Sonntag, 13. September 2009

IFTAR SOFRAMIZ VE KANDILINIZ MUBAREK OLSUN

BU GÜNLERIN FEYZI ÜZERINIZE, RAHMETI GECMISINIZE ;BEREKETI EVINIZE; NURU AHIRETIMIZE;SICAKLIGI YUVAMIZA DOLSUN:
KANDILNIZ MUBAREK OLSUN ARKADASLARIM



Ramazan'i serifin son haftasina girdik,her evde oldugu gibi bizimde iftarda misafirlerimiz vardi.Gecen haftada iftarda yine misafirlerim vardi,ama sofradan tek bir kare bile resim cekememistim telastan,bu sefer telafi ettim.
Iftar bereketi etkinligini yapan arkadasimiz gelibolu17 'ye gönderiyorum




Menüdekiler
iftariyelikler
mercimek corbasi
gül böregi
mevsim salata
yogurtlu kereviz havuc salatasi
kuru dolma biber
közlenmis kirmizi biber sarma
kaysi üzüm hosafi
kasarli mantar dolmasi
karniyarik
sehriyeli pirinc pilavi
firin posetinde tavuk
manti
kremali sütlac
sarma kadayif, gül tatlisi



iftariyelikler

mercimek corbasi

Karniyarik,sehriyeli pirinc pilavi,kasarli mantar dolmasi,firin posetinde tavuk
Manti
kuru biber dolmasi
yogurtlu krevizli havuc salatasi
gül böregi

kasarli mantar dolmasi

közlenmis kirmizi biber sarma
kremali sütlac
sarma kadayif,gül tatlisi

Kommentare:

Cioara Andrei hat gesagt…

Foarte interesat subiectul postat de tine, m-am uitat pe blogul tau si imi place ce am vazu am sa mai revin cu siguranta.
O zi buna!

Anonym hat gesagt…

enfessss bir menü.ellerinize ve yüreğinize sağlık.
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

karnıyarık ve mantar bana yeter:)

enfes görünüyor hepsi ablacım. Allah kabul etsin,

ellerine emeğine sağlık..

Gelibolu17 hat gesagt…

canım bu harika iftar masan yayında.çok teşekkür ediyorum.ellerine sağlık.gene beklerim.sevgiler.

Arzu hat gesagt…

Ne kadar çok şey yapmışsın. Ellerine sağlık. Eminim hepsi çok güzeldir. İyi haftalar geçirmeniz dileğiyle...

Şükran Kayaoğlu hat gesagt…

menü çok zengin, masa çok şık. Ellerinize sağlık. Fotoğraf çekmek ramazanda biraz zor oluyor gerçekten. Ben ancak samimi olduğum m isafirlerimin önünde çekebiliyorum yoksa utanıyorum diğer türlü fotoğraf çekmeye.

Gönül hat gesagt…

hayatım maşallah masada yok yok valla...allah daha çok versin ne dielim:)) ellerine sağlık hepside birbirinden güzel görünüyor.....çok öpüyorum sevgilerimle...hayırlı kandiller şimdiden....

birdutmasali hat gesagt…

allah kabul etsin canım..
ne kadar güzel bir iftar sofrası..
sevgiler iyi haftalar..

derya hat gesagt…

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın

pembe tatlar hat gesagt…

Canım maşallah ne güzel bir masa haızrlamışım ellerine sağlık herşey nefis gözüküyor...

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim ask olsun beni davet etmedin bu enfes ziyafete öyle olsun:))
menü sahane ellerine saglik sevgiler

Bugün ellerinizi her zamankinden daha çok açın. Avucunuza melekler gül koysun, yüreğiniz coşsun. Kadir geceniz hayırlara vesile olsun.

Kevser hat gesagt…

Canim,
böyle zengin ve güzel bir masaya kim konuk olmak istemez ki??
Cok ugras vermissin, bu her halinden belli oluyor, zahmetli ve oyalayici yemekler var sofrada, hersey icin ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm..

Anonym hat gesagt…

cok güzel bir sofra .visneli cheesekace ki bayrama yapmak istiyorum ,hamur pasta cemberin kenarlarinada konulacak mi ???
Käsekuchenlerde genelde hamur pasta kalibin alt tabanina ve kenarlarina
konulur . Cok begendim pastanizi ve denemek istiyorum .


sevgilerle sibel

meliha hat gesagt…

ALLAH kabul etsin sofranın bereketi eksik olmasın.masa harika görüüyor çok güzel bir menü hazırlamışsın .
ellerine sağlık

kadir gecen mübarek olsun
öpüyorum.

MAVİANNE hat gesagt…

oy oy oy
fenalaştım şekerim
bu ne sofra
bayıldım
karnım kazındı
yemek tabakların çok güzel
yemekler süper
neler yapmışsın böyle ellerine sağlık

sevimin sayfasi hat gesagt…

ellerine saglik canim, süper bir masa hazirlamisin,
DERTLERIMIZ KUM TANESI KADAR KUCUK, SEVINCLERIMIZ NISAN YAGMURLARI KADAR BOL OLSUN. BU MUBAREK GUNDE SIZINDE HEYBENIZ SEVAPLA DOLSUN. DUALARINIZ KABUL OLSUN.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

kadir gecen mubarek olsun canim
ne guzel bir masa hersey nefis gorunuyor,afiyet olsun
sevgiler

mutfaktaki zaman hat gesagt…

Kadir Gecesi dileklerimizi, isteklerimizi Allaha arz etmek için de değerli bir fırsattır. Kadir Gecesi, Allahın rahmet ve bağışlanmasının sağanak halinde yeryüzüne indiği, dileyen her müminin armağanlara garkettiği bir gecedir. Hepimize hayırlı olsun..

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim iki gündür bloglarda arıza mı vardı bilmiyorum bloğum açılmadı geçoldu ama Kadir gecen mubarek ve bütün duaların kabul olsun geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkürler Bu güzel sofraların bereketi eksilmesin hep artsın çok öpüyorum sevgiler canım

Baharcicegi hat gesagt…

Hosgeldin isimsiz ziyaretcim
hamur pasta cemberinin kenarlarina cikacak,yoksa kenarlari hemen yaniyor.
Size kolayliklar dilerim visneli cheesecake yapiminda

filiz hat gesagt…

herşey çok güzel görünüyor aç karnına senin sayfana gelmemek gerekiyormuş:))
canım bayramın mübarek olsun Allah sevenlerinden ayırmasın sevgiler.

filiz hat gesagt…

lahmacun tarifini aldım teşekkür ediyorum,bayram sonu en kısa zamanda yapacağı tekrar sevgiler.

defneylebirlikte hat gesagt…

öznurcuğum maşallah sana canım.nasıl başardın bu menüyü.tebrik ederim....ellerine sağlık...

tadınadoyamadım-dilek hat gesagt…

Süper bir sofra olmuş elerine sağlık
bende elim ayağım birbirine dolaştığı için fotoğraflayamadım iftar masalarımı:((

şimdiden mutlu bayramlar

yildiz hat gesagt…

Mübarek ay ne de cabuk gecti....
Iyi bayramlar diliyorum.

Ilker Erdem hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin