Mittwoch, 26. August 2009

BÜLBÜL KONAGI TATLISI IFTAR BEREKETI ETKINLIGI


Güzel gecen bir tatilin ardindan yeniden hepinize merhaba

Ramazan'i serifiniz mubarek olsun.Evlerinize bolluk bereket huzur getirsin,agiz tadiyla hepinize hayirli ramazanlar dilerim. Ramazanlarda iftar sofralarindan eksik etmedigimiz tatli tarifiyle agizlarimiz tatlansin.Tarif portakal agacindan biraz ugrastiriyor ama degisik tarif arayanlar icin nefis bir tatli.
Sevgili Sevilin ev sahipligini yaptigi iftar bereketi etkinligine gönderiyorum.

1 paket margarin
1 adet yumurta
2 yemek kasigi yogurt
1 corba kasigi sirke
1 cay bardagi siviyag
1 paket kabartma tozu
aldigi kadar un
1 paket kabartma tozu
1 kase ceviz

şerbeti icin

5 su bardağı toz şeker

5 su bardağı su

yarim limon suyu

Serbetini önceden hazirlayip soğutun. Kaba erimis margarini,yogurdu , yumurtanin sarisi icine beyazi arasi icin,, sirkeyi ve sıvıyağı ekleyin. Un ve kabartma tozunuda ekleyerek yumuşak bir hamur elde edin . Hamuru iki eşit parçaya bölün. ilk parçayı merdaneyle yarım parmak kalılığında açın. Açtığınız hamurdan çay bardağı yardımıyla yuvarlaklar kesin. Hamurdan ayırdığınız ikinci parçayı da aynı şekilde açın ve diğerine eşit sayıda yuvarlaklar kesin Ikinci parçadan kestiğiniz yuvarlakların ortasını küçük bir sise kapagiyla kesin. Simit şeklinde ikinci parçaları birincinin üzerine yumurta akı sürerek yapıştırın. Ortasina birer ceviz içi yerleştirin, yağlanmış tepsye dizin. 180 derece firinda üzerleri kızarana kadar pişirin. Fırından çıkarıp iliyinca bülbül konaginin üzerine şerbeti dökün.

Kommentare:

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Ablacım hoş geldinn...

Bu tatlıyı ben de biraz değiştirerek yapmıştım,enfes oluyor.

Ellerine sağlık..

hayırlı ve bereketli ramazanlar:)

MAVİANNE hat gesagt…

HOŞGELDİNNNNN
ne kadar güzel oldu bak döndün
hem de harika bir tatlı ile
canım öpücükler sana
enerjimi sana gönderiyorum :))

SOFRAOZLEMİ hat gesagt…

TATLI ENFES GÖZÜKÜYOR CANIM.İFTAR OLSADA HEMEN YESEM:)

ELLERİNE SAĞLIK HAYIRLI RAMAZANLAR

Arzu hat gesagt…

Immm harika görünüyor. Ellerine sağlık. Siz şimdi bu güzelim tatlıları yediniz dimi :(

meliha hat gesagt…

Hoşgeldiiin ve hayırlı ramazanlar.
tatlı harika görünüyor.
ellerine sağlık
öpüyorum.

hazalca hat gesagt…

sende benim gibi tatili bitirip döndün demek.bloğuna hoşgeldin.ramazan için tatlı tarifi vermen çok güzel.hava sıcakta olsa tatlısız olmuyor.

SerpiL hat gesagt…

bu blogda harika tarifler var.ellerine sağlık bu tatlıda nefis görünüyor

derya hat gesagt…

Öznurcum canım nasıl özlemişim seni
ve güzel tariflerini ellerine sağlık tatlı süper.Hayırlı ramazanlar diliyor kocaman öpüyorum

defneylebirlikte hat gesagt…

HOŞGELDİN CANIM ÖNCELİKLE.ÖZLEMİŞTİM SENİ.BU TATLIYI İLK KEZ DOĞUMUMDA GÖRÜMCEM YAPIP GETİRMİŞTİ.SONRA BEN DE 2-3 KEZ YAPMIŞTIM.AMA UZUN ZAMANDIR YAPMADIM.İİ OLDU SEN DE GÖRDÜĞÜM.TEK KELİME İLE NEFİS.ELLERİNE SAĞLIK.AFİYETLER LSUN...

Özlemhan hat gesagt…

Uzun zaman oldu ziyeretine gelemedim ama anlaşılan sende yoktun. ramazan benim için tatlısız olmaz ellerine sağlık harika görünüyorlar

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Öznur'cum hoşgeldin, ellerine sağlık.. Tatlından aldım bir tane :) Hayırlı ramazanlar diliyorum sana ve ailene..

hamdiyefiliz hat gesagt…

hoş geldin hemşerim
nasılsın tatlın güzele benziyor yapacağım
sevgiler

pembe tatlar hat gesagt…

Canım hoşgeldin...
Ellerine sağlık sevdiğim bir tatlı çeşidi...

gelincik hat gesagt…

hoşgeldin arkadaşım.tetlın nefis görüyor hep denemek istediğim bir tatlı ama bir türlü kısmet olmadı en kısa zamanda deneyebilirim umarım ellerine sağlık.

şirinem hat gesagt…

hamur tatlılarla pek aram yok ama harika görünüyor bayramda denemek lazım :) ellerine sağlık becerikli arkadaşım

Esra hat gesagt…

Ellerinize sağlık.Hayırlı ramazanlar

ebrulitatlar hat gesagt…

Öznur'cum hoşgeldin canım. Tatlında nefis olmuş. Ellerine sağlık. Bende sana hayırlı ve güzel bir ramazan geçirmeni diliyorum. Öperim, sevgiler..

bahar hat gesagt…

hayırlı ramazanlar

gunisik.blogspot.com

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;21.08.2009--05.09.2009 Tarihleri arasında “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 “OLACAKTIR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HER TÜRLÜ TARİF YOLLAYABİLİRSİNİZ İSTER SALATA İSTER YEMEK İSTER GUZEL BİR SOFRANIZI BİZİMLE PAYLŞAŞMAK İSTERSENİZ MUTLULUK DUYACAĞIM . TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

TATLIM SU CIKAN BLOGRAZİ İÇİNDE YAN TARAFTAKİ EKLENTİLERİNİ KONTROL ET KODLARDA BLOGRAZZİ YAZAN BİR SEY VARSA ONU KALDIRINCA BİR DAHA CIKMIYOR
SEVGİLER

TAZE NANE hat gesagt…

Görünüşe bak güzelliğe bak.
Dayanamıyorum.
Sevgiler.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

Hos geldin Ozlemcigim.
bu tatliyi bende sıklıkla yapiyorum gecekten nefis bir lezzet
İftar sofrasina cok guzel yakisir..
ellerine saglik canim.

kucak dolusu sevgiler.

Betül hat gesagt…

Öznur'cuğum,

Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Öncelikle hoşgeldin.
Tatlın nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Ramazan'da şekerimiz düştüğü için insanın canı daha çok tatlı çekiyor.

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim ellerine saglik tatlin enfes evet almanyada cok gec aciliyor oruc ama rabbim sabrini veriyor ya sevgiler iyi pazarlar

yildiz hat gesagt…

Baharcicegim hosgeldin,memleketin
kokusunu buralara kadar getirdin ya....Insallah bundan sonra ki senelerde ramazani memlekette gecirme imkanimiz olacak.
Hayirli ramazanlar,bir tanecik aldim...

GELİNCİK MUTFAK hat gesagt…

harika bir tatlı olur kendisi... bende severek yapıp yiyorum...ellerine sağlık...çok güzel olmuş....güzel bir hafta diliyorum....

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

CANIM MRB İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİME KATILDIGIN VE VERDİĞİN DESTEK İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TARİFİN ŞUAN YAYINDA TEKRAR KATILIMINI BEKLERİM .
SEVGİLER
BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
BU MSJ OTOMATİK OLARAK GÖNDERİLMEKTEDİR..

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

BLOGRAZİ OLAYI İÇİN DAHA SONRA AYRINTILI YORUM YAZARIM SANA TATLIUM MALUM YOGUNLUGUM VAR UNUTURSAM SEN HATIRLATIRSIN OK SEVGİLER

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin