Donnerstag, 14. Januar 2010

CIKOLATALI HINDISTAN CEVIZLI PORTAKALLI KEK VE ORMANDAN KAR MANZARASI

Kis meyvesi olan portakalin faydalari saymakla bitmez,faydalarini saymayacagim ama portakalin suyu ve kabugunun rendesi,hindistan cevizinin keke verdigi nefis aromayi söylemeden gecemeyecegim.piserken mis gibi portakal aromasi koktu bütün mutfak,portakali seviyorsaniz tamda mevsimiyken yapmanizi tavsiye ederim hafta sonunda gelen misafirlerim icin yapmistim onlardanda begeni aldi. .P:D:C:S:Etkinligine japoncekirdegi arkadasimiza gönderiyorum
3 yumurta
150 gr margarin veya tereyag
1 bardal seker
1 cay bardagi hindistan cevizi
2 portakalin suyu ve 1 portakalin rendesi
yarim cay bardagi süt
1 paket vanilya sekeri
1 cay bardagi cekilmis toz badem
1 paket kabartma tozu ,alabildigi kadar un
üzeri icin,200 gr cikolata glazur, iri cekilmis findik kiriklari

Yumurta seker cirpilir,oda isisindaki margarin,vanilya sekeri, toz badem ,portakal suyu, ve rendesi,süt eklenir cirpilmaya devam edilir.un ve kabartma tozu eleyerek ilave edilir kasikla karistirilir yaglanmis unlanmis baton kaliba dökülür.
isitilmis 170 derece firinda kek icini cekinceye kadar pisilirir,(kürdan temiz cikiyorsa kek pismis demektir.
Cikolata glazur mikro dalgada eritilir( cikilotali küvertür benmari usulü eritilir)ilik kekin üzerine yayilir findik kiriklariyla süslenir sicacik cayla afiyetle yenir.



Evimizin yakinindaki ormanda yürüyüs yaptik firsat buldukca,kar bir hafta oldu hala erimedigi gibi yagmaya devam ediyor.Avusturya'ya kaymak icin gitmeye gerek yok burdada kaymak icin fazlasiyla kar var




Kommentare:

Gönülünce Lezzetler hat gesagt…

Kekin harikaa olmuş arkadaşım üzerindeki çikolata nefiss görünüyor ellerine sağlık...
Kar mazarasına bayıldım Bursada uludağda bile doğru dürüst kar yok hasret kaldık biz...
Sevgiler...

Anonym hat gesagt…

kekin muhtesem gorunuyor canim
ellerine saglik
manzara da ayri guzel
yasasin kis mevsimi:))

eee.yenitadlar.blogcu.com

derya hat gesagt…

Öznurcum kek süper hele o çikolatalı
glazüre bittim ellerine sağlık.Kar manzaresı harika öpüyorum...

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım kek harika ya ellerine sağlık...
Manzaraya zaten bayıldım...

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

oh hem portakal hem çikolata, gönül daha ne ister:)

ellerine sağlık ablacım.

kar manzaralarına bayıldımmmmm

Esra hat gesagt…

Mis portakal kokulu çikolatalı kek harika olmuş,manzaralarda süper...

SeViL ( DenizFeneri ) hat gesagt…

Tarifler güzel ee manzarada onlardan güzel...
Ellerine sağlık..
Sevgilerle..

burcunokta hat gesagt…

ay canım kekin görüntüsü süper olmuş, portakal ve çikolata eminim tadı enfes olmuştur, ellerine saglık.

manzaraya bayıldım.

japon çekirdeği hat gesagt…

merhaba
tarifiniz yayımlanmıştır. ellerinize ve emeğinize sağlık
tekrar beklerim.

sevgiler
ebru :))

şehnaz hat gesagt…

ELLERİNE SAĞLIK CANIM..HARİKA...

Birsel ve İrem hat gesagt…

Merhaba. Kek harika görünüyor, ellerinize sağlık. Kar manzarasına bayıldım, karla oynamanın tadını çıkarın. Burada kar yağınca yoğun trafik ve eziyet oluyor. Sevgiler.

Gelibolu17 hat gesagt…

canım merhaba nasılsın.ellerine sağlık.sevgiler selamlar

TAZE NANE hat gesagt…

Kekimi yiyip o güzel kar manzarasını izlesem, ne güzel olur. Sevgiler.

sevimin sayfasi hat gesagt…

manzara süper...ne güzel yürüyüs yapilir orda simdi... biz gecen sene schwarzwald ta gitmistik "REHA`ya" orasida öyle güzel ormanliydi ve kar tabi...bizde ozaman tadini cikarmistik
kekin nefis olmus kahvenin yanina süper olur
ellerine saglik canim

misketlimonu hat gesagt…

Çikolata ve portakalın uyumuna bayılrım. Harika olmuş kekin Baharçiçeğim, ellerine sağlık canım.
Karı özledik biz bu kış, buralara yağmıyor :(

Sevgiler canım..

atesböcegi hat gesagt…

Kekin ne lezzetli olmusutr. Hele portakalin kokusu. Hmmmm... ellerine saglik canim. Manzarada süper. Bu yil kara doyduk degilmi. öpüyorum canim

meliha hat gesagt…

Kekinde,manzarada harika görünüyor.gelmişkern bir dilim alıyorum.
ellerine sağlık canım

MAVİANNE hat gesagt…

özlemişim kar manzarasını
hele kek süper görünüyor
teşekkürler iyi dileklerine canım
iyi haftasonları diliyorum sana

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim ellerine saglik, kek harika görünüyor, gercektende portakalli kekler nefis olur, bende cok severim.
Ormandaki kar manzaralarida cok güzel. Bu yil cok güzel bir kis geciriyoruz ama yazida özledim dogrusu :))
sevgiler....

hazalca hat gesagt…

bu güzel keke sadece bakmakla yetinicem artık.kullandığım ilaçlar kilo almamı kolaylaştırdığı için bunlardan bir süre uzak kalmam lazım.aslında çok kilolu değilim ama belli bir sınırda kalmalıyım.neyse güzel keke ve ormana baktım,içimi çektim gidiyorum.burda kar da yok,bu sene kış bile yok.şallarımı kullanamıyorum:)

Mutfak Havlusu hat gesagt…

Kek kokmalı ev helede böyle portakal gibi h.cevizi gibi koku yayanlarla harika oluyor!
Günlerdir habire kek çırpıyorum bende:)ve bir portakallı denemede bende bulundum hakikaten portakal çok güzel oluyor.Ama çikolata sos hiç aklıma gelmemişti çok teşekkür,iyi güzel fikir.
ellerine sağlık.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Herzamanki gibi kekin muhteşem olmuş canım ellerine sağlık..Güzel sözlerin içinde çok teşkr ederim arkadaşım..mutlu haftalar öpüyorum..

birdutmasali hat gesagt…

ben bayılıyorum senin bu resimlerine komşummm.
sonbaharı ayrı yaşattın
kışıda ayrı..
biz sadece bakabiliyoruz kuru ayaza İstanbulda :(((
sevgiler canım

Yaren hat gesagt…

Ellerine saglik canim kek cok nefis görünüyor,afiyetler olsun. Manzara resimlerinede bayildim,takvim gibi. Gezmelere doyulmaz oralarda. Benim sayfam hacklendiginden dolayi kendime yeni bir sayfa hazirladim. Artik yeni sayfamda beni ziyaret edebilirsiniz.Adres: http://www.yarenletarifler.blogspot.com/
Sevgiyle kal
:)

htttp://belguzarannne.blogspot.com hat gesagt…

merhaba kar bızde ıstıyoruz sevgıler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin