Freitag, 1. Mai 2009

COCUKLARA ÖZEL CICILI BICILI SUNUMLAR ETKINLIGI

Sevgili Kitchen o'clock Nilayin ev sahipligi yaptigi etkinlige yine arsivimde olan agacla ayicik kurabiyesiyle katiliyorum.

Ziyaretlerim biraz aksiyor sagolsun taziye,ye gelen giden cok oluyor, beni anlayacaginizi biliyorum arkadaslarim hepinize hayirli bereketli cumalar dilerim

1 yumurta
100 gr margarin
1 bardak pudra sekeri
1 paket vanilya sekeri
1 kahve kasigi kabartma tozu,alabildigi kadar un
renkli sekerlemeler
istediginiz kurabiye kalibi
Ertilmis margarine yumurtanin sarisi , seker ilave edilir ve cirpilir,kabartma tozuyla un eklendikten sonra yogrulup hamur dinlendirilir.
Hamur merdaneyle aciir,kaliplarla bastirilirak yaglanmis tepsiye dizilir,üzerine yumurtanin beyazi sürülür ve renkli sekerlemelerle süslenir.

Kasarli ugurböcegi ve yumurtali mantarlari daha önceki cocuklar etkinligi icin yapmistim ,
belki fikir acisindan yardimci olur diye yeniden yayinladim
4 adet yuvarlak minik kasar(babybel)Türkiyede yoksa kalin kasarlardan yuvarlak kesilebilir.
1 adet salatalik
4 dilim kepekli ekmek,beyaz ekmek veya tost ekmegide olabilir.
1 paket labne peyniri
maydanoz saplari
ketcap

Dilim ekmekler yuvarlak kalipla kesilir.Yuvarlak ekmekciklerin üzerine labne peyniri sürülür, dilimlenmis salatalik konur.Minik kasarlarin ortasindan ayrilmayacak sekilde kesilirSalataliklarin üzerine kasarlari koyduktan sonra ketcapla ugurböceginin kanat kisimlarina noktaciklar yapilir.Maydonoz saplari ayni oranda ikiye kesilir bas kismina yerlestirilir.Iste size zahmetsiz yapimi zaman almayan sirin ugurböcekleri,dogum günleri ve kahvaltilar icin degisik bir sunum.


Mantar yumurta

4 adet yumurta
2 adet orta büyüklükte domates
mayonez

Yumurtalar haslanir,alt kismindan cok az kesilir tabakta dengeli durmasi icin.Domatesler ortadan ikiye kesilir,ic kisimlari cikartilir.Yumurta dik olarak tabaga konur,üzerine ici bosaltilmis domates sapka gibi üzerine konur.Mayanozle domateslerin üzerine minik minik noktalar yaparak süslenir.

Kommentare:

feray hat gesagt…

Ayyy bunlar çok şirin bırak çocukları bayıla bayıla biz yeriz. Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

pembe tatlar hat gesagt…

Çok tatlı olmuşlar...
Ellerine sağlık canım:))

Öznur hat gesagt…

Hepside birbirinden şahane canım.
Ellerine sağlık.

derya hat gesagt…

Öznurcum süpersinnn ellerine sağlık
benim çocuk olasım geldi kocaman öpüyorum...

Anonym hat gesagt…

hepside birbirinden sirin gorunuyorlar canim
ellerine saglik

size afiyet bal seker olsun

keyifli bir hafta sonu tatili dilerim...
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

TAZE NANE hat gesagt…

Çocuklardan önce ben bitiririm bunları inan.
Çok beğendim.

defneylebirlikte hat gesagt…

çok güzeller canım.ellerine sağlık...

Özlemhan hat gesagt…

Gerçektende çok cicili bicili olmuşlar ellerine sağlık.Benim etkinliğede katılırsan sevinirim

birdutmasali hat gesagt…

aaa..:))))
sana süprizim var yakında :)))
uğur böceklerini ne kadar sevdiğim bilinirde :))
ama bunlarda enfes,,
tatlısıda benden !!
sevgiler canım,eline sağlık.

Leyla Poyraz hat gesagt…

Canım öncelikle başınız sağolsun.
Rabbim sizlere büyük sabır versin inşallah..Rahmetlii babanızında mekanı cennet olsun..tarifler ise muhteşem ellerine sağlık...
Sevgiler..

cumartesi mutfağı hat gesagt…

özellikle kaşarlara bayıldım doğrusu, ellerinize sağlık.

sevgiler,

tolunay

Tatlı anlar hat gesagt…

canım çok şeke rolmuş bunlar yaaa. bayıldım. ellerine sğalık...

mutfaktaki zaman hat gesagt…

inanilmaz guzeller yaaa hepsi ayri bi guzell bayildim ben bunlaraa ellerine saglik canim cok ciciler coookk

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar Bahar cicegi, canim ellerine saglik gercekten de cocuklarin bu pastalarla kalbini fethedeceksiniz, sevgiler....

ebrulitatlar hat gesagt…

Hepsi çok şirin olmuşlar Öznur'cum. Ellerine sağlık canım. Allah kolaylık versin. Sevgiler..

akasyakokusu hat gesagt…

Canım bacım..Bilirim ben senin yoğunluğunu..Allah c.c. rahmet eylesin babacığına..Seveni varmışta gelirler elbette...Hiç kafana takma sen..
Bende ara ara geliyorum buralara..Babamız yok evde bozulan dökülen ep beni buldu geçen haftanın 4 gün ve dününde tatil olmasıyla her işim aksadı..
Sağlık olsun gerisi boş...Kurabiyelerin nefismiş amaaa uğurböcüklerinide mantarınıda pek sevmiştim o zamanlar ilk yayınladığında...Eline emeğine kesene bereket bacım öptüm.

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba Baharcığım, çok şirin olmuş sunumların... Ben bir tane uğurböceği aldım... Belki bana uğur getirir... Sevgiler Nesrin

SOFRAM hat gesagt…

Sunumlar harika olmuş, çocuklar bu şirin mamaları afiyetle yiyeceklerdir, ellerinize sağlık, güzel bir pazar diliyorum canım, sevgiler...

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

ÇOK ŞEKERLER ELLERİNE SAĞLIK CANIM...GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Ayy çok şirin olmuşlar bayıldım ben bunlara süpersin canım ellerine sağlık..öpüyorum iyi haftalar

gülizar hat gesagt…

ellerine sağlık çok şekerler :)) güzel bir hafta dileğiyle...

hazalca hat gesagt…

çok şirin olmuşlar.eline sağlık

tarifdunyasi hat gesagt…

SELAMUN ALEYKÜM

Etkinliğime buyurun

Gönderen :http://tarifdunyasi.com/

42. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

4 MAYIS 2009 - 18 MAYIS 2009
TARİHLERİ ARASINDA

http://tarifdunyasi.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

özgülün tarifleri hat gesagt…

Ayy ayyy nekadar sirin seyler yapmissin Oznurcugum torunum geldiginde yapayim bayilir yumurcagim
ellerine saglik canim ugur bocegi,mantar bebisler cok sirinler
tekrar tekrar elerine saglik canim
guzel bir hafta gecirmen dileklerimle
SEVGİLER.

atesböcegi hat gesagt…

hepsi birbirinden sirin. Cocuklarin cok hosuna gider bunlar. Ellerine saglik canim. sevgilerimi gönderiyorum.

şirinem hat gesagt…

ay arkadaşım ya bunlar resim gibi olmuşlar yemeğe kıyamaz insan ellerine sağlık

kizilciksurubu hat gesagt…

Cocuklar bence böyle seylere bayilir. Ben de mini babybel alayim da su böceklerden bir yapayim benim oglanlara. Hepsi sahane olmus, elleine saglik canim. Sevgilerimi gönderiyorum.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin