Samstag, 13. Dezember 2008

ISPANAKLI KÖSTEBEK VEYA KÜMPET PASTA ÖGRETMENLER GÜNÜ ETKINLIGI

Ev sahipligini arkadasimiz sevgili Hülya' nin yaptigi ögretmenler günü etkinligine bende ispanakli kümpet pastayla katiliyorum.Hülya arkadasimiza kolayliklar dilerim.
Bize okumayi yazmayi ögreten fedakar ögretmenlenlerimiz yeri geldiginde bir anne baba kadar yakin oluyor ögrencilerine.Sevgili capankizimutfakta'nin ev sahipligini yaptigi porselen demlik cay saati etkinligine ikinci tarifimide gönderiyorum.

Keki icin
3 yumurta
2 kahve fincanı şeker
1 kahve fincanı su,
200 gr haslanmis ispanak
3 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
1 portakal kabuğu rendesi
Kreması İçin:
200 g krema
200 gr cremfraiche,labne peynirinden daha yagli bir süt ürünü
200 gr quark,labne peyniri
2 paket vanilya sekeri

yarim cay bardagi seker
1 paket krem sertlestirici
Krema tarifinde ben degisiklik yaptim, quark ve cremfraiche'le yaptim unla nisastayla pastalara yapilan kremadanda olabilir.

Yumurtalar seker mikserle cirpilir,suyu,vanilya sekerini,portakal kabugu rendesini,haslanmis ispanagi ilave edin ,ben buzluklarda satilan ispanaktan kullandim siz evde haslayacaksaniz rondodan gecirin ispanaklari.Kabartma tozu ve ununu ayni anda ekleyerek kasikla iyice karistirin.Yagli kagit serili firin tepsisine kek hamurunu yayin,isitilmis 180 derece firinda pisirin.

Kremayi mikserle koyu bir kivam alincaya kadar cirpin sekeri, cremfraiche,quark,vanilya sekerinide ekleyip mikserle cirpmaya davam edin.Krem sertlestiriciyide ekleyerek cirpin krema kivamina gelecektir.Kremayi buzdolabinda bekletin.Ilimis ispanakli keki cay bardagiyla kesin, keklerin ortalarindan biraz oyun.Tepside kalan kekleri elinizle ortalarindan cikardiginiz kek ufaklarini rondodan gecirin bir tabaga alin.Bardakla kesilmis yuvarlak keklerin icine kremadan kasikla koyun.Tabaktaki ufalanmis ispanakli kek harcina keklerin üzerini ve kenarlarini kapatacak sekilde elinizle harctan bulayin .Hemen servis yapmayin bir kac saat beklerse krema keki yumusatacak daha yumusak olacaktir.Afiyet olsun.


Kommentare:

SARI PAPATYALAR hat gesagt…

canım ellerine sağlık harika görünüyor sevgiler

Papatya Prenses hat gesagt…

ÇOK SEVİMLİ OLMUŞ BUNLAR ABLACIM:) ELLERİNE SAĞLIK.
MUTMU PAZARLAR..

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim cok enfes olmus ellerine saglik porsiyonluk pastalar daha da hos sevgiler

www.illedeyemek.com hat gesagt…

Ellerine sağlık harika bir görüntü...

www.illedeyemek.com

derya hat gesagt…

Canım benim ne kadar ccici bu pastalar ellerine sağlık bir tane aldım,öptüm...

Mutfak Havlusu hat gesagt…

ne güzel hep kakolu görmüştüm ıspanakla iyi fikir,ellerine sağlık.

NİLÜFER hat gesagt…

NEFİS OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK YEMEK İSTİYORUM BU PASTADAN VE ALTTAKİ TATLILARDAN HARİKA GÖRÜNÜYORLAR

SOFRAOZLEMİ hat gesagt…

çok güzel olmuşlar canım .şimdi yanımda olsa ne iyi olurdu:)
ellerine sağlık

MUTFAKISTAN hat gesagt…

ispanakli olmasi cok degisik cok guzel gorunuyor ,ellerine saglik
etkinlik icin guzel bir tarif canim sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

ellerine sağlık canım.harika olmuş..

Ayse Pamuk hat gesagt…

Ellerine sağlık.Geçmiş bayramın kutlu olsun.

YASAMİNKİYİSİNDAN hat gesagt…

SELAM CANIM..PASTACIKLAR HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK..İYİ AKŞAMLAR SEVGİLER..

Lezizsofralar hat gesagt…

Cok pratik ve lezztli görünüyor ellerine saglik canim...

Sevgiler,Seval

Betül hat gesagt…

Çok güzel ve lezzetli görünüyorlar, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim merhaba..geçmiş bayramın tekrar kutlu olsun..anca fırsat buldum bende.dediğin gibi evde biraz işlerim var..misafirim vardı bayramda..haftasonuda olunca bugüne kaldı..
kumbetlerin enfes olmuş.bize anca beş kumbet yeter:) eline sağlık gideyim gelirim yine..

disal hat gesagt…

canım bu pastacıklar harika olmuş....geçen sene bende böyle bir deneme yapmıştım....pek tutturamadım.....seninkiler şahane..

ellerine sağlık...

ÖZGÜL hat gesagt…

cok degisik olmus oznur'cugum.
ellerine saglik ispanakli pastaya bayiliyorum hem goruntu hem goze hitap ediyor.
kucak dolusu sevgiler.

zehra hat gesagt…

cok guzel gorunuyor ellerınıze saglık

Aybike Ceylan hat gesagt…

Ellerine saglik, ne kadar guzel olmus.
Gecmis bayramini kutluyor, guzel bir hafta diliyorum, ve de sevgilerimi gonderiyorum.

hunerlieller hat gesagt…

selam.bu küçük lezzetli kekler harika görünüyor.elinize saglık.sevgiler.

mutfaktayim hat gesagt…

Tam ağzıma layık olmuşlar ellerine sağlık canım.

Aynur hat gesagt…

oy oy cok severim ögretmenleri

ellerine saglik canim

Leyya hat gesagt…

çok hoş görünüyorlar.eline sağlık arkadaşım.

banu gökşin hat gesagt…

cok guzel ve degısık ellerıne saglık canım sevgıler..

gülizar hat gesagt…

Canım ellerine sağlık böyle anlamlı bir gün içinde hazırlaman ayrıca güzellük katmış,sevgilerimle....

kizilciksurubu hat gesagt…

Cok lezzetli görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgilerimi gönderiyorum.

Zerrin hat gesagt…

Ispanaklı pastaya bayılıyorum bunlarda çok sirin olmuşlar minik minik ellerine sağlık.

nurdanın mutfağı hat gesagt…

canım selamlar pasta çok güzel ellerine sağlık sevgilerimle

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Harika bir lezzet ve tek porsiyoluk oluşu muhteşem...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

Zerrin hat gesagt…

merhaba
Geçtiğimiz günlerde www.renklibloglar.com sitesi altında blogger bünyesinden çıkıp kendine alan adıyla daha profesyonel bir blog kurmak isteyenler için bir hizmet başlattık ,eğer sende düşünür isen yardımcı olmak isterim.Sitedeki iletişim kısmından bize kolaylıkla ulaşablirisin.

Referans bloglarımız
www.hayatintatlari.com
www.semraninmutfagi.com
www.kristalkelebek.com
www.pastardia.com

Hizmet bedelimiz 59 ytl dir.

akasyakokusu hat gesagt…

canım bacım baharımçiçeğim.
benim için özelsin biliyorsun hep uğramaya çalışırım sana.
hatırını sormadan geçmeyim dedim.
dolaşıyordum buraları yolum düştü sanada.
kal sağlıcakla çok öptüm.

KARDELEN hat gesagt…

hem şık hem leziz ellerinize sağlık sevgilerimle

Leyla Poyraz hat gesagt…

Canım yaaa çok güzel olmuş bunlar..ellerine sağlık..Sevgiler..

Sevil Altunel hat gesagt…

canım çok iyi hatırlattın epeydir ısapanaklı pasta yapmıyordum ellerin dert görmesin..sevgiler..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin