Freitag, 26. Juni 2009

YE # 46 MAKARNA TORTELLINI GRATEN


Sevgili yesilkivi'nin ev sahipligini yaptigi makarna etkinligine pratik bir tarifle katiliyorum,kendisine kolayliklar dilerim.
500 gr tortellini
200 ml krema
200 gr rendelenmis kasar
bir demet taze feslegen
karabiber,sarimsak tozu veya bir dis sarimsak

Tortellini fazla yumusak olmayacak sekilde haslanir, baharatlar kiyilmis taze feslegen kremaya ekenir.Tortelini borcama veya firin tepsisine alinir kremali karisim üzerine dökülür,kasarin yarisi tortelinin üzerine yayilir.isitilmis 180 derece kasarlar eriyinceye kadar firinlanir,kalan yari kasarlada ilave edilir yeniden firina sürülür firin kapatildiktan sonra kasarlar eriyince firindan cikarilir.


Kommentare:

SOFRAM hat gesagt…

Merhabalar, makarna çok güzel görünüyor, aynen börek gibi ellerinize sağlık, aşağıdaki görüntülere de bayıldım, sayenizde gezmiş kadar olduk, teşekkürler paylaşımınız için, iyi hafta sonları diliyorum, sevgiler...

pembe tatlar hat gesagt…

Ellerine sağlık canım mutlu hafta sonları...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Canım benim makarna etkinliği için hazırladığın tarif nefis görünüyor
börek gibi olmuş hem çayın yanında hem yemekte yenebilecek harika bir tarif ellerin dert görmesin öznurcuğum sevgilerimle çok öpüyorum canım

Eylem hat gesagt…

ellerine saglık.bende istedim bu makarna etkinligine katılayım ama bir türlü makarna yapamadım.

akasyakokusu hat gesagt…

canım benim...görünce oovv dedim hemende yalandım..
olsada yesem öznurum dedim..
eline sağlık canım benim..
çocuklar başımda ne yazdım kime yazdım şaştım vallahi..
az dolaştım canım bacım depoya inecez eşimle karmançorpan bir yığın ıvırzıvır kolileri yırtılmış yeni koliye aktarıp bantlayacaz..gözümde büyüyor inan..
arayı açıyorum biliyorum canım bacım boş zamanlarımda gelirim yine..laptopta bozuk tek pcyi paylaşamıyoruz..
tüm güzel dileklerine kocaman tşkler.öptüm..

zehra hat gesagt…

hımmm cok guzel gorunuyor ellerıne saglık

hazalca hat gesagt…

bugün tembellikten akşama yemek yapmadım.artık senin resimlerle idare edicez.hele bugübki yemek nefis.eline sağlık.
türkiye de öğrenciler tatile girdi ama öğretmenler çalışıyordu.aslında 1 temmuz bizim tatilimiz ama bu yıl sınav görevim erken bitti.

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim harika bir makarna graten olmus ellerine saglik. Orman gezinizde cok güzel, bizimde burda nordsee kanali var bisiklet ve yürüyüs turlari cok güzel oluyor, sevgiler....

defneylebirlikte hat gesagt…

OFFFF MUHTEŞEMM OLMUŞ MUHTEŞEMM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

burcunokta hat gesagt…

canım tekkelimeyle muhteşem, ellerinize saglık.sevgiler.

Anonym hat gesagt…

Harika bir görüntü ve iştah açıcı bir lezzet..Ellerine sağlık sevgimle..

birdutmasali hat gesagt…

ne güzelll
ne güzell
ben hiç makarna yayınlamıyorumm.
HAYRET BANA :
Bu işi biraz ciddiye alayım bu aralar :)
ellerine sağlık canım.

Sevil Altunel hat gesagt…

canım arkadaşım yokluğumda bloğuma bıraktığın şifa mesajınla verdiğin güç için çok teşekkür ederim.yine harika marifetler ve lezzetler yaratmışsın.ellerine sağlık.her şey gönlünce olsun..sevgiler..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmmmmm harika görünüyor canım ellerine sağlık..mutlu haftalar öpüyorum

feray hat gesagt…

Nefisss bayıldım ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

defneylebirlikte hat gesagt…

ne güzel yazmışsın.insan öyle olur zaten ama bunlar galiba başka bişey...

mutfaktaki zaman hat gesagt…

ellerine saglik canimm nefis gorunyor makarnaya hayir diyememm nasil olursa olsunn:))
sevgilerimle

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

baharımmm nasıl canım istedi anlatamam..hayatım canım benim güzel yorumların ve desteklerin için sonsuz teşekkürler..çok öpüyorum sevgilerimle

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Canım yayla kabağını almanyada bulmak çok zor haklısın ben türk bakkalından almıştım çok sıkta gelmiyor rastgelince alıyorum işte:) öpüyorum

Cafe Gusto hat gesagt…

Nefis görünüyor ellerinize sağlık..sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin