Freitag, 18. September 2009

BAKLAVALIK YUFKADA SARMA KADAYIF TATLISI VE BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN


Hepinize ailenizle gecireceginiz neseli keyifli huzur dolu bir bayram dilerim arkadaslar.

Yüreğinize damla damla umut, günlerinize bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdikleriniz hep yanınizda olsun, yüzünüz ve gülünüz hiç solmasın. Bayramıniz kutlu olsun...

500 gr baklavalik yufka
500 gr tel kadayif
1 kase iri cekilmis ceviz
200 gr tereyag,yarim cay bardagi siviyag

5 bardak seker
4,5 bardak su
bir kac damla limon

Öncelikle serbeti hazirlanir,serbet koyu bir kivam alinca bir kac damla limon ilave edilir 2.3 dakika daha kaynatilarak ocaktan alinir

Tereyag siviyagla eritilir,kadayif tel tel ayrilir harmanlanir.eritlimis tereyag, siviyag kadayiflara ilave edilir .Baklavalik yufka serilir,üzerine kadayiflar yayilir,cevizlerde yayildiktan sonra rulo seklinde sarilarak iki parmak kalinliginda kesilir.Yagli kagit serili tepsiye kadayiflar bitene kadar ayni islem uygulanir.Ben önce bir baklavalik hamurdan sarmistim cok ince oldugu icin iki baklavalik hamuru serip yaptim.
Isitilimis firinda üzerleri kizarana kadar pisirilir,serbeti'de kadayifi'da ilikken serbeti ilave edilir.Serbetini cekince servis edilir,bir gün bekleyince serbetini iyice cekmis oluyor.


Kommentare:

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Ben de iki gündür bu tatlıyı yapmayı düşünüyorum:))

Ellerine sağlık ablacım, kadayıf sevmem ama görüntüsü çok canımı çektir.

Hayırlı ve huzurlu bayramlarr

filiz hat gesagt…

bayramını kutlamaya geldim hemşerim
tatlı çok güzel görünüyor bir tane alıp kaçayım dedim ama o ne çok lezzetli olmuş bir tane daha almak için elimi uzatdım,sevgiler.

şehnaz hat gesagt…

harika görünüyor.bende bugün yufkalısını yapacağım.seninki daha çok ilgimi çekti.bir dadaki sefere inşallah iyi bayramlar.kekcafe

kizilciksurubu hat gesagt…

Nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Hayirli bayramlar diliyorum.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Kahkahalar,yeni heyecanlar,bebekler,düğünler,eğlenceler ve tatlı sürprizler olsun. Tatlılar olsun kazandibi,tarçınlı kurabiyeler,elmalı kekler,şekerli kahveler. Görüşmek için telefonlaşmalar olsun.Buluşmalar olsun,kavuşmalar olsun "biz" olsun;"ben" olmasın. mutluluk parayla, eğlence zoraki olmasın veee bir kere söylensin,yeter olsun. En önemlisi sevgi olsun..aşkolsun..daha n'oolsun...ŞEKER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN :)

karamel mutfak hat gesagt…

şeker tadında hayırlı bayramlar.

Gönül hat gesagt…

baharımmmm sevdiklerinle geçireceğin güzel mutlu ve keyifli bir bayram diliyorum...şimdi önce çekolatamı ardından tatlımı alıyım...eee harçlığımıda cebime koyarsın artık:)))) sevgilerimle öpüyorum

capankizimutfakta hat gesagt…

iyi bayramlar dilegiylee....

Mutfak Havlusu hat gesagt…

Bayramın mübarek olsun ailenle sevdiklerinle inşAllah..

birdutmasali hat gesagt…

İYİ BAYRAMLAR CANIM..
ELELRİNE SAĞLIK..
SEVGİLER.

sevimin sayfasi hat gesagt…

RAMAZAN BAYRAMINI DOYA DOYA YASAYALIM. HAYIRLI BAYRAMLAR! HER SEYE KADIR OLAN YUCE ALLAH, BIZLERI, DOGRU YOLDAN VE SEVDIKLERIMIZDEN AYIRMASIN! HAYIRLI VE BEREKETLI RAMAZAN BAYRAMLARI DILEGIYLE.
SEVIM

meliha hat gesagt…

Tatlın gibi güzel bir bayram geçirirsin inşallah.bayramın mübarek olsun.
ellerine sağlık
öpüyorum.

Anonym hat gesagt…

HER ILKBAHARDA GELINCIKLERIN EN GUZEL BASLANGICLARI MUJDELEMESI GIBI, BU BAYRAMIN DA SANA VE AILENE MUTLULUK VE NESE GETIRMESINI DILIYORUM... IYI BAYRAMLAR!


www.yenitadlar.blogcu.com

hazalca hat gesagt…

bu ne güzel bir tatlı böyle.öncede gördüm sayfanı ama blogspotta bir sorun var galiba,bir açılıyo bir kapanıyo,ancak yazabiliyorum.sevgiler

Eylem hat gesagt…

geçmiş bayramın kutlu olsun.

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, sizlerinde bayrami hayirli ve mutlu olsun.
Kahke icin Kilis veya G.antepe gitmeye gerek yok buyur buraya ben sana ikram edeyim, dah yakin olur.
Tatlin harika olmus, ilk yediyimde bu tatliyi vuruldum ve bende yapiyorum, severk yiyor ve ikram ettigimde de cok begeniliyor. Sunumun da cok hos olmus ellerine saglik, sevgiler....

defneylebirlikte hat gesagt…

mmmmmmmmmmm nefis olmuş öznurcuğum..ellerine sağlık..geçmiş bayramın da kutlu olsun canım...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin