Montag, 22. Dezember 2008

YE 40# SUCUK/PASTIRMA SUCUKLU PIDE ESRA'NIN ANISINA

Bu ayki etkinlik bizler icin hem buruk hemde önemli bir etkinlik olacak.Aramizdan ansiszin ayrilan sevgili arkadasimiz Esra'nin anisina düzenleniyor. Sevgili nino bu anlamli etkinlige ev sahipligi yapiyor,kendisine simdiden kolayliklar dilerim.Esramizin mekani cennet olsun

1 bardak süt
1 cay bardagi siviyag
yarim cay bardagi ilik su
1 paket maya
tuz,alabildigi kadar un,bir cay kasigi seker
1 yumurta
2 adet sucuk
üzerine kasar rendesi

Ilik sütle maya islatilir,siviyag,su,seker,tuz ve yumurtanin beyazi eklenir,alabildigi kadar un ilave edilerek yumusak bir hamur elde edilir. Mayalanmasi icin sicak bir ortamda bekletilir.
Mayalanmis hamurdan kücük parcalar alarak bezelenir,elinizle veya oklavayla ince olmayacak sekilde acilir.Yuvarlak sekilde kesilmis sucuklarda hamurun ortasina konur,pide sekli verilir.Üzerine kasar rendesi yayilir,yumurtanin sarisi pidenin kenarlarina sürülür.isitilmis firinda pideler fazla kizarmadan pisirilir.

Kommentare:

Lezizsofralar hat gesagt…

Bu gecenin bütün ilk yorumlari benden galiba:)) ellerine saglik canim hem sevdigim bir lezzet hemde sürekli yaptigim...
sevgiler...

ÖZGÜL hat gesagt…

Ellerine saglik pideler nefis gorunuyor canim.
sevgili esranin ruhuna varsin Allah kabul etsin.

Kucak dolusu sevgilerr.

SOFRAMDA BERABER hat gesagt…

merhabalar
nefisss gözüküyo bende çok severim
ellerine sağlık sevgiler..

ikizlerinannesi;keskinli hat gesagt…

canim sucuklusuna bayilir benimkiler
ellerine saglik bizim evdede SIK yapilir esraninda mekani cennet olur insallah sevgiler

hunerlieller hat gesagt…

çok güzel ve lezzetli görünüyor pideler.elinize saglık.sevgiler.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Evde pideyi hiç denemedim. Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık şekerim.
Sevgiler :)

disal hat gesagt…

ellerine sağlık...canım harika görünüyor....

öpüyorum seni...

papatya prenses hat gesagt…

oy oy oy enfes görünüyor bu pideler,gel beni ye diyor:)
ellerine sağlık ablacım..

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum ellerine sağlık, çok leziz görünüyor.. Esra'nın da ruhu şad olsun..

akasyakokusu hat gesagt…

Canım benim misler gibi koktu pideler.
Ellerine sağlık..Rahmetli Esra nurlar içinde uyusun haberim olmadı olsaydı birde ben yapardım bişeyler..
Hatta geçen senede rahmetlinin tarifiyle o zamanki etkinliğe bende katılmıştım.
Allah c.c. sevenlerine sabır versin amin..

derya hat gesagt…

Canım muhteşem olmuş pideler ellerine sağlık öptüm...

nino hat gesagt…

canim ellerine saglik cok sevindim katilimina harika gorunuyor supersin

hazalca hat gesagt…

esrayı tanımasam da gerçekten çok üzülmüştüm.allah rahmet eylesin.hemşerim bugün tam kayseriye yaraşır bir tarif hazırlamışsın.burdada alıyoruz sucuk,pastırma ama nerdeeee o eski kayseri tatları....eline sağlık.
a bir de yünü sormuştun.bebek yeleğindeki.o yünler öyle tek çile satılıyor.akıllı yün diyolar.ördükçe desen çıkıyor

pastacirapunsel hat gesagt…

Baharçiçeğimmm,

Pide enfesss görünüyor, ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler.....

defneylebirlikte hat gesagt…

canım çayın yanında muhteşem bir lezzet.ellerine sağlık..

emineninemekleri hat gesagt…

Öznurcum canim pideler nefis ellerine saglik canim benim. Noel Kahvaltinisda cok hos görünüyor.
Canim eskisi kadar sik ugruyamiyorum kismaca yok haaaaaaaaa

Kocaman öpüyorum
Emos

disal hat gesagt…

canımsın benim öznurum....

böyle bazı arkadaşlarımının bana daha yakın olduklarını bilmek beni çok sevindiriyor....

benim ayrıntımı bilmen beni gerçekten tanıyorsun demektir...geçenlerdede muhteremcim bana "sen hafta sonunu çok seversin "demiş.....bu yazılar çok hoşuma gidiyor.....

sabah sabah sevindim..ve yüzüm güldü....teşekkürler canım arkadaşım....

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

Canım ellerine sağlık,harika görünüyorlar, yüreğine sağlık sevgiler...

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznur'cum pidelerin enfes görünüyor, bayılırım pideye, yanına birde ayran tabiki :)
Ellerine sağlık canımcım,
Öpüyorum çok..

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, pideler nefis olmus ellerine saglik, ayrica noel kutlamaniz,masa düzeni harika , Weihnacht yiyecekleri ve kurabiyeler de nefis görünüyor, ben yok iken yazdigin yorumun icin cok tesekkürler, sevgiler...

Tijen hat gesagt…

Aklıma çocukluğumun sucuklu tostları geldi iyi mi?

hdidem95 hat gesagt…

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık tüm bloglarda sarımsak kokusu savruluyor:)) benimkide dahil öptüm sevgiler

karakazan hat gesagt…

Öznurcugum harika pideler olmus eline saglik canim,Esraya da Alah tan rahmet diliyorum.

Sevgilerimle,serap.

Ayça hat gesagt…

Oyy oyyy, nasıl güzel gözüküyor bu pideler böyle. Olsa da yesek... Ellerine sağlık...

lalecik hat gesagt…

Öznurcuğum yeni yılın kutlu olsun canım.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin