Donnerstag, 14. Mai 2009

YUMURTALI PIRASA


Pirasadan bir bag kalinca buzdolabinda, uydurmasyon hafif bir yemek cikti ortaya. Pirasayi dogradim inceci,,k üstüne yumurta yaprak biberide ekleyince hafif bir yemek oldu.

1 bag pirasa
3 yumurta
1 kuru sogan
yarim cay bardagindan az siviyag
karabiber,kirmizi yaprak biber

Siviyagda ince dogranmis sogan pembelesinceye kadar cevrilir,halka seklinde dogranmis pirasa ilave edilir az kavrulur. Baharatlari eklenir ve yumurtalar baska kapta cirpilir,piraslarin üzerine dökülür ,kasikla hafif karistilarak yumurtalar fazla koyulasmadan ocaktan alinir,sicak servis edilir.


Kommentare:

Papatya Prenses hat gesagt…

Çok süper oluyo yumurtalı pırasa.
Ellerine sağlık ablacımm..
Hayırlı cumalar:)

disal hat gesagt…

canım çok güzel uydurmuşsun..ellerine sağlık...

tabağında çok hoşuma gitti...

bende bu aralar böyle beyaz yemek tabakları arıyorum...belki bulurum..bunun şekli çok güzel:)

pembe tatlar hat gesagt…

Kahvaltı İçin süper ...
Ellerine sağlık canım:)

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcuğum kışın pırasa yazın taze fasulye dolabımdan hiç eksik etmem çok değişik eminim çok lezzetli olmuştur herşeyede yakışıyor böreği, , kişi, etlisi, zeytin yağlısıyla harika bir sebze ellerine sağlık canım hayırlı cumalar sevgiler

mutfaktaki zaman hat gesagt…

canim prasayi cok severimm ama bu sekilde hic denemedimm en kisa zamanda deniycem ellrine saglikk ve hayirli cumalar canim

şirinem hat gesagt…

bunu bende yapıyorum ve gerçekten çok güzel bir tat tavsiye ederim :)

Zeynep hat gesagt…

yumurtalı pırasa hiç yemedim,
eminim nefis olmuştur:)denemem lazım...ellerine kollarına sağlık
sevgiler

Mavianne hat gesagt…

eminim güzel olmuştur

bizim evde pırasa yenmez pek
seven yok ben de pişirmiyorum

iyi haftasonları diliyorum

defneylebirlikte hat gesagt…

HARİKA BİR UYDURMA OLMUŞ.SEN BÖYLE UYDURMAYA DEVAM ET CANIM.ELİNE SAĞLIK..

akasyakokusu hat gesagt…

Baharım çiçeğim bende severim pırasayı..Evde yiyen yok ama bazen hamuriçine katıyorum bilmeden yiyorlar:)))
Bazende azcık salçayla kavururum...Eline sağlık hazır tabağı aldım hemen ne şık bir sunum olmuş öyle..

Leyla Poyraz hat gesagt…

Canım tarif çok nefis görünüyor..tam kahvaltılık yanında
güzel bir çay..off deymeğin keyfime..ellerine sağlık..Sevgilerimi gönderiyorum..

hazalca hat gesagt…

ben hiç denemedim bunu.soğanlı yumurtayı biliyorum da,ama pırasa da soğan gibi zaten.eminim güzel olur

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

ben bayıldım bu uydurmaya valla:) ellerine sağlık canımcım çok öpüyorum iyi haftalar

atesböcegi hat gesagt…

Hic denemedim. Mutlaka denemeliyim. Tam benim damak tadima uyguna benziyor. Ellerin dert görmesin canim. Ufukta Türkiye tatili gözüküyormu? kocaman sevgiler canim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin