Freitag, 23. Januar 2009

YE# 41 PORTAKAL TARIFLERI ETKINLIGI PORTAKALLI TIRAMISU



Sevgili portakalagaci Hatice'nin ev sahipligini yaptigi etkinlige bende daha önceden arsivimde olan portakalli tiramisuyla katiliyorum.Hazirlamasi pratik , yumurtasiz hafif bir tiramisu.

1 paket kedi dili bisküvi
200 ml krema
500 gr quark(labne peyniri)
200 gr mascarpone
1 bardak portakal suyu
2 adet vanilya sekeri
1 cay bardagi seker
2 portakal


Krema yogunlasincaya kadar mikserle cirpilir,quark,mascarpone vanilya sekeri,seker ilave edilir koyu bir kivam alincaya kadar mikserle cirpilir.Buzdolabinda 1 saat bekletirlir,krema daha koyu bir kivam almis olur.

Kedi dili bisküvi portakal suyunda alt üst edilerek islatilir,fazla bekletmeden tepsiye yanyana dizilir.Dizilmis bisküvilerin üzerine krema yayilir,incecik dilimlenmis portakal dilimleri dizilir.Yine bisküviler portakal suyunda islatilarak ikinci kat dizilir,üzerine kalan kremanin hepsi yayilir,üzerine portakal dilimleri dizilir.Kolay tiramisunuz hazirdir servise,afiyet olsun.

Birinci katina önce bisküviler dizilir üzerine kremadan sonra portakal dilimleri dizilir.

mascarpone,quark,portakal suyu,italyan kedi dili bisküvi krema

Kommentare:

meliha hat gesagt…

Portakallı her tatlıyı çok seviyorum.miss gibi kokusuna bayılıyorum.
çok güzel ve hafif bir tiramusu olmuş
ellerine sağlık
öpüyorum.

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Bu akşamda yemekdeyiz programında mascorponenin tramisuya yakıştığından bahsedildi. Merak ediyordum şimdi sende de görünce marketlerde daha bir dikkatli bakıp almalıyım...Tatlın nefis olmuş arkadaşım ellerine sağlık...
Sevgiler...

banu gökşin hat gesagt…

canım ellerıne saglık nefıs gorunuyor. mutlu hafta sonları sevgıler..

papatya hat gesagt…

mımm tiremusuya dayanamam hemde portakallıı:)
ellerine sağlık ablacım,nefis görünüyor..

hayırlı haftasonları..

derya hat gesagt…

Canım benim enfes olmuş ne kadar iştah açıcı ya çok merak ediyorum bu mascarpone peyniri nasıl birşey:))türkiyede varmı öptüm canım

sevil hat gesagt…

hımm ellerine saglık canım harika olmuş

kizilciksurubu hat gesagt…

Ne kadar güzel ve degisik bir tiramisu, nefisss, ellerine saglik canim.

Feyza Fidan hat gesagt…

Öznur'cum öyle güzel görünüyorki tiramisun, mutlaka yapacağım...Ellerine sağlık canım arkadaşım,
öpüyorum çok...

hdidem95 hat gesagt…

canım ne güzel görünüyor eminim tadıda nefistir ellerine sağlık canım sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

canım ellerine sağlık.nefis bir tiramisu olmuş.

filiz hat gesagt…

ellerine sağlık çok güzel görünüyor deneyeceğim,
sevgiler sağlıcakla kal.

birdutmasali hat gesagt…

Çok sevgili bahar çiçeğim, yolladığın tüm yorum ve temennilere çok teşekkürler ederim.
tarifin de çok hoş olmuş, ellerine sağlık ..
çok sevgiler.. NuNu

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

SUNUMU ÇOK ÇOK ÇOK ŞIK OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR KİMBİLİR TADI NASILDIR

Zarpandit :) hat gesagt…

domates dolmana asık olmustum ki tiramisunla gonlume taht kurdun ellerine saglık cnm bnm her ikisede enfes otesi gorunuyor :)

neseersoy hat gesagt…

selam,
çok hafif olduğuna eminim ellerine sağlık.
iyi geceler

pervin hat gesagt…

Öznurcum portakallı tiramusu ilk defa görüyorum çok hoş gözüküyor lezetli birde hafif olmuştur ellerinize sağlık.http://tahtakasik.blogspot.com/

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Çok şık ve lezzetli görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

ben geldim:) nasılsın canım ben yokken bıraktığın yorumlar için çok teşkr ederim özledim sizleri...bu tiramisuyu sende daha öncedende görümştüm çok beğenmiştim harika gerçekten ellerine sağlık..çok öpüyorum iyi haftalar

Sevil Altunel hat gesagt…

canım bayılırım tiramisuya..hele bu tarif ne güzel yumurtasız..hem görünüm hem sunum harikaaa..ellerin dert görmesin benim becerikli arkadaşımm.......sevgiyle kal..

Anonym hat gesagt…

Nefis görünüyor. Ellerine sağlık.
guldenelkan.blogcu.com

http://www.kelebeklisaniyeler.com/ hat gesagt…

Canim harika goruntu,ellerine saglik,bayildim,optm.

nino hat gesagt…

mm harika bisi olmali bende isterimmmmmmm

atesböcegi hat gesagt…

Müthis görünüyor, ellerinize saglik. Hemde portakalli... enfes.

Blogunuzda bir harika. Cok begendim.

Banada beklerim.
www.atesbocegim.blogspot.com
Sevgiler Ümmühan

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

canim nefis gorunuyor ellerine saglik.
portakalin verdigi aromayi tahmin edebiliyorum,misler gibi portakal kokusu yayilmistir.

KUCAK DOLUSU SEVGİ VE SELMALAR

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Herzamanki gibi şık bir sunum olmuş
Ellerine sağlık

yildiz hat gesagt…

Öznur;
Karsi komsunla arani boz,yerine ben tasinayim.Baska türlü yaptiklarinin tadina bakamiyacagim cünkü.Yiyenlere afiyet,bal,seker olsun...

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Portakallı tiramisu nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Portakal içinde bulunduğu her tarife hem lezzet,hemde görsel zenginlik katıyor.

Tijen hat gesagt…

İçinde portakalın aroması olan herşey güzel gelir bana. Afiyet olsun tüm yiyenlere.

Casper_m hat gesagt…

Bloğunuza her uğradığımda açlık hissetip mutfağa saldırıyorum. Çok kilo alırsam sebebi sizsiniz haberiniz olsun:))

mintininmutfağı hat gesagt…

baharçiçeğim ben bu tiramisunun süslemesine bayıldım.ellerine sağlık canım.hem de taaa portakal ağacına gitmiş...ne güzel...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin