Montag, 30. März 2009

KURUTULMUS MEYVELER ETKINLIGI LABNELI KURU MEYVELI KEK



Etkinlikler yine arka arkaya geldi,bu ayki etkinligin konusu ((kuru meyveler.Sevgili Sarikus'un ev sahiligini yaptigi etkinlige labneli kuru meyveli kekle katiliyorum.Seher hanima kolayliklar dilerim.Kekin icinde 8 cesit kuru meyve var,icine birazda kuruyemis katsaydim asure keki gibi olacakti ,aslinda aklima sonradan geldi yoksa kuruyemiste katacaktim.Icinde ve üzerinde kuru meyvelerin degisik mayahos aromasiyla degisik bir kek oldu.


250 gr tuzsuz labne peyniri(quark)
2 yumurta
500 gr un
150 gr seker
1 cay bardagi siviyag
1 cay bardagi süt
1 paket vanilya sekeri
1 paket kabartma tozu
üzeri ve ici icin
1 yemek kasigi kaysi receli
kurutulmus,kaysi,incir,siyah erik,muz,ananas, üzüm,armut,portakal

Yumurta ve seker cirpilir quark( labne peyniri)siviyag süt vanilya sekeride eklenir cirpilmaya devam edilir.Unla kabartma tozu elenerek ilave edilir.Kücük dogranmis kuru meyvelerden üzeri icin ayrilir ,kalan kuru meyveler kek hamuruna ilave edilir,kasikla hamura yedirilir.Yaglanmis unlanmis kaliba esit sekilde yayilir.Isitlimis 180 derece firinda kizarana ve icini cekinceye kadar pisirilir.Firindan cikmis kek iliyinca kaysi receli isitilir sicakkken fircayla kekin üzerine sürülür.ayrilmis kuru meyveler kekin üzerini kapatacak sekilde yayilir.Bir gün beklerse dilimlenmesi daha kolay oluyor,labneli oldugu icin icini cekmesi gerekiyor.


8 cesit kuru meyve, her biri ayri bir tad ayri bir lezzet.kuru muz,kaysi,incir,ananas,üzüm,portakal siyah erik,armut

Kommentare:

akasyakokusu hat gesagt…

canım bacım..essahtan enfes bir keke benzemiş..benzememiş taaa kendisi olmuş..
ellerine sağlık canım bacım..az acele geziyom bugün öptüm....::))

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar baharcicegi, ellerine saglik kekin cok nefis görünüyor, kuru meyvalarla harika bir renk cumbusu ve nefisde bir lezzet olsa gerek. Canim güzel dileklerin icinde cok tesekkür ediyorum, Allahim cümlesininde evlatlarinda hayirlisi ile göstersin böyle mutluluklari insallah, hayirlisi ile sizlerede nasip olsun, sevgilerimle....

disal hat gesagt…

CANIM NE KADAR GÜZEL Bİ FİKİR...AŞURE KEKİ ...ASLINDA BU KEKE BU İSMİ VEREBİLİRSİN....NEFİS OLMUŞ..

ELLERİNE SAĞLIK....

Yıldız hat gesagt…

Nefis bir kek olmuş rengarenk ellerine sağlık arkadaşım....
Sevgiler..........

mutfaktaki zaman hat gesagt…

goruntu sahane yaaaa kimbilir lezzeti nasilsir hmmmm
ellerine saglik canim

derya hat gesagt…

Öznurcummm ellerine sağlık harika bir kek olmuş bir dilim aldım sevgiler...

MAVİANNE hat gesagt…

valla görünüşü süper
kesin lezzeti de öyledir
ellerine sağlık

gülizar hat gesagt…

Ellerine sağlık gerçekten çok çeşitli bir kek olmuş.Ayrıca >Muhsin Yazıoğluna ben ve ailemde çok üzüldü.Gerçek bir vatan sevdalısıydı...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

hiç bu kadar güzel bir kek görmedim içi herkesin seveceği gibi bol malzemeli harika bir kek olmuş çocuklarında bizimde çok severek yiyeceğimiz gibi olmuş ellerine sağlık öznurcum kucak dolusu sevgiler canım

Papatya Prenses hat gesagt…

Bu kek şahane olmuş! Üzeri ayrı,içi ayrı nefis.
Ellerine sağlık ablacımm....

defneylebirlikte hat gesagt…

ben bayıldım bu keke mutlaka 3-5dilim almam lazım çayımın yanına.muhteşemsin canım.ellerine sağlık.afiyet bal şeker olsun.

eldivenlerim hat gesagt…

bol vitaminli bir kek olmuş;) harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

şirinem hat gesagt…

harika bir görüntüsü var zaten kuru meyveleride çok severim ellerinize sağlık

beyazevim hat gesagt…

Kekin içindeki nemi buradan bile hissedebiliyorum, eminim tadı çok güzeldir, ellerinize sağlık,sevgiler.

Sevil Altunel hat gesagt…

canım arkadaşım kek harika görünüyor.ellerine sağlık.merak ettim.bu kuru meyveleri eklemeden önce una buluyormusun?ben unlamadan eklersem dibe çöküyor..

ha bu arada bugün yayınladığım kampanyaya destek verirsen çok sevinirim.teşekkürler..

Dünya Otizm Farkındalık Ayı
2 Nisan, tüm dünyada otizm konusunda farkındalık yaratmak ve otizm ile ilgili sorunlara çözüm bulmak amacıyla, 2008 yılında Birleşmiş Milletler tarafından “Dünya Otizm Farkındalık Günü” (2nd April World Autism Awareness Day) olarak ilan edilmiştir. 2 Nisan’da başlayan “Otizm Farkındalık Ayı” çerçevesinde tüm dünyada otizmle ilgili araştırmaların teşvik edilmesi ve bilinirliğin artırılarak, erken teşhis ve tedavinin yaygınlaştırılması hedefleniyor.
Destek verin...

birsence hat gesagt…

kek harika duruyor...1 dilim istesem çayımın yanına eşlik etsin diye verirmisin???:) ellerine sağlık...

TAZE NANE hat gesagt…

Ellerine sağlık.
Canım enfes ve mükemmel görünüyor .
Afiyet bal şeker olsun ......
Sevgiler.

hazalca hat gesagt…

ne kadar renkli ve de besleyici bir kek olmuş.eline sağlık

atesböcegi hat gesagt…

BAHARCiCEGiM, Almanya´da bugün havalar isininca sana Baharcicegim diyesim geldi Öznurum.
Harikasin ya kekin ama daha harika olmus. Ellerin dert görmesin. Cok besleyici bir kek olmus. Cocuklar birer dilim yese ne iyi olur demi? Canim sevgilerimi gönderiyorum sana

esraycr hat gesagt…

inanmıyorum harika gözüküyor..İştahım açıldı..:D

akasyakokusu hat gesagt…

Baharımçiçeğim bitmedimi bu kek...
Bir geldim yoksun...Neredesin karlar bittimi..Yoksa kartopumu oynuyorsun..
Bak buraya dün yağmur yağdı bugün güneş var...Hadi gel yürüyüş yapalım...

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim enfes olmus kuru meyveli vede ourklada harika olur eminim ellerine saglik sevgiler hayirli bir hafta dilerim

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmm nasıl güzel bir kek bu böyle yemede yanında yat:) ellerine sağlık canımcım..iyi pazarlar öpüyorum

Betül hat gesagt…

Harika gózüküyor, ellerine saglik. Araniza yeni katildim, benim sayfama da beklerim :))

özgülün tarifleri hat gesagt…

Öznurcugum her zamanki gibi nefis bir lezzet sunmussun musadenle bir dilimini aliyorum canim:) ellerine saglik ,hamarat arkadasim benim iyi bir hafta gecirmen dileklerimle.
KUCAK DOLUSU SEVGİLER

yosunbuka hat gesagt…

canım ellerine sağlık ne güzel bir kek olmuş..labne kullanabilirmiyiz quark yerine? eğer öyleyse süper denemk istediğim bir börek var da tam olarak ne kullansam quark yerine bilememiştim:)

birdutmasali hat gesagt…

çok zengin içerikli enfes bir kek oluyor haklısın çiçeğim.
geçen yaz sonunda bende yayınlamıştım.. sıkda yaparım özellikle çocuklar çok olunca besleyici olduğunu düşünürüm..
eline sağlık çok sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Canımcım kabul edersen sana bir ödülüm var bana uğrarsan sevinirim:)

hunerlieller hat gesagt…

çok renkli ve lezzetli bir kek olmuş.ellerine saglık canım.sevgiler

Betül hat gesagt…

Ne kadar zengin bir kek, görüntüsü de eminim lezzeti de. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

TAZE NANE hat gesagt…

Çok güzel görünüyor.
Dostluk dallara goncadır. Dostluk sırattan incedir. Dostluk her şeyden öncedir.
Sönmesin muhabbetin közü.
Merhabadır dostun sözü merhaba.

Leyla Poyraz hat gesagt…

Canım kek muhteşem görünüyor..bir dilim aldım haberin olsun emii..ellerine sağlık..
Sevgilerle...

karamel mutfak hat gesagt…

ne güzel fikir aşure kek olmuş vallahi emegine salık.

Yaren hat gesagt…

Ne kadar güzel bir pasta ellerine saglik canim. Ablacim bizler almanyada blogcular bulusmasi düzenlemeye karar verdik.Bilgiler sayfamda.Sende desteklemek istersen bulusma bannerimizi sayfanda aciklayabilirsin.Sevgiyle kal.

cumartesi mutfağı hat gesagt…

çok güzel fikir aslında, ellerine sağlık canım...
sevgiler,

tolunay

şehnaz hat gesagt…

MERHABALAR,SİZİN BLOĞUNUZU TESADÜFEN BULDUM .ÇOK GÜZEL TARİFLERİNİZ VAR.SİZİ BLOK LİSTEME EKLEDİM.AYRICA KEKİNİZİ ÇOK BEĞENDİM VE MERAK ETTİM DOĞRUSU .ÇÜNKÜ ŞEKER VE LABNE İLE NASIL BİR TAT ÇIKTI ACABA ORTAYA.DENEMEK İSTERİM .KEKCAFE.....

Feyza Fidan hat gesagt…

Müthiş görünüyor Öznurcum, ellerine sağlık..Öpüyorum seni..

disal hat gesagt…

ne zamandır görünmüyorsun..bişey yok inşallah...

öptüm canım benim...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum canım nerelerdesin merak ettim umarım iyisindir sevgiler çok öpüyorum

hayatcemresi hat gesagt…

hem çok süslü ,hemde lezzeti çok güzel olmuştur diye düşündürüyor,ellerine sağlık.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin