Donnerstag, 5. März 2009

MILFÖYLÜ KARNIYARIK BÖREK

Yufkadan yaptigim karniyarik böregi milföy'le denedim ,pratik zaman almayan citir citir börekler oldu.
Sevgili Sevil'in ev sahipligini yaptigi 37. p.d.c.s.etkinligine gönderiyorum milföylü karniyarik böregi.

10 adet milföy
3 adet domates
4 adet sivribiber
200 gr beyaz peynir,karabiber
1 yumurta üzeri icin
Beyaz peynir ufalanir,karabiber eklenir,domatesler dilim kesilir,biberler ince uzun sekilde kesilir.Milföyün ortasina peynirli harctan konur,iki kenar ortaya gelecek sekilde kapatilir,ve ters cevrilir.Milföylerin ortasindan bicakla uzunlamasina kesilir,domates dilimi biber ,milföylerin ortasina yerlestirlir.Yumurta cirpilir,milföylerin üzerine sürülür,isitlimis firinda üzeri kizarana kadar pisirilir.

Kommentare:

meliha hat gesagt…

Oyy oyy bu nasıl güzel görüntü böyle geceyarısı yapılırmı bu nefiss görünüyor
ellerine sağlık canım
sevgilerimle

sevincceden hat gesagt…

Bencede gece gece nefiss harika böreği görünce çok acıktığımı hissettim.Ellerine sağlık alıyorum hepsini :))

hunerlieller hat gesagt…

börekler çook güzel görünüyor..hem lezzetli hemde çok şık..ellerine saglık canım.sevgiler.

Öznur hat gesagt…

MİLFÖYLÜ BÖREKLERE BAYILIRIM. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
SEVGİLERLE...

YASAMİNKİYİSİNDAN hat gesagt…

GÜNAYDIN CANIM.GÖRÜNTÜ MUHTEŞEM TADINDAN HİÇ KUŞKUM YOK ZATEN ELLERİNE SAĞLIK.HAYIRLI CUMALAR..

Sıdıka... hat gesagt…

aman tanrım.. harika görünüyorlar... muhteşem olmuş.ellerine sağlık sevgilerle

atesböcegi hat gesagt…

canim nefis olmus nefis, ellerine saglik, milföy hep dar zamanda imdadimiza yetisiyor hizir gibi.
sevgiler...

akasyakokusu***hoşgör canım kayıtsızım..linkimde yok cebimde:)) hat gesagt…

canım bacım çiçek bacım ne güzel şeyler yazmışın bana öyle..
abawww.başım göğe değdi inan..))
sen benim için özelsin..biliyorsun demi.birkaç gün gelemsem arayı açsam bile gönlüm hep seninledir..
bende çay içiyordum az bakınayım dedim günde birkaç arkadaşa yazmaya başladım..
sanada çay bırakayım böreğimi alayım..açan-tutan-kıvıran-dilimleyen ellerine sağlık canım benim öptüm..

birdutmasali hat gesagt…

Harika olmuşlar..
bende çok severek yaparım canım.
eline sağlık.

mavianne hat gesagt…

çok güzel görünüyor
milföyler biraz beklediğinde yumuşuyor ya ben onu sevmiyorum
ne yapmak lazım acaba?

kizilciksurubu hat gesagt…

Bu börekler ne kadar sahane olmuslar, bayildm, ellerne saglik canim.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

çok güzel olmuşlar :)
ellerine sağlık

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM...

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Gerçekten çıtır çıtır ve nefis görünüyor,ellerine sağlık.

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim bu börekler süper görünüyor:). Hem de çok pratik bir tarifmiş. Ellerine sağlık canım. Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler, öpücükler;).
aslı

Anonym hat gesagt…

ellerine saglik canim
goruntu renk super
size afyiet bal seker olsun

www.yenitadlar.blogcu.com

hazalca hat gesagt…

bu böreği yapmak hep aklımdaydı ama milföyle olabileceğini hiç düşünmemiştim.bu tam bana göre bir tarif.çok teşekkürler

yesildomates hat gesagt…

çok lezzetli görünüyo..

ellerine sağlık..
çıtır çıtır ne güzel yenir..

öpüyorum..
iyi hafta sonları dilerim..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum canım benim ziyaretlerin ve yorumların için çok teşekkür ediyorum her zaman yanımda sıcaklığını hissettim kucak dolusu sevgiler canım

defneylebirlikte hat gesagt…

muhteşemler doğrusu canım...ellerine sağlık.çayla mmmm nefis olur.

papatya prenses hat gesagt…

Canım tuzlu birşeyler istiyordu zaten ama kalkıp yemek zor geliyordu:)
Bu börek beni benden aldı yani:) Milgöyle denemek güzel bir fikir. Ellerine sağlık ablacım..

aslı kaya hat gesagt…

Çok güzel olmuş cnm.Ellerine sağlık kahvaltılar için de çok iyi olucak bu tarif.Sevgiler...

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Çok pratik ve lezzetli görünüyor.bende yapmak istiyorummmm
ellerine sağlık

Allâh’ım
acizlikten, üzüntüden, tasadan, kederden,
Korkaklıktan, kabir azâbından, cehennem ateşinden sana sığınırız.
Bizleri kötülükten ve kötülerin şerrinden emin eyle ya Rabbi!
kandilin müb. olsun

derya hat gesagt…

Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

papatya68 hat gesagt…

güllerin en güzelinin diyarından selam olsun öznurcuğum kandilin mübarek olsun dualarda buluşalım canım sevgiler

meliha hat gesagt…

KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM
SEVGİLER

GELİNCİK MUTFAK hat gesagt…

RABBİM DARA DÜŞÜNCE SABIR, SABRI BULUNCA ŞÜKÜR, ŞÜKRE ERİNCE RAHMET, RAHMETE DALINCA SEVGİSİNİ İHSAN EYLEYİP, GÖNLÜNDEN GEÇENİ AVUÇLARINA VERSİN...
KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN....
kadınlar gününüz kutlu olsun...

GELİNCİK MUTFAK hat gesagt…

böreğin çok güzel ellerine sağlık....

Sevil Altunel hat gesagt…

canım bu mübarek Mevlid Kandilini kutlarım..bu mübarek gecenin Feyzi-Rahmeti üzerinize, bereketi evinize olsun.dualarınız kabul, amelleriniz makbul olsun..ayrıcada dünya kadınlar gününüde kutlarım.sevgilerimle..

elma şekeri hat gesagt…

♥ Bu günlerin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretimize, sıcaklığı yuvamıza dolsun. Kandiliniz mübarek olsun..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Nasıl güzel görünüyorlar yemede yanında yat:) ellerine sağlık canım...öpüyorum hayırlı kandiller

yildiz hat gesagt…

Mübarek Mevlid Kandili hayirlara vesile olsun,ayrica kadinlar gününde umutlu ve mutlu gecsin..

Leyla Poyraz hat gesagt…

Yaaaa ben bu böreklere bittim resmen.. ellerine sağlık canım..mevlit kandilin mübarek olsun..Sevgiler..

TAZE NANE hat gesagt…

Ellerine sağlık.
Görünüşleri ne kadar güzel.
Sevgiler.

Recep Hilmi Tufan hat gesagt…

Milföyden karnıyarık yapıldığını da ilk defa görüyorum. Harika görünüyor ama...

safiyece hat gesagt…

merhaba arkadaşım ay çok güzel karnı yarık böregin görünşüyle sunumuyla mükemmel ellerine saglık arkadaşım

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin