Dienstag, 25. November 2008

YE#39 COCUK YEMEKLERI YUMURTALI DOMATES MANTAR VE KASARLI UGURBÖCEGI


Bu ayki etkinlik cocuklar icin secmis mimarasci arkadasimiz.Cok azdir yemek secmeden yiyen cocuk,özelliklede sebzeyi nedense pel sevmezler.Kendi cocuklarimdan biliyorum onlara sebze yemeklerini yedirecegim diye az cabalamamistim.
Bende bu etkinlige iki aparatifle katiliyorum,cocuklarin sabah kahvaltilarina veya dogum günlerine yapabileceginiz yumurtali domates mantar ve kasar peynirli ugur böcegi..Mimarasci arkadasimiza kolayliklar dileyerek tarifimi gönderiyorum.

4 adet yumurta
2 adet orta büyüklükte domates
mayonez

Yumurtalar haslanir,alt kismindan cok az kesilir tabakta dengeli durmasi icin.Domatesler ortadan ikiye kesilir,ic kisimlari cikartilir.Yumurta dik olarak tabaga konur,üzerine ici bosaltilmis domates sapka gibi üzerine konur.Mayanozle domateslerin üzerine minik minik noktalar yaparak süslenir.


Minik kasarli ugur böcegi



4 adet yuvarlak minik kasar(babybel)Türkiyede yoksa kalin kasarlardan yuvarlak kesilebilir.
1 adet salatalik
4 dilim kepekli ekmek,beyaz ekmek veya tost ekmegide olabilir.
1 paket labne peyniri
maydanoz saplari
ketcap

Dilim ekmekler peynirin büyüklügünde yuvarlak kalipla kesilir.Yuvarlak ekmekciklerin üzerine labne peyniri sürülür, dilimlenmis salatalik konur.Minik kasarlarin ortasindan ayrilmayacak sekilde kesilirSalataliklarin üzerine kasarlari koyduktan sonra ketcapla ugurböceginin kanat kisimlarina noktaciklar yapilir.Maydonoz saplari ayni oranda ikiye kesilir bas kismina yerlestirilir.iste size zahmetsiz yapimi zaman almayan sirin ugurböcekleri,dogum günleri ve kahvaltilari icin degisik bir sunum.



Türkiyede varmi bilmiyorum,yoksa kalin kasar peynirinden yuvarlak sekilde kesip yapabilirsiniz.

Kommentare:

Huriye hat gesagt…

Canim çocuklar için super fikirler,valla bunlari her çocuk bir çirpida yer,bu fikirleri bir kenari koyayim yarin oburgun belli olmaz lazim olur:))optm canisi

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

İki aperatifte harika görünüyor.ÇOCUKLARIN YANINDA BÜYÜKLERİDE CEZBEDECEK TÜRDEN.Ellerine sağlık

sevgiyle kal

feray hat gesagt…

Öznur um ben bunlara bayıldım. Çok şirinler bunları görüpde yemiyecek çocuk düşünemiyorum. Ellerine sağlık canım.
Sevgiler.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Ne şeker şeyler bunlar böyle. Bunları yemiyecek çocuk yoktur sanırım :))
Ellerine sağlık.
Sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim merhaba..az önce destan gibi yazdımdı elektrik gitti yine..geldi ama..kesilir yine belki.hemen yazayım.
mantarlar böcekler pek şeker..böcekleri gördüm bloglarda..ama minik pasta yapmışlar üsttekini az kesik bırakıp kanat uygulamışlar aynen böyle.
ama mantarlarda çok şeker ilk gördüm sende.
valla neler görüp öğreniyoruz buralarda..aman öğrenmenin yaşı yok.
eline emeğine sağlık canım..sana çay bıraktım..

nino hat gesagt…

harika gorunuyor canim ellerine saglik

derya hat gesagt…

Ayyyyyy severim ben onları canım ellerine sağlık ne kadar şirinler,öptüm...

yasemin hat gesagt…

ayy bunlar ne ya seker seker aklinla bin ya$a :D nerden aklina geldi kiz gercekten harika görünüyorlar , ellerine saglik cnm, buarada cnm gzl dileklerin icin cok tskr ederim , insaAllah gideriz . Allah sanada nasib etsin insAllah ;)
Aeo cnm

mutfakcini hat gesagt…

süper olmuşlarr.ellerinize sağlık.

hazalca hat gesagt…

amanın ne şirin bunlar böyle.insanın çocuk olsaı geliyor.selamlar,sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

valla ben hiç görmedim buralarda böyle kaşarlar.süper olmuş ikisi de .ellerine sağlık canım..çoook harikaa..

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Bayıldım ben bu görüntülere, çok sevimli ve şıklar ayrıca da. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

cok guzel olmuslar,eline saglik
cocuklar bunlara bayilir super fikir ,sevgiler canim

pastacirapunsel hat gesagt…

Çok şirinler, eminim tüm çocuklar böyle hoş sunumla gelen yemekleri yerler:)

Ellerine ve düşüncelerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler.....

şeker pasta hat gesagt…

Çok şirin olmuşlar... Yaparım oğluma ben bunlardan, bayıldım...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

İki lezzette harika görünüyor çocuklar kesin çok beğenirler çünkü bende bayıldım...Ellerine sağlık canım...
Kayınpederine tekrardan acil şifalar diliyorum canım...
Sevgiler...

TAZE NANE hat gesagt…

Çok güzel görünüyorlar.
Çocuklar bayılır ama. Bende bayıldım.
Sevgiler.

nurdanın mutfağı hat gesagt…

ellerine sağlık arkadaşım bu çocuklar neler yaptırıyor anneler böyle, ah keratalar ah...harikasın.sevgiler

NİLÜFER hat gesagt…

SÜPER OLMUŞLAR ÇOCUKLARI BİLMEM AMA BEN BUNLARI YERİİİİMMMMMMM ELİNE SAĞLIK CANIM

disal hat gesagt…

bu etkinlik çok güzel olacak bence..harika değişik şekilli tarifler çıkıyor...

ellerine sağlık..bayıldımmm....

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

cocuk olmak vardi biliyormusun
hersey onlar icin ama birini ben aldim kactim ellerine saglik özelikle ugur böceklerine bayildim sevgiler hayirli cumalar canim

Anonym hat gesagt…

Günaydin... harika görünüyor hem peynir hem yumurta, hemen bu sekliyle ogluma sunmaliyim, eminim cok hosuna gidecek hayirli cumalar, iyi haftasonlari. Stuttgartdan selamlar...

www.blogcu.com/kayserimutfagi

papatya68 hat gesagt…

ayyy ellerine sağlık canım arkadaşım çok şirin olmuş ben bayıldım doğrusu mutlaka çocuklu misafirlerim için yapıcam çok teşekkürler acaba bunları hobidünyam foruma ekleyebilirmiyim izin verirsen çocuk yemekleri bölümümüz varda sağlıkla kal cevabını bekliyorum

Melek* hat gesagt…

ne güzel ne şeker gözüküyorlar ellerine sağlık:)

Leyla Poyraz hat gesagt…

Canım..çok şekerler yaaa..
ellerine sağlık..güzel bir hafta sonu diliyorum...

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar, canim cocuk aparitiflerinin secimi harika, neredyse benimde cocuk olasim geldi ellerine saglik, sevgiler, güzel hafta sonlari....

capankizimutfakta hat gesagt…

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
01.ARALIK 2008 (PAZARTESİ)- 21,ARALIK.2008 TARİHLERİ ARASINDA

“PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 31” EV SAHİBESİ OLARAK http://capankizimutfakta.blogspot.com / GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 31.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

Ayseden/Yemek Atölyesi hat gesagt…

Bunlar harika ...

Ellerine sağlık...

Süper olmuş...

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar.. Kiimbilir çocuklar ne çok sever.. Kar manzarası şahane, hadi bakalım siz orada sezonu açtınız, darısı bize :)

KARDELEN hat gesagt…

hepsi birbirinden şirin ve sağlıklı tarifler emeklerinize sağlık:))

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Ayy bayıldım çok şirin olmuşlar ellerine sağlık canımcım...öpüyorum iyi haftalar..

Anonym hat gesagt…

ay benim cocuk olasim geldi:))
supersin arkadasim valla
bayildim bayildim
aklina ellerine saglik

www.yenitadlar.blogcu.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin