Sonntag, 3. Januar 2010

CIKILOTALI CAM KOZALAGI SCHOKOCROSSIES


Yeni tazecik tertemiz bir yila girdik bütün dünyada ,savassiz baris icinde, bolluk bereket icinde,saglik huzur icinde ,helal bereketli bol para icinde bütün yilimizin gecmesi dilegiyle yeni yila merhaba.........

Kizimin yaptigi cikilotali cam kozalagi,biz buna cikilotali cips diyoruz citir citir hafif
300 gr bitter cikilota
250 gr misir gevregi (cornfleks)
100 gr file badem
Cornfleks biraz ufalanir file badem eklenir. Cikilota benmari usulü eritilir ve cornfeksin üzerine dökülür ve kasikla karistirilir.Yagli kagit serili tepsiye kasikla alinarak dizilir,yagli kagittan kozalaklari almasi kolay oluyor. Cikilotasi donan kozalaklar servise hazirdir

Kommentare:

sevilaltunel hat gesagt…

uzunn aradan sonra merhaba arkadaşım..yine her şey enfess ellerine sağlık..maşallah demek öyle becerikli kızın var..ne güzell..ne mutlu sana..Allah ömür versin..kızınında elleri dert görmesin..sevgilerimle..
www.sevilaltunel.blogspot.com

Pembe Tatlar hat gesagt…

Ellerine sağlık canım kahve içiyordum yanına alıyorum:)))

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Canım, ne güzel atıştırmalıklar olmuş bunlar, hem lezzetli hem de hafif görünüyor..Kızının ellerine sağlık, sizlere afiyetler olsun:).
Sevgiler..
aslı

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Pek çıtırık ve enfes görünüyorlar:)

Ellerine sağlık küçük hanımın.

hdidem95 hat gesagt…

çok severim çıtır çıtır olur çocuklar bayılır kızınızın ellerine sağlık sevgiler

Özlemhan hat gesagt…

Biraz gecikmeli olarak yeni yılını kutluyorum Sağlıklı mutlu daha nizce güzel yıllar diliyorum. Kızının ellerine sağlık görüntü süper

bereketli mutfak-asiye hat gesagt…

çocuklar için değişik güzel birşey olmuş.ellerinize sağlık...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Anasına bak kızını al diye boşa söylememişler:) şahane olmuşlar kızının ellerine sağlık canım ikinizide öpüyorum..

burcunokta hat gesagt…

canım lezzet tavan yapmış,çıtır çıtır çok nefis görünüyor, ellerine saglık. sevgiler.

mutfaktakizaman hat gesagt…

hmmm pek leziz duruyor bunlar ellerine saglik kizinin aldim bende hakkimi;))

sevgiler

sarı mutfak-hande hat gesagt…

KIZININ ELLERİNE SAĞLIK SÜPERLER

hazalca hat gesagt…

ee böyle anneden böyle kız tabiki,aferin valla ne güzel olmuş.eline sağlık.senin kızın kaç yaşındaydı.18-19 diye hatırlıyorum ama

lezzet sefasi hat gesagt…

Nefis gorunumu var, tadindanda hic suphem yok.Yapanin ellerine saglik,yiyenlere afiyet olsun.
Sevgiler,
SEFA

Serious Blogger hat gesagt…

Merhaba,
Blog kullanımı ve blog tutma sebepleri ile ilgili bir araştırma yapıyorum. Aşağıdaki linkten ankete ulaşıp, doldurursanız bir blogsevere yardımcı olmuş olursunuz. Teşekkürler.

http://www.surveymonkey.com/s/blog_kullanim_anketi
veya

http://nedenblogluyoruz.blogspot.com/
Not: Araştırma sonuçları yine bu adresten yayınlanacaktır.

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim güzel dileklerine katiliyor ve amin diyorum.
Kizinin ve senin ellerinize saglik cok harika olmus cikolatali chipsler, masallah annesi gibi kizin da cok magrifetli, allahim güzel günlerini göstersin sizlere, sevgilerimle....

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

KIZININ ELLERİNE SAĞLIK TAM ONLUK BİR LEZZET OLMUŞ ...

defneylebirlikte hat gesagt…

ÖZNURCUĞUM ELİNE SAĞLIK...HARİKA OLMUŞ.GÜZEL BİR YIL DİLİYORUM SANA VE AİLENE..SEVGİLER...

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim kizinin ellerine saglik bende mars cikolta ile yaptim onunlada enfes oluyor sevgiler hayirli cumalar

atesböcegi hat gesagt…

ay ben bunlari cok severim. kizinin ellerine saglik canim.
evin tadilat isi ne durumda. bittimi?
yeni yilda herseyin gönlünce olmasini dilerim canim.
alman arkadasindaki pastalar ne nefisti öyle. hele plätzchenler. diyette olunca daha bir baska geliyor gözüme. SIKI bir diyete girdim duymussundur belki Metabolic balance. umarim basarili olurum. öpüyorum seni canim.

Zencefil ve Tarçın hat gesagt…

Kahvenin yanında harika bir tat, ellerine sağlık...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin