Montag, 18. Januar 2010

DAMLA CIKOLATALI MUFFIN

Yine kizimdan bir tarif ,kizim okuldan ve isten vakit bulursa canida isterse)))) mutfaga bir girer bir kac pasta birden yapar Bu keki asagidaki cikolatali cam kozalagiyla ayni günde yapti hatta noel kurabiyeside yapmisti ayni gün ama resmini cekmeden dagitti arkadaslarina.Tarifimi lezzetreni arkadasimizin ev sahipligini yaptigi P:D:C:S:Etkinligine gönderiyorum

Sevgili anneminkiziyim ve mutfaktutkusu arkadaslarim beni günes isigi ödülüne layik görmüsler kendilerine cok tesekkür ediyorum. Bende bütün arkadaslarima bu ödülü gönderiyorum.

[Ödülüm.jpg]

2 yumurta
100 gr tereyag
1 cay bardagi süt
1 bardak seker
1 cay bardagi damla cikilota
1 limon rendesi ,yarim limon suyu
1 paket vanilya sekeri
1 paket kabartma tozu,alabildigi kadar un
Yumurtalar sekerle cirpilir,yumusak tereyag ilik süt eklenir cirpilmaya devam edilir.
Damla cikolata,vanilya sekeri,limon rendesi ve suyu eklenir cirpilir
unla kabartma tozu elenerek karisima ilave edilir,cok az cirpilir,yaglanmis silikon gül kalibinin yarisina kadar harctan konur.isitilmis 160 derece firinda pisirilir.

Kommentare:

papatya68 hat gesagt…

selam canım kekler ne kadar güzel çıkmış eline sağlık aynı kalıptan bende de var çilek soslu irmik tatlısı yaptım çok şık oldu yakında yayınlarım sağlıkla kal

disal hat gesagt…

vay beee...ne kız evlatlar var maşallah..bende kızıma bu yazıyı okutayım....gerçi benimki mutfağın altını üstüne getirir bende cinnet geçiririm ya :))

kızının ellerine sağlık..nefis olmuştur kesin..helede onun ellerinden daha bir güzeldir...

öpüyorum seni ve kızını:)

SeViL ( DenizFeneri ) hat gesagt…

Hımm kek ler ye beni diyor ellerınıze sağlık.
Sevgilerle...

derya hat gesagt…

Öznurcuğum ellerine sağlık şekille
ri süper bir tanesini aldım öpüyorum...

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

Mutfakta zaman geçirmek terapi gibi..

Ellerine sağlık kızının ablacım..

Gönülünce Lezzetler hat gesagt…

Annesinin kızı kekler harika görünüyor...Kızının ellerine sağlık yeni yeni paylaşımlar bekliyorum kızından...
Sevgiler...

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım ellerine sağlık...Ödülün içinde tebrik ediyorum...

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Kızının ellerine sağlık, kek nefis görünüyor, kalıpların modeli de çok güzelmiş.

Lezzet Treni hat gesagt…

ETKINLIGIMIZE BUYURUN;
GÖNDEREN;www.lezzettreni.blogspot.com
52.PORSELEN DEMLIK CAY SAATI ETKINLIGININ EV SAHIBIYIM.
SEVGILI ARKADASLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com

http://gelibolu17.blogspot.com


tarafından hazırlanmış olan
52.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

18 OCAK 2010-1 ŞUBAT 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://lezzettreni.blogspot.com

YANI BEN YAPACAGIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,VE TARIFINIZE"PORSELEN DEMLIK CAY SAATI 52.HAFTA" bASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RICA EDIYORUM.SENI VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESI ETKINLIGIMIZE DAVET EDIYORUM.
İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKKÜR EDIYORUM.ETKINLIGIMIZE YEMEK GÖNDERILMEMESINI RICA EDIYORUM.lÜTFEN CAYIN YANINA VERILECEK TARIFLER OLMASINA DIKKAT EDELIM.
ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN

http://gelibolu17.blogspot.com

ARKADASIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...


SEVGİLER

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

BU KEKLER NEFİS GÖRÜNÜYOR KIZINIDA MAŞALLAH BECERİKLİ OLUCAK ANNESİ GİBİ GÖRÜNTÜSÜ NEFİS ELLERİNE SAĞLIK KIZIMIZIN..
SEVGİLER...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

kekler çok şirin olmuşlar eminim çokda lezizdirler kızının ellerine sağlık..öpüyorum canım

Özlemhan hat gesagt…

Marifetli annenin marifetli kızı ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş. Soğuk türkiyeden sımsıcak sevgiler

birsence hat gesagt…

canım ödülün için tebrik ederim...sen hep güneş gibisin zaten..keklerden de bir tanede olsa yesem düşüncesindeyim:) ellerine sağlık...

Lezzet Treni hat gesagt…

Canim tarifini yayinladim.Ellerine saglik.Katildigin icin cok tesekkür ederim.Sevgiler...

defneylebirlikte hat gesagt…

kızının ellerine sağlık canm.çok başarılı olmuş..ödülün için de kutlarım..

burcunokta hat gesagt…

canım ödülün için tebrikler.
muffınler süper görünüyor, kahveylen nefis gider, ellerine saglık, sevgiler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin