Mittwoch, 12. November 2008

BARBUNYA PILAKI


Sevgili arkadaslarim hepinize tekrar cok tesekkür ederim güzel dilekleriniz ve yorumlariniz icin. Yegenim hastaneden cikti evde dinleniyor,yavas yavas günlük yasantisina dönecek insallah.

Babam(Kayinpederim) yeniden yogun bakima alindi,durumu pek iyiye gitmiyor.Ilk yogun bakimdayken yanina girdigimizde gözünü acmasada bizi duyuyor konusmaya calisiyor elini tuttugumuzda duygulanip agliyordu .Simdi tamamen derin uykuda,4 hafta oldu ameliyatina, 3 haftadir,da yogun bakimda,Hergün bir umutla gidiyoruz belki bugün kendine gelir gözünü acar diye ama her gittgimizde dahada halsiz dermansiz halde buluyoruz.Allahtan umut kesilmez insallah yogun bakimdan cikar eski sagligina kavusur.

500 gr barbunya
1 sogan
yarim cay bardagi siviyag
1 yemek kasigi salca
üzerine bir dal maydonoz
karabiber,kirmizi toz biber.tuz,seker,sarimsak
Siviyagla rendelenmis sogan ve sarimsak sotelenir, salcasi ilave edilir ,barbunya ekelenip az kavrulduktan sonra karabiber,kirmizi toz biber seker eklenir sicak suyuda koyulduktan sonra barbunya yumusayincaya kadar pisirilir.Maydonoz ince kiyilir ,barbunyanin üzerine eklenir.

Kommentare:

KARDELEN hat gesagt…

en sevdiğim lezzetlerdendir barbunya çok lezztli görünüyor ellerine sağlık:))

Anonym hat gesagt…

selam canım.allahtan umut kesilmez..bir bakarsın gözünü açmış ve iyi olmuş...allah sizlerede sabır versin.beklemek zor iştir...barbunya nefis görünüyor.eline saglık.sevgilerimle.
http./hunerlieller.net

Öznur hat gesagt…

Canım tekrar tekrar Allah acil şifalar versin.
Barbunyanda harika gözüküyor. Ellerine sağlık.
Sevgilerle...

disal hat gesagt…

canım yeğeninin çıkmasına çok sevindim....darısı babana inşallah...

ellerine sağlık..pilaki nefis görünüyor....

öpüyorum seni canım....

melisa hat gesagt…

pilakin çok güzel olmuş ellerine sağlık
rabbim tüm hastalara şifa versin

birdutmasali hat gesagt…

tatlım yeğenine çok sevindim..
babanızın ise daha zamana ihtiyacı var sanırım :(( SABR...inş düzelir.
barbunyan harika görünüyor...
ellerine sağlık çiçeğim..
sevgiler şifalar dilerim.

derya hat gesagt…

Canım ALLAHTAN ÜMİT KESİLMEZ duam sizinle inşallah hayırlısıyla sağlığına kavuşur.Rabbimin takdiri vakit saat geldiyse çektirmeden emanetini almasını dilerim.
Barbunyaya bayılırım ellerine sağlık canım...
Sımsıcak sevgiler,öptüm...

Papatya Prenses hat gesagt…

barbunyaya bayılırım mımm,ellerine sağlık ablacım..
sevgiler..

Ayseden hat gesagt…

İlk önce büyük geçmiş olsun ve allah acil şifalar versin diyorum. Barbunya şu anda ocakta pişiyor :)))

Sevdiğim bir yemektir...

Sevgiler...

hazalca hat gesagt…

barbunya benim de favorimdir.evdekiler yemediği için sık yapamasam da ,hep kalbimde:)))hastanızın da allah şifasını versin

feray hat gesagt…

Canım kayınpederine üzüldüm iyileşti derken. Allah şifa versin inşallah iyileşir.
Sevgiler canım.

sarımutfak hat gesagt…

çok severim çok
ellerine sağlık

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Babanıza acil şifalarımı tekrarlıyorum...İnşallah kısa zamanda sağlıklı günlerine döner sizde daha fazla üzülmezsiniz...

Pilaki nefis olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

cumartesi mutfağı hat gesagt…

çok ama çok geçmiş olsun canım. allah hayırlı şifasını versin inşallah.

sevgiler,

tolunay

kizilciksurubu hat gesagt…

Canim cok üzüldüm kayinpederinin durumuna. Insallah Allah'im acil sifalar verir, dedigin gibi Allah'tan umut kesilmez. Bizim de hastamiz, ablamin esi hasta oldugunu belirtmistim daha önce blogumda. Ondan da bir gün umutlandirici haberler aliyoruz, baska bir gün de umutlarimiz yok oluyor, ama Allah'tan umut kesilmez. Allah bütün hastalara acil sifalar versin, dermansiz dertler vermesin insallah.
Öpüyorum canim.

banu gökşin hat gesagt…

canım cok severım. ellerıne saglık nefıs gorunuyor. sevgıler..

nurdan hat gesagt…

canım Allah şifa versin.barbunya da çok güzel olmuş ellerine sağlık

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum her okuduğumda inşallah durumunuz düzelmiştir diye ümitleniyorum ama bir gelişme olmayınca çok üzülüyorum inanki. Allahtan ümit kesilmez. İnşallah her şey yoluna girer ve babacığınız iyileşir. Barbunyada nefis. Bugün bende pişirdim. Ellerine sağlık şekercim. Sevgiler, selamlar..

defneylebirlikte hat gesagt…

canım çok severim barbunyayı.yarın ben de yapayım aklıma getirdiğin iyi oldu...sevgiler...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Allah acil şifalar versin inşallah.
Barbunya pilaki çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

yasemin hat gesagt…

Dünyada birçok insan vardır. Kimi mutlu, kimi mutsuz, kimi ağlayıp, kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var ki,o da su an bu mesajımı okuyor.

Melek* hat gesagt…

özelliklede hazır barbunyaya bayılırım ellerine sağlık

Kitchen Sweet Kitchen hat gesagt…

Benim aldığım barbunyalar koyu renkli ama diğer tüm bloglarda kuru fasulye gibi açık renkli barbunyalar var.Niye ki acep?:)

Kitchen Sweet Kitchen hat gesagt…

Bu arada yeğeninin durumuna sevindim.K.pederin içinse sabır diliyorum,inş.durumu düzelir.Bu konularda konuşmak da zor oluyor.Allah yardımcınız olsun.

sanong hat gesagt…

canim merhaba nasilsin? Kayin pederin nasiloldu allahtan acil sifalar diliyorum Yegeninede cok gecmis olsun insallah en kisa zamanda iyilesir hayirli cumalar kendine iyi bak

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim cok cok gecmis olsun bu mübarek gün hürmetine rabbim acil sifalar versin insallah allahtan ümit kesilmez insallah iyi olur tüm dualarim seninle
barbunyada enfes görünüyor ellerine saglik hayirli cumalar canim

yasemin hat gesagt…

cnm bnm gzl msjin icin cok tskr ederim , begendigine cok sevindim , Allah razi olsun ; )

"Ey Rabbimiz! Bizi Sana boyun eğenlerden kıl, neslimizden de Sana itaat eden bir ümmet çıkar, bize ibâdet usûllerimizi göster, tevbemizi kabul et. Zîrâ, tevbeleri çokça kabul eden ve çok merhametli olan ancak Sen'sin." (Bakara, 128)
Salatu selam olsun alemlerin Efendisine (asm)..Hayirli cumalar Arkada$im ..

hdidem95 hat gesagt…

ellerine sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler

akasyakokusu hat gesagt…

CANIM BENİM ÖZNURUM BAHARIM ÇİÇEĞİM.
EHH KEYFİM DÜZELMİŞ BAK GEZMEYE BAŞLAMIŞIM DEĞİLMİ.
ÇOK TŞK EDERİM ALLAH C.C. RAZI OLSUN HEP YANIMDAYDIN.TESELLİM OLDUN..HEPİNİZE AYRI AYRI TŞK ETMEK İSTERİM.
BURDA HALİYLE SEVİNCİDE ÜZÜNTÜÜYÜDE PAYLAŞIYORUZ..İÇİMİZ KEDERLİYKEN BİR TARİF EKLEYİP KALKAMIYORUZ DEĞİLMİ.YADA ARKADAŞLARIMIZI ZİYARET EDEMİYORUZ.
SENİN KAYINPEDERİNİ YAZDIĞIN GÜNDÜR BEN ACABA NOLDU DİYORUM.SENİNLE BERABER ÜZÜLÜYORUM.İNSAN ARKADAŞININ YANINDA OLMAK İSTİYOR TESELLİ ETMEK ELİNİ OMZUNA KOYMAK İSTİYOR.ONUN BİŞEY YİYESİ İÇESİ GELMEYİNCE OLMAZ BÖYLE YİYİP İÇMEDEN OLMAZ DEYİP ZORLADA OLSA ONUN YEDİĞİNİ GÖRMEK İSTİYOR DEĞİLMİ..BU BİR PAYLAŞIMDIR.
SENİDE HEPİNİZİDE KENDİ DERDİMLE MEŞGUL ETTİM BİLİYORUM BELKİ KÜÇÜK BİR SORUN GİBİ GELİYORDUR KİMİNE.
YEĞENİNE ÇOK SEVİNDİM ŞİMDİ İNŞAALLAH DAHADA İYİ OLUR..BU MÜBAREK GÜN HÜRMETİNE KAYINBABANADA DUA EDELİM ÜMİT OLMADAN AMAÇTA OLMAZ.DUA EDELİM ŞİFASINI ALLAHTAN BEKLEYELİM.
BUGÜNÜN HÜRMETİNE BÜTÜN HASTALARIMIZ İÇİN EL-FATİHA OKUYALIM AMİN..

akasyakokusu hat gesagt…

BAK İŞTE BARBUNYAYI UNUTTUK..UNUTMADIMDA ONUN İÇİN AYRI YAZMAK İSTEDİM.
ELİNE SAĞLIK CANIM HEM YEMEK HEMDE MEZE GİBİ BENDE ÇOK SEVERİM..
BENDEDE ALACALI BİR BANBUNYA TÜRÜ VAR..ÇİLLİ ÇİLLİ BİŞEY TÜRÜ.
KALKIP YAPSAMMI ACABA BAK AKŞAMA YEMEKTE YOK..OLURMU OLUR DERSİN.
BİR İKİDE HAVUÇ DOĞRAYIM İÇİNE AZ SULUCA YAPARIM BEN EKMEKTE BANARLAR..ŞU BLOGLAR NELERE GEBE UNUTUYORUZ BİLDİĞİMİZ ŞEYLERİ GÖRÜNCE YAPIYORUZ VALLA.
ÇOK ÖPTÜM CANIM.

zehra hat gesagt…

cok lezız gorunuyor ellerınıze saglık

Huriye hat gesagt…

canim yegeninin daha iyi olmasina sevindim,insallah babacin da daha iyi olur,dedigin gibi allah'tan umit kesilmez,dularim sizlerle...allah yardimciniz olsun...barbunya pilaki de harika olmus canisi,ben çok severim...opuyorum seni

elmaşekeri hat gesagt…

Rabbim tüm hastalara sifalar versin insallah...

Dualarimiz sizinle....

Feyza Fidan hat gesagt…

Canım benim yeğeninin iyileşmesine çok sevindim, inşallah kayınpederinde en kısa zamanda iyileşir..
Barbunya pilakin enfes görünüyor, ellerine sağlık,
çok öpüyorum canım bacım..

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

öncelikle hastaya şifalar diliyorum. Barbunya pilaki bizim evin favorilerindendir. Sevgiyle

serinmavi hat gesagt…

Eline sağlık canım,çok leziz olmuştur eminim...
Selamlar...

Sevgiler.......

anneminkiziyim hat gesagt…

Mrhabalar canim, hastaniza acil sifalarimi yeniliyorum. Allah saglik ve sifa versin.
CAnim düyün gelecek ayin 13 de buyur beklerim Kiel`de olacak. Güzel dileklerin icinde cok tesekkürler, sevgiler....

yeşim hat gesagt…

sağlık diliyorum şifa diliyorum en kısa zamanda

sevgilerr

YASAMİNKİYİSİNDAN hat gesagt…

CANIM ARKADAŞIM HEM YEĞENİNE HEMDE BABANA ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM..İŞTE HAYAT BU HERŞEY ÜSTÜSTE GELİYOR BAZEN..ALLAHIM BETERİNDEN KORUSUN HEPİMİZİ..PİLAKİN HARİKA OLMUŞ EN SEVDİĞİM ZEYTİNYAĞLILARDANDIR.İYİ GÜNLER DİLİYORUM CANIM..

nino hat gesagt…

ayy ne zamandir yememedim bak canim cekti ya

Sevil Altunel hat gesagt…

canım arkadaşım yeğenine ve kayınpederine tekrar geçmiş olsun diyorum ve acil şifalar diliyorum.barbunya plakiye bayılırım nefis görünüyor ellerine sağlık..sevgilerimle

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Canımcım yiğeninin iyi olmasına sevindim..babacığınada acil şifalar dilerim..
Pilaki şahane olmuş ellerine sağlık..öpüyorum sevgiler

Anonym hat gesagt…

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...http://porselendemlik.com/ http://www.birdemliksohbet.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 30 için:
17.11.2008 -30,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 30 EV SAHİBESİ OLARAK http://susamcorekotu.blogcu.com/
OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 30" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..
EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://birdemliksohbet.blogspot.com/ İLETİŞİME GECEBİLİR....
Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin