Montag, 1. Juni 2009

ISPANAKLI SARMA POGACA

Yeni bir haftaya baslarken hepinize saglikli huzurlu bereketli bir hafta dilerim.Bugün burda tatil var, tarifi verip kermese gidiyorum yardim' da edecegim.


125 gr margarin
1 adet yumurta,sarisi üzerine
1 cay bardagi yogurt
1 cay bardagi siviyag
1 paket kabartma tozu
alabildigi kadar un,ve tuz
Ic harci icin
500 gr ispanak
200 gr beyaz peynir
1 adet kuru sogan
siviyag,karabiber,tuz

Eritlimis margarin,siviyag,yumurtanin bayazi,yogurt hepsi birlikte cirpilir,kabartma tozu unla ilave edilir, yumusak ele yapismayan bir hamur elde edilir.
Sogan siviyagda kavrulur,ince dogranmis ispanaklar ilave edilir,cok az sotelendikten sonra karabiber tuz eklenir ocaktan alinir.Ufalanmis beyaz peynir harca eklenir.
Hafif unlanmis tezgahta hamur fazla ince olmayacak sekilde acilir,üzerine ispanakli harc yayilir.Rulo seklinde sarilir,üc parmak enliliginde kesilir.Üzerine yumurta sarisi sürülür,cörek otu konur.Sicakken servis edilir.




Kommentare:

pembe tatlar hat gesagt…

Böreğin herçeşidini çok severim...
Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...:)

Papatya Prenses hat gesagt…

tam ikindi çayının yanına atıştırmalık olmuş bunlar.

ellerine sağlık ablacım,kermes de kolaylıklar..

defneylebirlikte hat gesagt…

harika görünüyor canım.ellerine sağlık...

zehra hat gesagt…

hımm cok guzel gorunuyor ellerınze saglık

mosquito hat gesagt…

Bu ne güzel bir tariff:)Hem sebzeyi,hem de hamur işini çok severim.İkisinin birleşimi harika oluyor.Bu poğaçalar nefis,deneyeceğim,teşekkürler..

MUTFAKISTAN hat gesagt…

COK GUZEL GORUNUYOR CANIM
ELLERINE SAGLIK...
SEVGILER

Anonym hat gesagt…

Canım ziyaret ve güzel yorumuna teşekkürler..Nefis bir görüntü ellerine sağlık..
sehnazmutfakta.blogcu.com

hazalca hat gesagt…

ne güzel görünüyor.insan bunu yerken kendini çimenlerin üzerinde hisseder:)))eline sağlık

GELİNCİK MUTFAK hat gesagt…

ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR... ISPANAKLI ŞEYLERE BAYILIRIM...ELLERİNE SAĞLIK....GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM....

NEŞELİ GÜNLER hat gesagt…

görüntü çok güzel tadıda öyledir canım benim ellerine sağlık kermeste kolaylıklar
sevgiler

şirinem hat gesagt…

Yapan hanım çok becerikli olunca yapılanlarda böylesine güzel çıkıyor ortaya ellerine sağlık canım

derya hat gesagt…

Öznurcum ellerine sağlık çok şık ve
leziz kocaman öpüyorum...

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

SUNUMU ÇOK GÜZEL GÖRÜNTÜSÜ ÇOK ŞIK ELLERİNE SAĞLIK CANIM.. ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYORLAR...

birdutmasali hat gesagt…

ahh nasılda güzellerrr.....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

tam benlik:) ıspanaklı herşeye bayılırım ellerine sağlık canım..öpüyorum sevgiler

dantelistan hat gesagt…

gel beni ye diyor nefis ellerine sağlık

sevimin sayfasi hat gesagt…

börekler süper olmus, ispanakli börek favorimdir herzaman
ellerine saglik

burcunokta hat gesagt…

Teşşekürler canım ben iyiyim, inşallah sende iyisinder.canım ıspanaklı sarmalar çok leziz görünüyor ellerine saglık.bizim burda 3 hafta sürdü kermesler, her hafta bir kuruluş, yardım ederken insan yoruluyor ama çok eglenceli geçiyor, Rabbim yardımlarını kabul etsin,Allaha emanet ol.sevgiler.

disal hat gesagt…

hayatımda hiç kermese katılmadım....çok istiyorum...bakalım belki bigün denk gelir:)

ellerine sağlık canım benim..nefis olmuş bunlarda...

çok iştah kabartıcı olmuş...

mutfaktaki zaman hat gesagt…

ellerine saglik canim,ispanakli olusu cok guzel cok severimdee...
pogocada ispanak hic denememistimm iyi bit fikir:))

yildiz hat gesagt…

Börekleri de,onlari yapan elleri de
yerim....

Melek* hat gesagt…

böreğinden sonra poğaçasıda çıkmış ee ıspanak bu ne şekil olursa yenir ellerine sağlık

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcuğum bu ara ziyaret edemedim sizleri annem rahatsızdı kalp damarlarında 100/60 daralma varmış sık sık düşüp bayılıyordu stent takıldı beni ruhen çok yıprattı
senin ellerinden çıkan herşey mükemmel zaten ne diyeyim ıspanağıda çok seviyorum lezzetinden eminim ellerine sağlık canım sevgiler

Sevil Altunel hat gesagt…

canım Allah hayrını kabul etsin poğaça olarak spanaklı olması çok değişik olmuş.ellerine sağlık..sevgiler..

TAZE NANE hat gesagt…

Ne kadar harika görünüyor.
Sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin