Montag, 12. Januar 2009

KASARLI POGACA MAYALILAR ETKINLIGI

Sevgili yesilkivi'nin düzenledigi mayalilar etkinligine bende kasarli pogacayi gönderiyorum ve kendisine kolayliklar diliyorum.

1 bardak ilik süt
1 bardak siviyag
yarim cay bardagi ilik su
1 cay bardagi eritlmis margarin
1 yemek kasigi seker
1 tane yumurta beyazi icine sarisi hamurun üzerine sürmek icin
1 paket yas maya
bir cay kasigi tuz,alabildigi kadar un
1 bardak kasar rendesi

Ilik sütle maya yumusatilir, ,siviyagini,margarini ,ilik suyu ,sekeri,yumurtanin beyazi cirpilir,tuzu ve unu eklenir yumusak bir hamur yogrulur ve hamur mayalanmasi icin yarim saat bekletilir.
Mayalanmis hamurdan kücük parcalar alinir ve yuvarlak sekil verilir.Yumurtanin sarisi üzerine sürülür rendelenmis kasarlar eklenir ve yaglanmis firin tepsisine dizilir birazda tepside mayanlandirilir isitilmis 180 derece firinda pisirlir.Istenirse icine peynir veya baska bir harcda konulabilir.

Kommentare:

kizilciksurubu hat gesagt…

Benim cok sevdigim türdür kasarli pogaca. Cok lezzetli görünüyorlar, ellerine saglik canim.

papatya prenses hat gesagt…

yaaaa hasret kaldım poğaçalara açmalara.
nasılda enfes görünüyorlar ablacım,ellerine sağlık..

hayatkazanbenkepce hat gesagt…

Ellerine sağlık nefis pufidik poçalar olmuş ...

neseersoy hat gesagt…

eminim tadı harikadır , ellerine sağlık.
sevgilerimle

disal hat gesagt…

gece gece bakmamak lazım ama bakıyoruz yutkunuyoruz işte...

nefis görünüyor hayatım..ellerine sağlık...

banu gökşin hat gesagt…

ellerıne saglık canım nefıs gorunuyor sevgıler..

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Ablacım bu poğaçalar tam benlik elelrine sağlık

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim süper bir tad ellerine saglik
kasarlarda ayri bir lezzet veriyor dogrusu

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

oo sabah kahvaltısında nede süper olur bunlar :)
bu arada ben en yakın zamanda sizin oraya taşınıyorum valla şu yarım gün olayını duyduktan sonra :))
Elelrine sağlık

meliha hat gesagt…

Miss gibi yumuşacık poğaçalar nefiss görünüyor.
elllerine sağlık
sevgiler

sanong hat gesagt…

canim ellerine saglik pogacalar nefis gözüküyor ay su kila alma derdi olmasaydi ya tariflerin hepsini denemek istiyorum afiyet olsun öpüyorum

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Sıcak sıcak yemeli bu poğaçaları, ellerine sağlık canım, bir tane aldım bile! :)

defneylebirlikte hat gesagt…

ya bayılırım kaşarlı poğçaya.ellerine sağlık.3-5 tane aldım bak...

Weight Loss hat gesagt…

Hi I found this cool recipe for Artichoke-scrambled Eggs Benedict. Has anyone ever tried it? Sounds good and I hope it is. Here is the link with the recipe and article. nice site to whoever created it.

http://emergevictoriousoverfat.com/2009/01/get-organized/

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhabalar, ellerine sağlık canım. Kaesebrötchen ı çok severim, almanyada öğrenciken bol bol yerdim. Canım çekti, ellerine sağlık. Sevgiler Nesrin

Betül hat gesagt…

Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

NİLÜFER hat gesagt…

çok lezzetli görünüyorlar eline sağlık canım

Anonym hat gesagt…

34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
/http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Zarpandit :) hat gesagt…

sende boyle arkadaslı sofralı fotograflara bayılıyorum ya bu şirincikte cok guzel:)

Huriye hat gesagt…

Canim ellerine saglik pogaçalar miss gibi bol kasarli enfes,eline saglik,optm seni..

Yeni adresim http://www.kelebeklisaniyeler.com/

yesildomates hat gesagt…

arkadaşım yine çok güzel bir lezzet yapmışsın..
ellerine sağlık..
bu etkinlikteki bütün tarifler bence harika olacak..
öpüyorum..

iyi hafta sonları...

Ayse Pamuk hat gesagt…

Sabah sabah nefis giderr ellerine sağlık

yeşim hat gesagt…

bu lezzet karşısında daha fazla dayanamıyorum ve mutfağa geçiyorumm

ellerine sağlık
sevgilerrr

yeşim hat gesagt…

canım sonuç çok başarılı oldu teşekkür ederim

sevgilerrr

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin