beri hep ayaktayım inan salatayı elime geçirsem kesin dibini bile yerim.
ellerine sağlık..
tekrar geçmişler olsun..mübarek gün hürmetine Allah c.c. bütün hastalarımıza şifa versin..amin.

nurdanın mutfağı hat gesagt…

canım çok geçmiş olsun..salatan tablo gibi olmuş.ellerine sağlık güzel bir hafta sonu dilerim.blogcu adresime beklerim sevgilerimle

hazalca hat gesagt…

gelmiş geçmiş olsun arkadaşım.hayat işte kime ne zaman ne olacağı hiç belli değil.salata da tam benlik olmuş,eline sağlık.bayılırım semizotuna

Huriye hat gesagt…

Canim benim çok uzuldum ust uste gelmis haberler,yegenin insallah daha iyi olur,allah bebegine bagislamis...babacina da uzuldum tam sevinirken koma'dan çikti diye offf,allah'tan umit kesilmez eminim ki çok daha iyi olacak,dualarim sizlerle,allah sifalar versin...guçlu ol
Salatan da nefis ellerine saglik...
Kocaman opuldun...sabirlar diliyorum

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum okuyunca çok üzüldüm. Zaten geldimi olaylar hep üst üste gelir. Yeğenini allah bağışlamış yavrucuğuna. Çok çok geçmiş olsun. Babacığınada üzüldüm. İyileşti dye sevinmiştim. Allahtan ümit kesilmez. İnşallah allahın yardımıyla düzelir bir an önce. Benimde annem beyin kanaması geçirmişti. Sağ tarafında felci var. Şimdi iyi ama , yardımlarımızla yürüyor. İnşallah sizde o seviyelere gelirsiniz. Çok çok geçmiş olsun her ikisi içinde. İnşallah bu sıkıntılı günleri atlatırsın biran önce.
Salatan içinse ellerine sağlık diyorum. Çok güzel görünüyor. Sevgiler canım, öptüm..

birdutmasali hat gesagt…

sevgili çiçeğimm..
ard arda geliyor üzüntüler..
allah sevdiklerine bağışlamış kendisini..
şifalar diyorum.
ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLER CNM

Selin hat gesagt…

Öznurcum
Yaşadıklarına çok üzüldüm arkadaşım. İnan seni çok iyi anlıyorum. Annem de kısa zaman önce kalp krizi geçirmişti. Çok şükür sağlığına kavuştu. Dilerim Allah'tan baban da en kısa zamanda sağlığına kavuşur.
Ben de yeğenin gibi çok feci bir trafik kazası geçirmiştim. Araba tanınmaz hale gelmişti ve ben için sapasağlam çıkmıştım. Çok şükür Allah'ıma. Beni sevenlerime bağışladı. Yeğenine de büyük geçmiş olsun canım.
Sevgilerimle...
Selin

Tijen hat gesagt…

Neler yaşamışsınız Öznur. Her ikisi için de çok çok geçmiş olsun diliyorum. İkisi de tez zamanda sağlığına kavuşsun dilerim ki.

yeşim hat gesagt…

çok çok geçmiş olsun en kötü gününüz geçmiş olsunn

sevgilerr

nino hat gesagt…

mmm salat tam bana gore olmus

MELEĞİN DÜNYASI hat gesagt…

Sevgili Öznur çok geçmiş olsun yeğenine,verilmiş sadakası varmış.Allah babanıza da acil şifalar versin.Çok arka arkaya geldi üzücü olaylar,Allah başka keder göstermesin inşallah.Sevgiler

banu gökşin hat gesagt…

harıka lezız bır salata olmus canım ellerıne saglık sevgıler..

yildiz hat gesagt…

Tekrar tekrar gecmis olsun canim.
Hayat iste,bir günümüz digerini tutmuyor.Kendine iyi bak,moralini yüksek tut.Beterin beteri var.
Umutlu ve saglikli bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler...

Melek* hat gesagt…

canım bunlar bizim için birer sınav inş. bu sınavı üf bile demeden dertler yanıp isyan etmeden atlatırız.yeğenine Mevlam acil şifalar versin. babana acil şifalar verir inş. hayırlı akşamlar.TAKDİR ELDEN BİŞEY GELMEZ. DUADAN BAŞKA.

defneylebirlikte hat gesagt…

çok geçmiş olsun canım.yeğenini allah size ve çocuğuna bağışlamış.en kısa zamanda sıkıntılarının bitmesi dileğiyle....

sevimin sayfasi hat gesagt…

canim benim cok cok gecmis olsun, insallah baban gine sagligina kavusur, yegenininde verilmis sadakasi varmis. allahim bütün hastalara sifa versin...
dualarimiz baban icin

NİLÜFER hat gesagt…

GEÇMİŞ OLSUN ALLAHIM ŞİFA VERSİN HER İKİSİNE DE
SALATA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK

hdidem95 hat gesagt…

çok geçmiş olsun canım acil şifalar diliyorum salatada nefis ellerine sağlık sevgiler

iremlemekanlar hat gesagt…

Öznur hanımcım okurken üzüntülerinize ortak oldum çok geçmiş olsun bizlerle paylaşmanız birazda olsa dindirir üzüntünüzü şükürler olsun ki dünyada nefes alabiliyorlar babanıza çok acil şifalar dilerim

Çeri domatesler salataya çok yakışmış

serinmavi hat gesagt…

Geçmiş olsun canım....


Eline sağlık canım,çok güzel görünüyor...Sevgiler.....

Dilekk hat gesagt…

canım çok üzüldüm okuyunca Allah yeğeninize ve babanıza acil şifalar versin...

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim selam
öncelikle güzel dileklerin icin cok tessekkür ederim sükür daha iyim ...

salatnada enfes ellerine saglik sevgiler

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

hayatım çok üzüldüm aksilikleri üst üste yaşamışsın babacığını ve yiğenine acil şifalar diliyorum....çok geçmiş olsun...iyi haberlerini bekliyoruz...
salatanda harika olmuş ellerine asğlık canikom...sevgilerimle öpüyorum

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum, yeğenine çok geçmiş olsun, ALlah korumuş, verilmiş sadakası varmış.. Babacığın da umarım iyi olur, sağlığına kavuşur, dualarım seninle.. Acil şifalar diliyorum canım..

akçahan hat gesagt…

Uzunca bir bebiş arasından sonra netteydim ve ziyaretine geldim Öznur. Üzüldüm sağlık haberlerine. Rahmetli babacığım geldi gözümün önüne. Benzer şeyleri yaşadık, iyileşti, birkaç yıl sonra bir trafik kazasında kaybettik. Rabbim her iki hastana da tüm şifa bekleyenlere de yardım etsin. Sevgiyle kal.

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim gelemedim iki gündür..nasıl oldu hastalarınız.kayınbaban yeğenin..
Allah c.c. acil şifalar versin..cümle hastalarımıza.amin.

yesildomates hat gesagt…

öznurcuğum çok ama çok üzüldüm..allah şifalar versin..
inş. senden güzel haberler duyarız...bir an önce sağlıklarına kavuşurlar..
sen de kendini fazla üzme..dualarımız seninle..
öpüyorum..
salatanda pek güzel ve lezzetli görünüyo..
görüşmek üzere....

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

İNŞ. EN KISA ZAMANDA GüZEL HABERLER ALIRSIN..Çok çok geçmiş olsun

sevgiyle kal

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

çok geçmiş olsun canım yiğenine Allah çocuğuna bağışlamış acil şifalar dilerim..öpüyorum canım

TAZE NANE hat gesagt…

Görüntüsü çok harika duruyor.
Canlı canlı taze sebze.
Sevgiler.

yasemin hat gesagt…

Cumadir Müminin bayrami , Bugün fazladir yapilan ibadetlerin sevabi , öyle ise haydin acin ellerinizi Mevlaya ..Hayirli cumalar , dualarda bulusma ümidi ile ..

ebru hat gesagt…

uzun zamandır aranızda değildim. şimdi tekrar aranızdayım. inşallah bir daha bu kadar uzun zaman aranızdan ayrılmam. blogumu ziyaret ederseniz sevinirim.
cicim.blogcu.com

yeni yazımı da okumalısınız. reklamları izleyip para kazanmakla ilgili. blogumdan ücretsiz linke tıklayıp üye olabilirsiniz. üstelik çok kolay..
sevgiyle kalın...

Anonym hat gesagt…

Written laws are like spiders' webs, and resolve, like them, merely confuse and convoke the under par and rickety, while the dear and authoritative will-power easily break through them.

Anonym hat gesagt…

And you at the end of the day get to a consensus, where you get a judgement of what in effect ought to be done, and then they provide it to me and then I use it. I average draw it in the sense, the thoughtful sense.

Anonym hat gesagt…

We should be meticulous and perceptive in all the information we give. We should be strikingly careful in giving opinion that we would not think of following ourselves. Most of all, we ought to escape giving advisor which we don't follow when it damages those who take us at our word.

pressure washer

[url=http://pressure-washer-24.webs.com/apps/blog/]pressure washer[/url]

Anonym hat gesagt…

We should be meticulous and discriminating in all the intelligence we give. We should be especially prudent in giving guidance that we would not think of following ourselves. Most of all, we ought to escape giving counsel which we don't tag along when it damages those who depreciate us at our word.

mk diamond

[url=http://mk-diamond-86.webs.com/apps/blog/]mk diamond[/url]

Anonym hat gesagt…

It's not callous to net decisions when you be sure what your values are.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin