Mittwoch, 3. Dezember 2008

KABAK MÜCVER P:D:C:S:E:31

Bu kabak mücveri yagda kizarttim, asagidaki mücveri firinda yapmistim.Yagda kizaran mücver lezzetli ama kalorisi cokdu. Firinda olanida saglikli kalorisi azdi.Size hangisi uyar,kilo veriyorsaniz firindaki ,yok kilomla aram iyidir ne yersem yiyeyim kilo almam diyorsaniz yagdakini tercih ederim
P:D:C:S: etkinligine ev sahipligi yapan arkadasimiz capankizimutfakta ,ya gönderiyor kendisine daveti icin tesekkür ediyorum

2 adet kabak
1 yumurta
bir kac dal maydanoz ,dereotu,yesil sogan
1 yemek kasigi dolusu un
karabiber, tuz
kizarmak icin siviyag
Kabaklar yikanir,rendelenir, suyu sIkIlIr.Un ve yumurtanin aki cirpilir, ince kiyilmis dereotu,sogan,maydanoz,karabiber,tuzu ilave edilir kasikla iyice karistirilir.Tavada siviyag isitilir,kasikla kabakli harctan alinir kizgin yagda arkali önlü kizartilir.Sicak servis edilir,afiyet olsun


Buda firin mücver,aynen yukardaki tarifle yapilir,firin tepsisi yaglanir,kabak mücver tepsiye yayilir.Isitilmis firinda kizarana kadar pisirilir.

Kommentare:

ışılım hat gesagt…

SELAM CANIM
HER İKİSİ DE ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum bayılıyorum senin sunumlarına, ne güzel süslemişsin tabakları.. Ellerine sağlık..

Papatya Prenses hat gesagt…

ben de dün akşam bi dolu mücver kızarttım abla:) ama kendim için fırında yapmaya üşendim:)
ellerine sağlık,nefis görünüyor:)

mavianne hat gesagt…

çok severim mücveri
servis de süper görünüyor
ne güzel süslemişsin

derya hat gesagt…

Canım benim çok severim ellerine sağlık muhteşem olmuş kocaman öptüm...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Kızartmanın tadını tercih ederim ama, ne yazıkki bende şimdilik fırında olanı tercih edenlerdenim.
Elelrine sağlık canım
SEvgiler

akasyakokusu hat gesagt…

CANIM BENİM GÜNAYDIN..EVET KABAK MÜCVER HEM LEZİZ HEMDE BOMBA KALORİLİ..BİZİM ÇOCUKLAR KABAK SEVMEZ AMA KIZARTIRKEN SICAK SICAK YERLER..BİR DÖNERİM ARKAMA TABAK BOŞ.BİZDE ÜÇ BEŞ KÖFTEYLE SOFRA KURARIZ:)))
DEDİĞİN GİBİ FIRINDADA YAPTIM BEN..BENCE AYNI LEZZET YAŞI GEÇMEYE BAŞLAYAN GÖBEĞİNİ KOMPLES YAPAN BİRİ OLARAK ARTIK FIRIN DAHA SAĞLIKLI:)))
DİMİ YANİ.ÖPTÜM CANIM KAL SAĞLICAKLA...

akasyakokusu hat gesagt…

AYYYY:)) ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK ÇİÇEĞİM..ÖZÜR UNUTTUM..

pastacirapunsel hat gesagt…

Fırında pişirdiğin benim favorim:) Hem lezzetli, hem sağlıklı..

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler.....

Tijen hat gesagt…

Fırında yapılan da diğerinden daha az lezzetli olmuyor aslında değil mi?

pel!n hat gesagt…

Ayıp olmazsa her ikisinden de birer tane almak istiyorum:)
Ellerine sağlık...

banu gökşin hat gesagt…

bende cok severım ellerıne saglık canım mutlu bayramlar sevgıler..

defneylebirlikte hat gesagt…

ikisi de bence harika olmuş.ellerine sağlık canım...nefisler...

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Mücverin iki çeşidi de harika görünüyor ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

hunerlieller hat gesagt…

selam canım.ben fırında pişenden alayım.malum kilolar aldı başını gidiyor:)))her iki tarifte süper..eline saglık.sevgilerimle.

Tarif Bahçesi hat gesagt…

mmmmhhhh miss gibi olmuş canım, şimdi olsada yesek keşke. Ellerine sağlık canım. Sevgiler Nesrin

beyazevim hat gesagt…

Birini diyetteyken, diğerini normal zamanda denemek lazım. Elinize sağlık.Sevgiler

NİLÜFER hat gesagt…

MMMM NEFİS OLMUŞ SUNUM DA BİR HARİKA ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK CANIM

Mutfak Havlusu hat gesagt…

yedikeç yiyorum ben bu mücverleri bu yüzden kötü birşey bu mücver:)
inan şu an olsaydı en güzel olurdu ama birkaç tane daha isterdim tabağıma:)

Huriye hat gesagt…

canim ellerine saglik,her ikiside sahane,çok severim...kendine iyi bak

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim kiloda var ama ben yinede yagda kizarani alayim daha lezzetli ama :))
ellerine saglik hayirli cumalar
simdiden hayirli bayramlar öptüm sevgiler

hazalca hat gesagt…

eline sağlık,döktürmüşsün yine sevgiler,selamlar.bayramını da şimdiden kutluyorum

TAZE NANE hat gesagt…

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Fırındaki hafif oluyor ama
İtiraf etmek gerekirse kızartılan daha lezzetli kanaatimce:)
ellerine sağlık
Şimdiden bayramın mübarek olsun
bayramlar bayram tadında geçsin

sevgiyle kal

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

Yuregine damla damla umut, gunlerine bin tatli mutluluk dolsun.
Sevdiklerin hep yaninda olsun, gulen yuzun hic solmasın. MUBAREK KURBAN BAYRAMIN KUTLU OLSUN..

akasyakokusu hat gesagt…

HAYIR KAPILARININ SONUNA KADAR ACIK, KAZA VE BELALARIN BERTARAF OLDUGU
KURBAN BAYRAMININ, YASADIGINIZ TUM SORUNLARI ALIP GOTURMESI
DILEGIYLE...

Leyya hat gesagt…

çok severim ben de mücveri ama kızartma favorim napiim))

hdidem95 hat gesagt…

Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Bayramınız mübarek olsun

www.illedeyemek.com hat gesagt…

ellerinize sağlık her iki şekildede nefis.İyi bayramlar

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznurcum,
senin ve tüm sevdiklerinin bayramı kutlu olsun,
Sevgiler...

sevil hat gesagt…

MERHABA Canımcım;
31. Ev sahibemiz olan ÜMRAN (ÇAPANKIZIMUTFAKTA.BLOGSPOT) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK BU ARADA benim sitemdede tariflerin resimleri ve senin sitene yönlendirme var iyi haftalar http://birdemliksohbet.com
Sevgilerimle SEVİL SAHİN

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin