Samstag, 10. Oktober 2009

HAVUCLU ELMALI KEK


200 gr tereyag veya margarin
200 gr rendelenmis havuc
1 adet rendelenmis elma
100 gr cekilmis ceviz
4 yumurta
60 ml portakal suyu
1 paket vanilya sekeri
150 gr seker
1 paket kabartma tozu,alabildigi kadar un
Üzerindeki glazür icin
Yarim limon suyu
250 gr pudra sekeri
dekor icin,seker hamurlu havuclar ve yesil fistik

Eritilmis tereyag,seker yumurta cirpilir.Portakal suyu,vanilya sekeride eklenir cirpilmaya devam edilir.Rendelenmis elmaya bir kac damla limon eklenir kararmamasi icin.Havuc , elma rendesi ve ceviz ilave edilerek cirpilir.Un kabartma tozu karisima ilave edilerek cirpilir ve yaglanmis unlanmis pasta kalibina dökülür esit sekilde kaliba yayilir.180 derece firinda yaklasik 45 dakika pisirilir,her firin ayari ayni olmadigindan kek piserken kürdan batirilir temiz cikarsa kek pismis demektir.
Firindan cikan kek ilimasi icin bekletilir.Pudra sekerine yarim limon suyu ilave edilir ve koyu bir kivam alincaya kadar cirpilir.Ilik kek'in üzerine pudra sekeri karisimi dökülerek yayilir ve glazür kuruyunca üzerine yesil fistik ve seker hamurlu havuclarla süslenir

Tarifimi TuzBIBER dergisinin KEKLER etkinligine gönderiyorum


Kommentare:

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Havucu keke çok yakıştırıyorum harika oluyor...Kekine ve süslemesine bayıldım tabaktaki dilime hayır diyemiyeceğim...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

ay şu minik havuçlara bayılıyorum:)
tabi ki keke de:)

ellerine sağlık ablacımmm..

DİDEM hat gesagt…

CANIM SENİN KEKİNDE HARİKA GÖRÜNÜYOR,ELLERİNE EMKLEİNE SAĞLIK

TARİFİNİ ferah@tuzbiberdergisi.com
adresine gönderebilirsin.

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, ellerine saglik harika olmus kekin, elma ile birlikte hic denememistim havuclu keki, muhakak nefis olmustur, sevgiler.....

şehnaz hat gesagt…

havuçla elmayı birleştirmişsin...ellerine sağlık.pek güzel görünüyor...

feray hat gesagt…

Kekin nefis olmuş bitanem sunum desen o ayrı bir güzellik.
Ellerine sağlık...

birdutmasali hat gesagt…

kim hayır diyebilirki....
iyi pazarlar canım.. enfes.

Fuat Gencal hat gesagt…

Merhabalar,
Kekiniz çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.(Aynı zamandada bir sağlık deposu)

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

Havuclu kek kekler arasinda favorimdir.Tarcinin verdigi oromaya bayiliyorum
Oznurcugum kekin nefis gorunuyor kremayla bulusunca dahada nefis olmus ellerine emeklerine saglik canim.Dilimi alip kaciyorum:))
sevgiler.

pembe tatlar hat gesagt…

Canım süper görünüyor ellerine sağlık....

hazalca hat gesagt…

ne kadar şirin bir kek olmuş.çok da besleyici.minik havuçlarda harika,acep buralarda da bulunurmuki,kızımın doğum günü yaklaşıyo,bu keki deneyebilirim.eline sağlık

derya hat gesagt…

Öznurcum ellerine sağlık canım harika
olmuş kekin mutlu haftalar öptüm...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

ellerine sağlık canım.
harika olmuş :)

Huriye hat gesagt…

Canim evet döndüm çok sükür sizleri özlemistim, nasilsin iyisindir insallah, güzel yorumuna sagol her zaman ki gibi içtensin canim benim...yine harika bir kek yapmissin görüntüsü pasta kadar güzel disi ayri içi ayri güzel ellerine saglik...sevgiyle dostça kal öpüyorum seni...

Kevser hat gesagt…

Canim,
bende ilk bakista resime icimden söye bir gecirdim, kekin icine elmalari ne güzelde gizlemissin diye, sonra tarifini okuyunca anladim ki rende elma oldugu icin böyle bir güzel görüntüye sahip, ellerine saglik diyorum, süslemesi de pek bir sirin olmus:))

Selamlar ve kocaman öptüm..

disal hat gesagt…

canım çok güzel bir keke benziyor...

bende ikisini ib arada hiç kullanmamıştım...

ellerine sağlık baharçiçeğim..

Anonym hat gesagt…

merhaba arkadaım güzel hayırlı bir hafta dilerim kekin görünüşüyle sunumuyla harika ellerine saglık www.safiyece.blogcu.com

Yaren hat gesagt…

Harika görünyor,sunumda cok hos olmus.elmayla havuc bir arada hic düsünmemistim.Eminim nefis bir lezzet olmustur.Ellerine saglik ablacim afiyetler olsun.Sevgiyle kal:)

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Hem elma, hem ceviz, hem havuç..Süpermiş, tam benlik:). Ellerine sağlık canım.
Süslemesi de çok hoşuma gitti..
Sevgiler:).
aslı

defneylebirlikte hat gesagt…

amannn allahımm.vallahi bayıldım bu lezzete.süper ötesi olmuş.ellerine sağlık canım...

sevimin sayfasi hat gesagt…

kek süper, tarifini yazdim mutlaka deniyecegim, kekin icinde tüm sevdigim seyler var, tadini tahmin edebiliyorum...
ellerine saglik canim

Özlem hat gesagt…

Öncelikle güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.
Kek çok leziz olmuş, ellerine sağlık

atesböcegi hat gesagt…

Elmali kekide havuclu kekide cok severim. Burda ikisi bulusmus ve dehset bir tat cikmistir ortaya. Sunumda harika.
Ellerin dert görmesin canim. öpüyorum

disal hat gesagt…

sütümü aldım geldim...keki burda yiyelim diye...senin bu herika kekin hiç bulandırabilirmi beni...ikramın için teşekkürler...çok güzeldi:)

sende birgün bana buyur...(yeni bişey ekleyeyimde:)
afiyetle yiyelim:)

Deniz Bacın hat gesagt…

Aman aman bacım yine döktürmüş,en sevdiğim keki yapmış.Ben de çayımı aldım geldim sana,bi dilim de mis kokulu kekinden aldım,ohh,ohh,ellerine sağlık bacısı,sevgiler hala pastırma yazı yaşayan memleketinden!

mutfaktakizaman hat gesagt…

canim ellerine saglik cok lezzetli gorunuyor hmmm...
sevgiler opuyorum

gülizar hat gesagt…

Bahar ablacığım ellerine sağlık hem elma hemde havuç oh ne ala ne ala tam benlik :)) güzel bir hafta dileğiyle...

sarı mutfak-hande hat gesagt…

nefis olmuş o minik havuçları yerim ben ellerine sağlık

Gelibolu17 hat gesagt…

canım benim her zaman beklerim sevgiler selamlar.çok öptüm kal sağlıcakla.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurum ne kadar sağlıklı ve lezzetli bir kek çocuklar için çok besleyici görüntüsü her zamanki gibi senin ince zevkini yansıtmış ellerine sağlık çok öpüyorum seni sevgiler canım

şirinem hat gesagt…

ellerine sağlık görsel olarakta süper olmuş tadınıda çok merak ettim umarım harikadır canım bende sana bir mim var :)

meliha hat gesagt…

Pasta gibi nefiss görünüyor.
gecenin yarısı içim gitti bu keke
ellerine sağlık
çok öpüyorum.

hunerlieller hat gesagt…

mini minnacık havuçlar çok şık...kek ise nefis görünüyor.ellerine saglık arkadaşım.süper...sevgilerle

akasyakokusu hat gesagt…

kekinide süsünüde severim senin..bir güzelde afiyetle yerim hemide..
eline sağlık kesene beret derim bacım...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin