Montag, 25. Mai 2009

QUARKLI (LABNE PEYNIRLI) TATLI

Bugün burasi ilk kez ve birden bir isindi sicaklik 32 dereceyi buldu.
Bunaltici bir hava vardi,aksama kadar bütün evlerin pancuru kapaliydi bir görseniz hayalet mahallesi gibi in cin top oynadi .Sicaktan kimse evinden disari cikmadi mecbur kalmadikca.
Bende bu sicakta serinletici hafif pratik bir tatli yaptim,oglus cok sever koca bir kaseyi yer.Karisik meyvelide nefis oluyor bu sefer ben sadesini yaptim.

Sevgili asimelek58 P:D:C:S:E: ev sahipligi yapiyor tarifimi etkinlige gönderiyorum.

500 gr quark,(labne peyniri veya tuzsuz yogurt)
2 paket vanilya sekeri
200 ml sivi krema
1 cay bardagi seker
Krema mikserle cirpilir,quark,vanilya sekeri,seker eklenir mikserle cok az cirpildiktan sonra buzdolabinda sogumasi beklenir.Zaman almayan hafif bir tatli oluyor ,isterseniz cesitli meyvelerlede yapabilirsiniz.

Kommentare:

Papatya Prenses hat gesagt…

Meyveler ve çikolata sos of ne yerim ama:))
Bu hali de çok güzel tabi ki:)

Ellerine sağlık ablacım..

Sıcaklarla işimiz zor, Rabbim yardım etsin..

defneylebirlikte hat gesagt…

HARİKA BİR SEÇİM.OĞLUŞUNA AFİYET OLSUN CANIM...

mutfaktaki zaman hat gesagt…

evet cok bunaltici bir hava vardi burdada Avrupa havasi belli belirsiz 2 gun yagar 2 gun yakar;))
ellrine saglik canim harika gorunuyorrr...

pembe tatlar hat gesagt…

Sunumun çok şık olmuş canımmm çileklerde ayrı bir güzel duruyor...
Ellerine sağlık:)

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Kaç gündür blguna giriş yapamıyordum şimdi girmiş iken hemen yorum yazmak istedim...Buralarıda çok sıcak yaz kendini hissettirmeye başladı...Sıcaklarda yemesi büyük bir zevk olan tatlı paylaşmışsın harika olmuş arkadaşım ellerine sağlık...
Sevgiler...

şehnaz hat gesagt…

baharcım gerçekten çok çabuk yapılabilecek bir tarif.denemek isterim.ellerine sağlık.sevgiler.kekcafe

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Sorma canım bizim burasıda aynıydı yandık bugün çok bunaltıcı bir sıcak vardı..
Tatlı çok hafif tam yazlık olmuş harika görünüyor ellerine sağlık canım...öpüyorum iyi geceler

derya hat gesagt…

Canımmm ellerine sağlık gerçekten basit ve leziz bir tatlı sevgilerimle

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat hat gesagt…

tatlı gercektende hafıf ve lezzetli gözüküyor....ellerıne saglık..sevgılerımle

SOFRAM hat gesagt…

Harika bir görüntü, mutlaka çok nefistir, ellerinize sağlık. Ayrıca ziyaretiniz için çok teşekkürler...
Sevgiler...

Anonym hat gesagt…

tatlinin goruntusu beni bitirdi canim
ellerine saglik

sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

kizilciksurubu hat gesagt…

Cok nefis ve hafif bir tatli bu, ben bir de kasenin altina ahududu veya cilek püresi koyup öyle servis yapiyorum, cok nefis oluyor. Ellerine saglik canim.

disal hat gesagt…

bizim buralarda çok sıcak şu aralar..ama bizim kaz dağlarımızdan serin havalar geliyor bazen..

oda çok güzel gidiyor şahsen ..

tatlın gerçekten çok hafife benziyor..ellerine sağlık canım...

şirinem hat gesagt…

bende çok severimm bu tip tatlıları sıcakta ne güzelde yenir ellerine sağlık

asimelek58 hat gesagt…

TESEKKÜRLER CANIM ELLERİNE SAĞLIK TEKRAR BEKLERİM NEFİS OLMUŞ TARİFİN YAYINDA SEVGİLER

DİDEM hat gesagt…

ÇOK LEZZETLİ VE SIK GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM....

burcunokta hat gesagt…

Canım gerçekten çok kolaynış ilk fırsatta bende yapacam.
Canım tatlının görünüşü bir harika, çok nefis ay ay sabah sabah benim tatlı krizim tuttu, canım ben kasenin birini alıyım.Ellerine saglık.sevgiler.

gülizar hat gesagt…

ellerine sağlık bahar abla,güzel bir hafta dileğiyle..

hazalca hat gesagt…

bu sıcaklarda gerçektende iyi gider değilmi?oğluşun işi biliyor:))bizim buralarda yanmaya başladı,3 ay kesintisiz sıcak olur artık

keskinlininmutfagi hat gesagt…

evet burada gecen pazar öyleydi
ama bugün de aksine yagmur ve soguk ya alamanyanin havasina güven olmuyor:))
TATLINDE ENFES CANIM VEDE HAFIF ELLERINE SAGLIK

Sevil Altunel hat gesagt…

canım hemşerim gerçektenten uğrayamıyorum kusuruma bakma..ama inan öyle yoğun günler geçiriyorumki hiç sorma..
neyse tatlı çok değişik ve nefis olmuş.her zamanki gibi harikasın..ellerin dert görmesin..sevgiler..

filiz hat gesagt…

selam
ziyaretin için teşekkürler
ben kaçırdım herhalde başın sağolsun kim vefat etti
sevgiler gönderiyorum

TAZE NANE hat gesagt…

Ne kadar güzel görünüyor.
Çok beğendim.
Ellerine sağlık...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcuğum sunumuna bayıldım çok şık görünüyor yaz aylarına uygun hafif serinletici bir tatlı olmuş ellerin dert görmesin canım hayırlı cumalar sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin