Donnerstag, 1. Oktober 2009

MOZARELLA SALATASI

45. p.d.c.s.etkinligi yapan sevgili yemekdefterim 'e gönderiyorum

200 g mozerella(reyhan ve nane karisimli)
10 adet kiraz domates
1 adet sari dolmalik biber
1 adet kirmizi dolmalik biber
1 bag taze sogan
1 paket salata sosu,zeytinyag

Hazirlamasi 5 dakikayi bile almayan pratik bir salata,hem kahvaltiya hem 5 caylarinin yanina cok yakisiyor.
Salata tabagina biberler ve yesil sogan dogranir ,yikanmis kiraz domatesler ve suyu iyice süzdürlümüs mozarella eklenir.Üzerine salata sosuyla karistirilimis zeytin yagi gezdirilir.

Kommentare:

akasyakokusu hat gesagt…

canııımm benim senin salatalarınaa tatlılarınaa bayılırım yerim ben..
ayy vayy..özlemişim buraları..heleki sana hep yazmak istedim nasip olmadı..kasalıyı kurmadık laptopta habire bozuluyor..bugün az bakınmak istedim..
ne zaman sabancı camiin ordan geçsem merkez parktan yani öznurum şu banktamı oturdu şu çimemi ayak bastı diye bakınıyorum..gözlerim seni arıyor sanki..merkez parka durduğun zaman az ileride mavi yeşil sarı yüksek binalar var görünüyor ordayım ben..ehhh yolun tekrar düşerse bırakmam seni..canım benim grip olmuşum gözlerim akıyor burnumu çekeçeke:)))yazıyorum..görünürüm arada bir..öpüyorum seni..hoşçakal..

şehnaz hat gesagt…

ellerine sağlıkcanım.harika ve hafif......

derya hat gesagt…

Öznurcum ellerine sağlık harika bir
salata olmuş öptüm...

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim enfes olmus ellerine saglik
bir sorum olacak naneli mozarella peynirini hangi kaufdan aldim lidil ve aldi de yok sanirim hic görmedim sevgiler hayirli cumalar

pembe tatlar hat gesagt…

Off Offf harika gözüküyor ellerine sağlık bitanem...

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim,
ellerine saglik harika olmus salatan, Ayrica gezinizde cok güzel gecmis, fotolar muhtesem, sevgiler....

meliha hat gesagt…

Son günlerde sadece salata yer oldum.midem çok bulanıyor az kaldı doğuma ama bende bittim artık hayırlısıyla bir an önce günler geçse ilgin için çok çok sağol inan çok seviniyorum.
ellerine sağlık
öpüyorum.

birdutmasali hat gesagt…

haklısın canım..
bende eksik etmem bu güzellikleri,hele renkli biber ve nane olmazsa olmazım :)))
eline sağlık sevgiler..

hazalca hat gesagt…

bu ne güzel bir görüntü böyle.bu peyniri hiç almadım ben.nasıl bişey acaba?blog sayesinde hellimi öğrendim,bir de bunu denemek lazım

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

peynirler beyaz domates gibi görünüyo:P

çok sevdim ben bu salatayı. ellerine sağlık ablacım..

Aysultan... hat gesagt…

Çok güzel görünüyor bu salata:)
ellerine sağlık,bayıldım:)

Gelibolu17 hat gesagt…

hayırlı cumalar canımmm sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin