Samstag, 6. Dezember 2008

BAYRAM TATLILARI KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

Sevgili arkadaslarim hepinizin kurban bayramini kutlar ailenizle ve sevdiklerinizle neseli huzurlu bir bayram gecirmenizi dilerim.Önceden yapmis oldugum tatlilari yayinladim belki daha bayram tatlisini yapmamis arkadaslar varsa fikir acisindan yardimci olabilir .Tariflere serbetli tatlilar katogorisinden ulasabilirsiniz.
5 dakilaik kolay baklava
cevizli tatli


gül tatlisikremali kadayif tatlisi


söbiyet


kalbura basti

bülbül yuvasi


dilber dudagi
burma tatlisi

ayva tatlisi

beyaz cikilotali elma sekeri kücük misafileriniz icin

Kommentare:

TAZE NANE hat gesagt…

Bunlar ne güzel tatlar.
Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

birdutmasali hat gesagt…

canım benim ellerine sağlık..
afiyetle güzel bir bayram diliyorum..
sevgiler NuNU

defneylebirlikte hat gesagt…

AMAN ALLAHIM HEPSİ BİRBİRİNDEN TATLI.ELLERİNE SAĞLIK.MUTLU BAYRAMLAR CANIM..

Aynur hat gesagt…

Bugün sevinç günü, kederleri bir yana bırakıp mutlu olalım. Kurban Bayramını doya doya yaşayalım. Hayırlı bayramlar! Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri, doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın! Hayırlı ve bereketli kurban Bayramları dileğiyle.


www.aynurdantarifler.blogspot.com

KARDELEN hat gesagt…

şahane tatlılar canım ellerine salık,mutlu sasğlıklı bayramlar sevgilerimle

www.illedeyemek.com hat gesagt…

hepsi birbirinden güzel,harika görünüyorlar eline sağlık canım..

www.illedeyemek.com

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

offffff bu tatlılar süperr ellerine sağlık canım..Bayramını kutlar mutlu bir bayram geçirmeni dilerim çook öpüyorum..

sevimin sayfasi hat gesagt…

Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun..
Bayramınız mübarek olsun...
tatlilar hepisi nefis
ellerine saglik

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Sevdiklerinle beraber mutlu, sağlıklı ve neşeli bir bayram geçirmeni dilerim.

Sevgilerimle.

Anonym hat gesagt…

güzellik
birlik
beraberlik
dolu her zaman bir öncekinden daha güzel bir
kurban bayram diliyorum arkadaşım

www.yenitadlar.blogcu.com

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Sevdiklerinle mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle canım.
Sevgiler :)

akasyakokusu hat gesagt…

baharım çiçeğim ne bu şölen böylee..
gözlerim essah bayram etti..
eline emeğine sağlık canım..sen iste kavurmalar feda olsun..ağzına layık pamuk gibi ikram ederim sana..
bu tatlılar gibi tatlı huzurlu bereketli ağız tadında bayram dilerim..
selam ve sevgiler olsun bir gurbetten bir gurbetee..

Limonlu Kek hat gesagt…

Bu bu nedir bu? Bir baştan çıkarma mı :)Hepsi birbirinden nefis olmuş. Bayramını da içten dileklerimle kutluyorum, sağlıkla, umutla kal. Sevgiler...

derya hat gesagt…

Canım benim maşallah hepsi birbirinden şık ve leziz ellerine ve emeğine sağlık...
Canım benim tüm sevdiklerinle beraber olacağın sağlık ve huzur dolu bir bayram dilerim öptüm...

Tijen hat gesagt…

Becerikli kadınların hali başkadır, hep derim. Şimdi mutfağa girip hepsinden yapmak vardı ya girmiyoruz, yapmıyoruz. Bu bayram da tatlısız geçiversin ne yapalım. İyi bayramlar baharlı komşum.

yasemin hat gesagt…

Sema kapılarının açık olduğu bugünde heybenizde tohum tohum dua menekşeleri saçmanız temennisiyle hayırlı bayramlar.

zehra hat gesagt…

Sağlıklı,mutlu,huzurlu nice bayramlar temenni ediyorum sevdiklerinizle birlikte...

mavianne hat gesagt…

iyi bayramlar
ellerine sağlık tatlımdan aldım gidiyorummm :))

reality hat gesagt…

Ailece Bayramınızı Kutlar,

Esenlikler Dilerim.

Sunny

nurdanın mutfağı hat gesagt…

canım ailenle mutlu neşeli bir bayram geçirmen dileğiyle daha nice bayramlara sevgilerimle...
tatlıların hepsi süper...

HÜLYA hat gesagt…

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!

karakazan hat gesagt…

Varlığı ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmesine vesile olan Kurban Bayramınız mübarek olsun.

feray hat gesagt…

Öznurcum harika tatlıcı ya gelmiş gibiyim canım, ellerine sağlık.
Bayramını kutlar sevdiklerinle birlikte nice bayramlar dilerim.
Sevgilerimle.

Papatya Prenses hat gesagt…

hepsi enfes görünüyor ama ben bir tane elma şekeri alayım:)
hayırlı,huzurlu ve bereketli bayramlar diliyorum ablacım..

Neş'e hat gesagt…

ne çok çeşit tarif var böylee super :) iyi bayramlar...

saniyesultan hat gesagt…

kurban bayramınız size ve ailenize sağlık ,mutluluk ve huzur getirsin.

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum iyi bayramlar dilerim. Sevgiler..

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim bu güzel tatlıların resimleriyle gözlerimiz de bayram etti sayende:).
Sağlık, mutluluk dolu güzel bir bayram diliyorum..
Sevgiler:).
aslı

mutfakcini hat gesagt…

Huzurlu bir bayram,sevgi dolu bir gelecek dileğiyle..sevgiler..

Özlemhan hat gesagt…

Bayramın mübarek olsun sevdiklerinle beraber daha nice güzel bayramlar diliyorum. yukardakilerin hepsi harika ellerine sağlık

aslı kaya hat gesagt…

Bu tatlıların hangisini yapsak acaba hepside nefisss.Ellerine sağlık.Mutlu huzurlu bayramlar diliyorum sevgiler...

banu gökşin hat gesagt…

iyi bayramlar dilerim canım. Sevgiler..

Leyla Poyraz hat gesagt…

Canım benim tatlılar nefis.ellerine
sağlık.. iyi bayramlar diliyorum..

guelsen hat gesagt…

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir Kurban Bayramı diliyoruz.

Mutfak Havlusu hat gesagt…

çok güzel görüntüler karşıladı şimdi nefis tatlar bu tatlar eşliğinde huzur dolu bayram dileğiyle..

Sevil Altunel hat gesagt…

KÜSKÜNLERİN BARIŞTIĞI, SEVENLERİN BİR ARAYA GELDİĞİ, RAHMET VE ŞEFKAT DOLU GÜNLERİN EN DEĞERLİLERİNDEN OLAN KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN...

elmaşekeri hat gesagt…

Mutlu bayramlar...

SARI PAPATYALAR hat gesagt…

sevdiklerinle mutlu bayramlar geçirmen dileğiyle sevgiler

kizilciksurubu hat gesagt…

Senin de bayramin kutlu olsun canim, iyi bayramlar.

Huriye hat gesagt…

Sevgiyle sevdiklerinizle nice güzel bayramlara..Kurban bayramınız kutlu olsun..

Yaren hat gesagt…

Ablacim senin ve ailenin kurban bayramini yürekten kutlar daha nice güzel bayramlari tüm sevdiklerinle gecirmeni dilerim,öptüm.

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Kurban Bayramınız mübarek olsun.

hazalca hat gesagt…

ancak gelebildim.bayramın kutlu olsun.selamlar

akçahan hat gesagt…

Nice huzur dolu dolu bayramlara.....

Leyya hat gesagt…

hepsi birbirinden güzel tatlılar arkadaşım.hepsi için eline sağlık..huzurlu bir bayram diliyorum

Leziz Sofralar hat gesagt…

Canim tatlilar nefis ellerine saglik,Hayirli bayramlar diliyorum...

sevgiler..

TAZE NANE hat gesagt…

Güzel yorumların ve ziyaretin için çok teşekkürler.
Bu arada bu tatlılar harika yani.
Sevgiler.

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL hat gesagt…

Hepsi birbirinden güzel tatlıların... Minik yavrular da ihmal edilmemiş... Ellerinize sağlık... Mutlu Bayramlar...

yasemin hat gesagt…

hayirli saglikli mutlu umutlu huzur dolu bir gün diliyorum .. Sevgiyle kalIn Aeó ; )

SOFRAOZLEMİ hat gesagt…

tatlılar nefisler.misafirleriniz ne kadar şanslı.ellerinize sağlık..


bu arada ben sizin arkadaş listenizde yokmuşum dikkatimi çektide:)eklerseniz çok sevinirim.

sevgilerimle.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin