Donnerstag, 3. September 2009

HASANPASA KÖFTESI

Hasan pasa köftesini ben biraz büyük yaptim jumbo köfte oldu ,
öyleki bir adet köfte yanina pilavla oldukca doyurucu oldu.
Sevgili Sevilin düzenledigi iftar bereketi etkinlige gönderiyorum
500 gr kiyma
1 adet sogan
1 adet yumurta
3 dilim bayat ekmek ici,ben galeta unu kullandim
karabiber,bir tutam maydanoz,bir kasik sarimsak tozu,tuz
4 adet patates
yarim bardak süt
1 yemek kasigi tereyag
karabiber,tuz,kasar rendesi
1 kasik salca
Kiymaya yumurta,rendelenmis sogan,galeta unu,karabiber,sarimsak tozu tuz ilave edilir iyice yogurulur ,dinlenmeye birakilir.
Patatesler soyulur,üzerini gececek kadar suyla haslanir.
Kiymadan limon büyüklügünde parcalar alinir,canak sekli verilir,yaglanmis tepsiye dizilir.isitlimis firinda pisirilir.
Haslanmis patatesler ezilir,tencereye alinir üzerine süt,karabiber tuz ilave edilir ve kasarda eklendikten sonra pürüz kalmayacak sekilde iyice karistirlir
Köftelerin ortasina kasikla patates konur,sicak suya bir kasik salca ve tuz eklenip köftelerin üzerinden gezdirilir tekrar firinda üzeri kizarincaya kadar pisirlir.


Kommentare:

pembe tatlar hat gesagt…

canım duple olmuş ama güzel olmuş ellerine sağlık...

Öznur hat gesagt…

Hayırlı cumalar canım,
Köfteler nefis gözüküyorlar bende bir keresinde yapmıştım gerçektende güzel bi köfte alternatifi.
Ellerine sağlık.

Arzu hat gesagt…

Ellerine sağlık ne güzel olmuşlar. Haftasonu bende yapmayı planlıyorum. Sevgiler...

hamdiyehome hat gesagt…

çok güzel gözüküyor eminim lezzeti de bir o kadar güzeldir ellerine sağlık bak menü belirleniyor kendiliğinden :)
sevgiler

Ateş Böceği hat gesagt…

BİR MİLYON KALEM...

Merhaba ,bizler 1MK yazarları olarak editörlerimiz A.Şebnem Soysal ve Erkan Bal yönetiminde Bir Milyon Kalem İsimli bir kampanya başlatmış bulunmaktayız..

Ve sizlerdende yardımlarınızı beklemekteyiz .Kalem Kutusu,Silgi ,kalem ,kalem traş vb. araç gereçleri çocuklarımız için toplamaktayız.Yapacağınız her bir yardım ve bloğunuza koyacağınız bir link ile belki bir çocuğun dünyasını değiştirmiş olacaksınız.Lütfen yardımlarınızı bekliyoruz detaylı bilgi almak isteyenler aşağıda ki linke tıklaya bilir ..

http://www.birmilyonkalem.com/?p=17439



Unutmamalıyız ki ufacık bir kalem kutusu bir çocuğun gülen gözlerine dönüşe bilir ..Ne kadar çok insana kampanya hakkında bilgi verirsek o kadar iyi olur..

brcuuuuuuu@hotmail.com

Maileme cevap vermenizi bekliyorum...

sevgilerimle,

BURCU AYDOĞAN...

derya hat gesagt…

Öznurcum ellerine sağlık köfteler
süper bereketli iftarlar dilerim öpüyorum...

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

BAHARCIM ELLERİNE SAGLIK NEFİS OLMUŞ TATLIM TARİFİN YAYINDA DESTEGİN İÇİNDE TEKRAR TŞK EDERİM
SEVGİLER

MAVİANNE hat gesagt…

çokkk güzel görünüyor
ellerine sağlık
ağzım sulansı .))

hdidem95 hat gesagt…

köftede tartta nefis görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

tamm benlik tam.ellerine sağlık canım.nefis bir iftar yemeği...

Mutfak Havlusu hat gesagt…

Harika kızarmış bu püreler köftede severim,ellerine sağlık.

nursel hat gesagt…

cok guzelsiteniz var,elinize saglik,koftelerde nefis gorunuyor,hemen yapicam

sevimin sayfasi hat gesagt…

köfteler nefis olmus, üzeri cok güzel kizarmis
ellerine saglik canim
bizde pasanpasa köftesini cok severiz
hayirli ramazanlar canim

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

köftenin üzerinde arzı endam eden püre ne kadar enfes görünüyorrr!

ellerine sağlık ablacımm

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

köfteyi çok severim mümkünse duble olsun isterim tam benlik olmuş bayıldım...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

meliha hat gesagt…

Çok severim ve sık sık yaparım hasan paşa köfteyi
harika görünüyor harika
ellerine sağlık
öpüyorum.

hazalca hat gesagt…

amanın en sevdiğim köfte,ama yapmasını değil yemesini.allahtan eşim sebzeleri pişiremese de et yemeklerini çok güzel beceriyor.ben en iyisi ona müracaat edeyim.eline sağlık

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim doyurucu bir porsiyonda ben aldim ellerine saglik sevgiler

birsence hat gesagt…

köfteler ye beni diyor gerçekten ellerine sağlık arkadaşım...

mutfaktaki zaman hat gesagt…

ellerine saglik canim harika gorunuyor koftenin herturlusune bayilirim yeterki susuz olsun;)))

SerpiL hat gesagt…

ellerine sağlık ben bayılırım bu yemeğe yanına pilav cacık mis gibi menü

şehnaz hat gesagt…

canım ne zaman istersen gel.bu arada ezogelin çorbası harika görünüyor.simdi olsada içsem.ben artık mercimek çorbası içemiyorum dokunuyor.ama mercimeği daha az konularak yapabilirim.ellerine sağlık canım.....kekcafe

Gelibolu17 hat gesagt…

hayırlı cumalar canım sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin