Freitag, 17. Juli 2009

YOGURTLU HAVUCLU PATATES SALATASI

8 adet orta büyüklükte patates
5 adet havuc
maydonoz,feslegen, taze sogan
siviyag,limon suyu ,tuz,karabiber
bir kase yogurt,bir dis sarimsak
Patatesler haslanir,catalla veya patates ezecegiyle ezilir,kiyilmis maydonoz,feslegen,yesil sogan siviyag limon suyu tuz,karabiber eklenir ve borcama yayilir.Havuc rendelenir cok az siviyagda sotelenir ben hafif olsun diye yagda kavurmadim.rendelenmis havuclar patatesin üzerine yayilir,cirpilmis yogurda ezilmis sarimsak ve tuz eklenir havuclarin üzerini kapatacak sekilde yayilir.Üzeri icin yesil sogandan dal yapilir,feslegenden yapraklar soganin kenarina capraz sekilde konur, havuctan cicek yaplir ve üzeri süslenir.






Kommentare:

Papatya Prenses hat gesagt…

Bu sıcaklarda serin serin ne kadar güzel yenir bu salata:)

Ellerine sağlık ablacım..

pembe tatlar hat gesagt…

CANIMMMMMMM
İLK BAŞTA NAKIŞ İŞLEMESİ SANDIM:)
BU NE GÜZEL BĞİR SÜSLEME SUNUM ŞEKLİ BEN BUNU BOZMAYA KIYAMAM:))
ELLERİNE SAĞLIK ÖPÜYORUM MUTLU HAFTA SONLARI:)

birdutmasali hat gesagt…

yerimm ben o bahar dallarını,
çiçeğini :)

Mutfak Havlusu hat gesagt…

salata ne güzle çiçek açmış:)
Hayırlı kandiller olsun.

TAZE NANE hat gesagt…

Ne güzel süslenmiş.
Sevgiler.
Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalplerimizi okşadığı,
bir anın bir asra bedel olduğu bu gecede dualarda birleşmek dileğiyle...

KOSEMINDERI hat gesagt…

Merhabalar. Sitenizi ilk ziyaretim ve cok hosuma gitti. Bundan sonra daha sik ziyaretler yapmak isterim. Yapriginiz havuc salatasi bildigim bir lezzet ama hic boyle guzel servis eden gormemistim. Suslememlerinize bayildim. Benimde koseminderi adli sitem var. Sizlerinde orda gormekten ve yorumlarinizi okumaktan mutlu olurum. Sevgiler.

meliha hat gesagt…

Harika bir sunum
elleirne sağlık
kandilin mübarek olsun
sevgiler

Sevil Altunel hat gesagt…

Mübarek Miraç Kandiliniz kutlu olsun.
Hastalara şifa, borçlulara eda, kimsesizlere hami, muhtaca dost eli,
küslere barış, işsize iş, mekanı olmayana hayırlı mekan, evladı olmayana hayırlı evlad,
rızgı dar olanlara bolluk, sıkıntısı olanlarada hayırlı kolaylık nasib eyle YA RABBİ..!
Dualarınız kabul, kandiliniz mübarek olsun.

sevimin sayfasi hat gesagt…

resim gibi olmus ellerine saglik canim
Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul olsun.
sevgilerimle sevim

Betül hat gesagt…

Ne kadar güzel görünüyor, ellerine sağlık.
Aşağıda ki muhallebi ve kek de öyle.

Sevgilerimle.

TAZE NANE hat gesagt…

Kucak dolusu sevgiler bırakıyorum.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

Öznurcugum salata pano diye duvara asilir ne kadar guzel olmus bayildim inanki ,ellerin dert gormesin canim.
ilk once goze hitap etmesi gerekir bende bu slogandan yanayim:)))lezzetininde muthis olduguna eminim.

sevgilerrrrr

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin