Sonntag, 4. Oktober 2009

PEYNIRLI GÖZLEME

Lahmacun yapmistim kiymali harc bitince kalan hamurdan peynirli gözleme yaptim.ölcü vermiyorum siz kisiye göre ayarlayabilirsiniz

süt,un,siviyag,maya ,su,tuz
peynir,maydonoz

ilik sütle maya eritilir,su , siviyag eklenir ,un ve tuzda eklendikden sonra yogrulurak yumusak bir hamur elde edilir,mayalanmaya birakilir
Peynir rendelenir icine kiyilmis maydanoz ilave edilir
hamurdan limon büyüklügüne bezeler alinir,tabak büyüklügünde acilir .Hamurun yarisina peynirli harctan konur ve bos kisim peynirli harcin üzerine kapatilir elle kenarlari bastirilir.
tavada veya sac'ta arkali önlü pisirilir,ben elektirikli sacta pisirdim
pisen böreklerin bir yüzüne sicakken tereyag sürülür sicacik cayla afiyetle yenir.




Kommentare:

leydielif hat gesagt…

Çok severim peynirli gözlemeyi elinize sağlık bende yapacağım bu gün sevgiyle kalın...

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Ellerinize saglik cok nefis bir tat

disal hat gesagt…

canım öznurum....bende çok özledim seni buraları....uzun zamandır takip ediyorum..bloğuna ilk baktığım kişilerin arasındasın....

başlangıç yapmak çok zor oldu gerçekten....tatilin modundan çıktım artık...

gözlemelerin nefis...ellerine sağlık...bende artan hamurlarımı hep böyle yaparım...öpüyorum seni..görüşmek üzere:)

FİLİZ'CE LEZZETLER hat gesagt…

gözleme nefis gözüküyor,ellerine sağlık..

filiz hat gesagt…

Canım kaldı,hemen yemek istedim
akşama yapayımda eşimle yiyelim
ellerine sağlık çok güzel görünüyor
eminim lezzetide bir okadar güzeldir,sevgiler hemşerim.

Arzu hat gesagt…

Ellerine sağlık canım. Çayla birlikte yada ayranla süper gider. Sevgiler...

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık harikada bir sunum olmuş öptüm...

defneylebirlikte hat gesagt…

öznurcuğum nasıl severim gözlemeyi.ellerine sağlık...

nurşen hat gesagt…

Ellerine sağlık arkadaşım,Türkiyeden sana kucak dolusu selamlar.Gözlemenin hertürlüsünü severim.Afiyet şeker olsun size.
Bloxoo da tabiiki +5
Eee gözlemenin bir tanesini hakettim sanırım :)
Sevgiler

pembe tatlar hat gesagt…

hımm yanında çay ohh mis gibi ellerine sağlık...

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Ellerine sağlık, peynirli gözlemelerin nefis görünüyor.
Bizimkilerin canı hamur işi istediğinde benden hep bu tarz şeyler istiyorlar.
Bende sık sık yapıyorum bu gözlemelerden.

MAVİANNE hat gesagt…

offff süper görünüyor
ellerine sağlık tatlım

meliha hat gesagt…

Sıcak sıcak çooook severim.
missler gibi kokusu geldi sanki
ellerine sağlık
öpüyorum.

Gelibolu17 hat gesagt…

iyi günler canım nasılsın.sevgiler selamlar

Deniz bacın hat gesagt…

Öznur bacısııı merhabaa,gözlemeler nefis olmuş elcağızlarına sağlık.Ayrıca çiçek resimlerine de bayıldım.Cennetten kareler sanki.Kayseri'de de pastırma yazı yaşıyoruz.Bu sene yaz hiç yaz gibi geçmedi,bayağı serindi.Ama şimdi o günlerin acısını çıkarıyoruz.Öptüm çok,bekliyorum bana da:)

mutfaktakizaman hat gesagt…

canim ellerine saglik hmmm..
bende ayni sekilde degerlendiririm ve cok severiz;))

hazalca hat gesagt…

canım yaaa,eline sağlık,sen çayı koy,ben koşup geliyorum yemeye:))

şirinem hat gesagt…

off ya ben şimdi ne yapayım harika bu gözlemeler ellerin dert görmesin

sevimin sayfasi hat gesagt…

gözlemeye bayilirim, bende haftasonu yaptim...
ellerine saglik canim, nefis olmus

birsence hat gesagt…

annem hemen her hafta mutlaka yapardı gözleme...tembel kızı ise evleneli sadece 1 kere yaptı:(((hiç anneme çekmemişim...ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor...

Aysultan... hat gesagt…

Bence de sıcacık çayla ne güzel yenilir:) bu gözleme ellerine sağlık:)

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

OH olsa simdi gecenin bu saatinde bile yenir vallaha ellerine saglik canim sevgiler

laleninbahcesi.blogspot.com hat gesagt…

oh şimdi olsa ne güzel olurdu, lahmacuna da gözlemeye de bayılırım. Ellerine sağlık

hunerlieller hat gesagt…

gözleme harika..ellerine saglık canım.yanınada bool köpüklü ayran.afiyet olsun sizlere.sevgiler

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Hımmm nefis ben yanına köpüklü ayranı yakıştırıyorum nefis gider...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Aysultan... hat gesagt…

Canım ben foto düzenlemelerimi'PhotoScape' programıyla yapıyorum:)program hem Türkçe hem çok kullanışlı tavsiye ederim:)

ebrulitatlar hat gesagt…

Hımm. bayılırım.Nefis görünüyor. Ellerine sağlık Öznur'cum. İyi haftasonları. Öptüm, sevgiler.

yesildomates hat gesagt…

canım arkadaşım özlemişim seni ancak fırsat bulup uğrayabildim..

yine döktürmüşsün hamarat arkadaşım..
ellerine sağlık..
öpüyorum kocaman...

birdutmasali hat gesagt…

enfes...
tek kelimeyle !

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin