Freitag, 23. Oktober 2009

GÜL BÖREGI


2 adet yufka
200 gr beyaz peynir
maydanoz,karabiber
ic harci

200 ml krema
2 yumurta
100 g siviyag
2 cay kasigi kabarma tozu
cörekotu

Yufka tezgaha serilir,önce 4 parcaya kesilir,sonra 6 ,daha sonra 8 ücgen parcaya kesilir.

Kremeya,siviyag,yumurta,kabartma tozu eklenir cirpilir.
Peynir rendelenir maydanoz ince kiyilir karabiber ilave edilir karistirilir
Kremali harctan ücgen yufkalara sürülür kalin kenarina konur ve sigara böregi gibi sarilir,yufkayi icten baslayarak kendi etrafinda sarilarak gül sekli verilir.Üzerine kalan ic harctan sürülür,eger az kaldiysa bir yumurta ilave edilir firinda kizarana kadar pisirilir.



Kommentare:

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim harika olmus gül böreklerin. Ellerine saglik.
Yorumun icin cok tesekkür ediyorum. Sizde cok güzel calismalar yapiyorsunuz. Sonbahar elisleride harika bir fikir, fotograf cekemezsende ne güzel calsimanin ne zevkli ve neseli bir gün gecirdiginizi tahmin edebiliyorum. Sizlere kaolayliklar diliyorum. Biz bu pazartesi ayni arkadaslarla Käserei gezisine Husuma gidiyoruz. Mandiralari gezecegiz.
Sevgiler....

Leyla Poyraz hat gesagt…

Asla hayır demiyeceğim böreklerden biri..harika görünüyor..ellerine sağlık..sevgiler..

filiz hat gesagt…

selam hemşerim evde malzemelerim var mutfağa yapmaya gidiyorum,
sevgiler canım.

mutfaktakizaman hat gesagt…

hmm nefis gorunuyor ellerine saglik canim krema sosda ilgimi cekmedi degil not aldim;))
sevgiler

disal hat gesagt…

nefis börekler bunlar...

yeme yanında yat...

ellerine sağlık canım arkadaşım...

birdutmasali hat gesagt…

HARİKA BİR TAT..
Benimde yaklaşık 12 yıldır yaptığım kremalı bir tarifim var, paylaşacağım yakında canım...
ellerine sağlık..
sevgiler.. iyi pazarlar.

defneylebirlikte hat gesagt…

mmmm nefis olmuş canım..ellerine sağlık.

ebrulitatlar hat gesagt…

mmhh. krema nefis bir tat katmıştır Öznur'cum. Börekler nefis. Ellerine sağlık canımcım. Öperim, sevgiler..

sevimin sayfasi hat gesagt…

börekler nefis, sabah sabah canim cekti simdi, cayimin yanina aliyorum birtane
ellerine saglik canim

hazalca hat gesagt…

canım benim,börek sevdiğimi bildiğin için bu tarifi bana armağan ettin değilmi?eline sağlık

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Enfes görünüyor ablacığım, ellerine sağlık..

Mımmmm:)

atesböcegi hat gesagt…

Canim umarim iyisindir. Bense yuvarlanip gidiyorum. iki yumurcak beni fazlasiyla mesgul ediyor. Böreklerin nefis olmus. Hmmm... hemde karbonatli kremali degisikmis. Bende bir deneyeyim. Güzel bir hafta gecirmeni diliyorum ve öpüyorum seni

TAZE NANE hat gesagt…

HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
SEVGİLER...

pembe tatlar hat gesagt…

Canım harika gözüküyor elleine sağlık...

nurşen hat gesagt…

Gül böreğinin görüntüsü nefis,eminim tadıda enfestir,ellerine sağlık canım,afiet şeker olsun size.
SEvgiler

burcunokta hat gesagt…

Börekler sıvı kremayla çok lezzetli oluyor eminim tadı nefistir, ellerine saglık.sevgiler.

akasyakokusu hat gesagt…

Öznur'um hem gezmiş hem dinlenmiş gibi olmuş..
Ben bilirim kimi sesi soluğu çıkmaz..Buralarda olursam anlarım mutlaka..
Sağlığın keyfin hoş olsun bahar bacım....
Kremalı böreğe gelince hiç krema kullanmadım börekte..Denemek gerek börekler hep tuzludurya favorimdir benim..
Ellerine sağlık gül böreklerini yediğim bacım..

Kevser hat gesagt…

Canim,
gül böreklerin hem göze hemde damaga hitap ediyorlar, sosunda krema olmasi onlari daha da bir güzel lezzetlendirmistir, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm

SerpiL hat gesagt…

nefis görünüyor ama alttaki erikli tartada bittim sunum çok hoş

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin