Freitag, 19. Juni 2009

LAHANALI HAVUC SALATASI VE MIM

Lahananin bol oldugu kis günlerinde yapilmis bir salata,aslinda yaz sicaklarinda'da yenilebilir, hafif ve besleyici.

1 kücük lahanain yarisi
3 adet havuc
1 kase yogurt,mayonezde konulabilir ben koymadim
sarimsak ,ceviz ,tuz

Lahana ve havuc rendelenir,yogurt cirpilir icine ezilmis sarimsak iri cekilmis ceviz ve tuz ilave edilir lahanali havuclu karisima eklenir ve karistirilir,üzerine nane veya feslegen yapraklariyla süslenir,buzdolabinda bekletildikten sonra serince afiyetle yenir.

Sevgili Burcunokta arkadasim beni mimlemis kendisine tesekkür ediyorum,,her nekadar mim olayini tasvip etmesemde hazirlayan yapan arkadaslarada saygim var.Burcunokta arkadasimin nazik daveti icin cevapliyorum

SORU 1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
Babam, eşim, oglum

SORU2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
Kitap okumak

SORU3- YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
Altinoluk,Didim,Fethiye

SORU 4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?
yilan ,televizyonda bile görsem sanki ayagimin altinda geziyormus gibi hissediyorum


SORU5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
siyah,beyaz,turkuaz,kahverengi,lila

Bende isteyen bütün arkadaslarimi mimliyorum.

Kommentare:

pembe tatlar hat gesagt…

Ayy bu salata tam benlik canım ellerine sağlık...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Bu ara salatalara soframızda daha çok yer veriyorum zaten yemek olmasın sadece salata olsun yemeği hiç aramam tam bana göre olmuş cevizde hem besleyici yapıyor hem lezzet katıyor ÖZNURCUĞUM ellerine sağlık canım güzel bir hafta sonu diliyor çok öpüyorum

Yaren hat gesagt…

Salata nefis görünüyor,sevdigim bir salata.Sunumda cok hos olmus ablacim ,ellerine saglik.Güzel bir hafta sonu diliyorum,sevgiyle kal.

defneylebirlikte hat gesagt…

nefis olmuş öznurcuğum.ellerine sağlık..harşkasın...

hazalca hat gesagt…

bu salatayı duymuştum ama hiç denemedim.yazın burda lahana bulmak zor,artık hevesimi kışa saklamam lazım.bir de lahananın rendelenebileceğini inanki bilmiyordum.çok güzel bir fikir.tebrik ederim

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim ellerine saglik, saglikli ve nefis bir tad, yazda da olsa yok demem, sevgiler,..

burcunokta hat gesagt…

canım seni mimledim. Sorular sayfamda. Cevaplarsan sevinirim.

dantelistan hat gesagt…

yazın sıcaklarda salatayla besleniyoruz vallahi nefis görünüyor ellerine sağlık

burcunokta hat gesagt…

Canım bende ilkkez yapıyorum.Cevaplaman büyükbir incelik, teşekkür ederim.Mutlu pazarlar.

Papatya Prenses hat gesagt…

Çok severim lahana salatasını ablacım. Marketlede hala mini mini lahanalar satılıyor ama herşeyi mevsiminde yemek gerek diye alamıorum:)

Ellerine sağlıkkk:)

şirinem hat gesagt…

lahanayı çok seviyorum bende ama mideme dokunduğu için pek yiyemiyorum ellerine sağlık güzel bir tarif

neseersoy hat gesagt…

Hımm ellerine sağlık , çok lezzetli olmuştur eminim.
Bu arada sağlığım için dileklerin için teşekkürler.
Sevgilerimle

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmm çok iştah açıcı bir salata olmuş canım ellerine sağlık..mutlu haftalar öpüyorum..

Leyla Poyraz hat gesagt…

nefis bir salata olmuş..ellerine sağlık canım..sevgiler..

mutfaktaki zaman hat gesagt…

hmm cok harika bir salata olmus canim sunum bir baska ellerine saglik
mutlu bir hafta dilerimm

defneylebirlikte hat gesagt…

cevapların çok güzeldi canım.seni daha yakınbdan tanımak güzeldi...

hanife hat gesagt…

havuç salatası yapmıştım ama lahana hiç denemedim eline sağlık değişik bir salata olmuş

NEŞELİ GÜNLER hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK BENDE TAM BİR SALATA DÜŞKÜNÜYÜM.AMA BU SALATAYI HİÇ YEMEDİM DENEMEDİMDE DENEME LİSTEME ALAYIM .SEVGİLER

akasyakokusu hat gesagt…

bahar bacım bende severim bu salatayı...
evdekiler ya bostana yer yada cacık..en küçük oğlanda ot salatası..otda ne otu arasan olandan..
afiyet olsun çiçeğim..
mime gelince aynı mimden fadimecim benide mimlemiş..
şu yılanndan herkes korkuyor galiba...sanki paçamdan içeri süzülecek gibi ıyyhh:(

defneylebirlikte hat gesagt…

senin de kandilin mübarek olsun canım...sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin