Sonntag, 26. April 2009

CILEK SOSLU CHEESECAKE (KÄSE KUCHEN )

Sevgili arkadaslarim hepinize güzel yorumlariniz ve acimizi paylastiginiz icin tesekkür ederim.
Gidenin yeri doldurulmuyor,sevgisi hep icimizde olacak nur icinde yatsin babacigimiz.
Hayat acisiyla tatlisiyla devam ediyor,sagolsun arkadaslar tanidiklar hic yalniz birakmadilar cok seveni varmis.Türkiyede olsun burda olsun cok kalabalik cenaze namazi kilndi,bütün arkadaslarimiza dostlarimiza cok tesekkür ederiz.

Bu Cheesecake yaklasik bir seneden beri arsivde yayinlanmayi bekliyordu, gözüme takilmisken yayinlamak istedim.P:D:C:S:Etkinligine ev sahipligi yapan yemekelisleri arkadasimuza gönderiyorum.



100 gr margarin

80 gr seker

200gr un

1 yumurta

1 paket vanilya sekeri

1,cay kasigi kabartma tozu,az tuz


Kremasi

600 gr quark( tuzsuz labne peynir

250 gr margarin

300 gr seker

5 yumurtanin sarisi

1 paket vanilya sekeri

2 yemek kasigi limon suyu

1 paket vanilya pudingi

5 yumurta beyazi

200 gr dondurulmus veya taze cilek,bir kahve kasigi nisasta

Yapilisi


Oda isisinda bekletilmis margarine seker yumurta vanilya sekeri ilave edilir ve cirpilir, un ve kabartma tozu eklendikten sonra hamur yogrulur dinlendirilir.Yaglanmis pasta kalibina hamur elle yayilir, catalla hamurun bazi kisimlarina batirilir esit sekilde kabarmasi icin.

Quark, eritilmis margarin,yumurtanin sarisi,seker,vanilya sekeri,limon suyu mikserle cirpilir,vanilya pudingide eklenir ve cirpilmaya devam edilir.Yumurtanin beyazlar köpürünceye kadar cirpilir, hamurun altindan yukari dogru yumurtanin beyazini yedirilir,,burdaki islem yumurtanin bayaziyla kremanin dagilmamasi icin. Krema hamurun üzerine yayilir,isitilmis 175 derecede yaklasik 60 dakika pisirilir., Her firin degisik pisirdiginden bicakla kontrol edin,eger krema yapismiyorsa pasta pismis demektir.

Dondurulmus cilek blenderdan gecirilir,bir kasik nisastayla pisirilir sogumus cheesecake üzerine yayilir,bir gün bekleyince cheesecake tam kivaminda oluyor,afiyet olsun.


Kommentare:

defneylebirlikte hat gesagt…

canım tekrar başın sağolsun ama aramıza dönmene çok sevindim gerçekten.özledik seni.chesecake süper olmuş.tam kıvamında.ellerine sağlık canım.sevgiler...

pembetatlar.blogspot.com hat gesagt…

Merhabalar...
cheesecake harika gözüküyor....
ellerinize sağlık:)
Sevgilerimle..

Ayseden hat gesagt…

Hıımmm ellerine sağlık görüntü harika...

Anonym hat gesagt…

Basiniz sagolsun.Allah rahmet eylesin . cheesecake cok güzel olmus ,ben hep tereyagla yapardim margarinle hic denemedim .Birde sizin tarifinizle deniycem .

sevgilerle müberra

yesildomates hat gesagt…

canım tekrar başınız sağolsun..
ne güzel bir insanmış
iyiler asla unutulmaz..
rahmeti bol olsun...

canım çileğin bol olduğu bu zamanlarda yapılacak güzel bir pasta olmuş..
ellerine sağlık arkadaşım..
öpüyorum..
sevgiler...

sevimin sayfasi hat gesagt…

Allah rahmet etsin canim, nur icinde yatsin.Cok üzüldüm allah hepinize sabir versin
öpüyorum canim

hazalca hat gesagt…

canım benim tekrar başın sağolsun.cheesecake çok nefis görünüyor.eline sağlık

Papatya Prenses hat gesagt…

Acıyı veren Rabbim,sabrını da veriyor ennihayetinde..

*

Cheescake enfes görünüyor ablacım. Ellerine sağlık.. tam da çilek mevsimine girerken..

Baharcicegi hat gesagt…

merhaba Müberra hanim,
margarin biraz daha hafif oluyor tereyagadan.
ziyaretiniz icin tesekkür ederim

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim
ben yeni duydum ya kusura bakma senin ve tüm ailenin basi sag olsun rabbim geride kalanlara sabir versin ailenin cinari devrilince toparlanmazida zor olur basiniz sagolsun balim

chess cakeninde enfes olmus ellerine saglik sevgiler bol bereketli bir hafta dilerim sevgiler

birdutmasali hat gesagt…

Nurlar içinde yatsınlar canım :(((
allah sabırlar versin ailenize.

ve cheescake öylesine güzel görünüyorki gözlerime :)
ama ben sadece bakmakla yetineceğim..
malum kocaman bir sınıfımız var. zayıflama okulundayız bloglar olarak !! :))
bu sefer tadına bakamayacağız :)
ellerine sağlık çokk sevgiler İstanbul boğazından.

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Ellerine sağlık Öznur'cum, iyi ki arşivden çıkarmışsın bu güzel cheesecake'i :)

kirazdünyası hat gesagt…

tek kelime ile muhteşem bir görüntü,ellerine sağlık canım...

Cikolata Agaci hat gesagt…

Çok iştah acıcı gözüküyor.Ellerinize sağlık:)

atesböcegi hat gesagt…

canim tekrar basiniz sag olsun. ALLAH sabirlar versin.
Cheesecake´in harika olmus. Cok severim Käsekuchen´i. Ellerine saglik canim. sevgiler...

gülizar hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK,TAMDA ÇİLEK MEVSİMİ GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.GÜZEL BİR HAFTA DİLEĞİYLE...

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

BAŞINIZ SAĞOLSUN RABBİM ACIYII VERDİĞİ GİBİ SABRIDA VERİYOR ÇOK ÜZÜLDÜM İNAN ÇOK ÜZÜLDÜM MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH...

MAVİANNE hat gesagt…

tekrar başın sağolsun
hoşgeldin
bu kek süper görünüyor
denemeye cesaretim yok

derya hat gesagt…

Canımmm hoşgeldin kolay değil Rabbim sabır versin.Ellerine sağlık
harika olmuş kocaman sevgiler...

ebrulitatlar hat gesagt…

Babacığınızın mekanı cennet olsun. Allah rahmet eylesin. Cheesecake içinde ellerine sağlık Öznur'cum. Çok güzel olmuş. Sevgiler canım..

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Tekraradan sabırlar diliyorum canım...Yattığı yerler nur olsun...Pastan harika görünüyor bayıldım ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

zehra hat gesagt…

super super tek kelımeyle nasıl guzel ye benı dıyen bırsey olmus bu boyle

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Tekrar başınız saolsun canım..
Cheesecake şahane olmuş görüntüsünden ne kadar leziz olduğu belli ellerine sağlık canım..öpüyorum sevgiler

NEŞELİ GÜNLER hat gesagt…

başınız sağolsun ALLAH kalanlarınıza saglık versin cheess kek de süper görünüyor ellerin esağlık sevgiler

feray hat gesagt…

Canım benim tekrar başsağlığı ve sabır diliyorum.
Cheesecake çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
sevgiler..

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

tekrar başın sağolsun canım.
Cheese Cake ise harika..
Elelrine sağlık. Sevgiler

hunerlieller hat gesagt…

Cheesecake çilekli olunca harika bir görüntü oluşmuş.elinize saglık.sevgiler.

eldivenlerim hat gesagt…

Başın sağolsun arkadaşım, cheese cake muhteşem göünüyor, ellerine sağlık.....

~Semra Mutfakta~ hat gesagt…

ellerine sağlık cnm bende ilk cheescahe imi çilekli denemiştim.nefis bir tat.ellerine sağlık cnm.

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim tekrar basiniz sagolsun, allah baska aci göstermesin. Allahim insanlari aci ve tatli günlerinde yanliz birakmasin. Aci paylasarak dindiyi gibi, mutluluk da paylasarak cogaliyor. Canim güzel yorumun icin cok tesekkür ediyorum.
Käsekuchen´da harika olmus, böyle güzel seyler arsivde bekletilir mi canim, ne güzel yapptin bizlerle paylasarak, ellerine saglik,sevgiler....

sanong hat gesagt…

canim merhaba nasilsin?Kayinbabana allahtan rahmet diliyorum cennet mekani olsun sizlerede allah sabirlar versin dayanmak cok zor ama allahin emri.Allah hepimize herseyin hayirlisini versin kendine iyi bak bu arada pastan nefis gözüküyor ellerine saglik sevgiler Tülin

disal hat gesagt…

canım Allah mekanını cennet eylesin..kalanlara sabır versin...

seninde dediğin gibi hayat devam ediyor...

çizkekin nefis...ellerine sağlık...

bi gün bekleyince seviyorum bende..

öpüyorum seni canıma arkadaşım..

SOFRAM hat gesagt…

Harika görünüyor canım ellerine sağlık, sevgiler...

burcunokta hat gesagt…

Tekrar başın sagolsun,yattıgı yer nur,mekanı cennet olsun.Haklısınız hayat devam ediyor...
Cheesecake nefis görünüyor,eminim tadıda nefistir ellerine saglık Allaha emanet olun..Sevgiler.

sevil hat gesagt…

tatlım allah babanın mekanını cennet eylesin sizlerede sabırlar versin..


Canımcım;
41. Ev sahibemiz olan http://yemekelisleri.blogcu.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ.
iyi haftalar….
Sevgilerimle SEVİL SAHİN

Yaren hat gesagt…

Harika görünüyor,iki lezzetin uyumu cok nefis bir tad olusturmustur. Sunumda cok hos.Afiyet seker olsun.Sevgiyle kal ablacim:)

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Öncelikle başınız sağolsun,Rabbim sabır versin.
Babanızın mekanı cennet olsun.
Bu arada cheesecake nefis görünüyor,ellerine sağlık.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Canım benim nasılsın toparlayabildinizmi biraz çok zor günler geçirdiniz evin büyüğünü kaybetmek oldukça zor RABBİM mekanını cennet eylesin sizlerde sabırlar versin
ellerine sağlık canım özlemişim senin bloğundaki güzellikleri çok güzel görünüyor çok öpüyorum Öznurcuğum sevgiler canım

Anonym hat gesagt…

selam
Çok güzel olmuşlar eline sağlık .Hayırlı cumalar diliyorum.
seheryeli8

yildiz hat gesagt…

Ölüm hepimizin karsilasacagi mutlak
son ama,giderken de güzel ugurlanmak ve anilmak var.Ne mutlu sizlere ve Rahmetli babaniza...

Güzel bir görüntüyle karsi karsiyayim,hem de 1 yil sonrasina kadar hic bozulmadan ayni görüntüde kalabildigine göre tadi da muhtesem olsa gerek...Sevgiler canim..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin