Mittwoch, 8. Juli 2009

CIKILOTALI ARMUTLU KEK


Meyvelikte yenmeyen armutlar yumusayinca bende kek yaptim,kekin icinde olunca hepside yendi cay ve kahveyle

3 yumurta
100 gr sütlü cikilota
200 gr tereyag
1 bardak süt
1 bardak seker
1 kac damla vanilya esansi
1 paket kabartma tozu
2, veya 2,5 bucuk bardak un
bir kac damla limon suyu
4 adet yumusak armut,veya konserve armut
yumurta seker cirpilir
benmari eritilmis cikilota, eritilmis tereyag,,süt,vanilya esansi eklenir cirpilir
unla kabartma tozu eklenir kasikla iyice karistirilir
kabuklari soyulmus armutlar dilimlenir kararmamasi icin limonla harmanlanir,yaglanmis kek kalibina hamur dökülür,üzerine dilimlenmis armutlar dizilir.
isitilmis 175 derece firinda icini cekinceye kadar pisirlir.

Kommentare:

Papatya Prenses hat gesagt…

Üffsss enfes görünüyor ablaaa! Hele üzerinde ki armutlara bayıldım:)

Ellerine sağlık..

SOFRAM hat gesagt…

Kekiniz çok güzel olmuş, meyveli kekleri çok severim, hem meyveler de değerlenmiş oluyor, ellerinize sağlık, sevgilerimle...

pembe tatlar hat gesagt…

Canım pasta harika gözüküyor ellerine sağlık.....

birdutmasali hat gesagt…

ÇOKDA İYİ YAPMIŞSIN CANIM..
MEYVELİ LEZZETLER ŞİMDİLERDE
VE DAİMA,
EN İYİ TERCİHLER..
SEVGİLER.

gelincik hat gesagt…

NE HIŞ BİR PASTA GÖRÜNTÜ HARİKA HEM MEYVELER DEĞERLENMİŞ HEMDE EMİNİM LEZZETLİ BİR PATA OLMUŞ
ELLERİNE SAĞLIK İZNİNLE SENİ ARKADAŞ LİSTEME EKLİYORUM VE TAKİBE ALDIM HABER VERMEK İSTEDİM SEVGİLER

ebrulitatlar hat gesagt…

Kekin harika olmuş Öznur'cum. Bir dilim aldım. Ellerine sağlık hayatım. Öperim çok sevgiler..

meliha hat gesagt…

Kek nefiss görünüyor oğlum bayılır bu armutlu keke
ellerine sağlık canım
sevgiler

hazalca hat gesagt…

canım merhaba,kısa bir zaman için eve döndüm.beni bu kekle karşılayacağını bilsem,daha erken gelirdim.eline sağlık

burcunokta hat gesagt…

Canım muhteşem görünüyor, ellerine saglık.
Mutlu pazarlar, sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin