Samstag, 23. Januar 2010

PATATES SALATASI

Kisin soguk günlerinde bizim evde corba eksik olmaz yanida salatasiz olmaz . Ne zaman yogurtlu corbayi pisirsem yanina patates salatasida yaparim ikisi cok doyurucu oluyor ana yemege gerek kalmiyor.

Yeterince patates
1 yesil dolmalik biber
1 kirmizi dolmalik biber
2 adet havuc
bir kac dal dereotu
limon suyu,zeytinyag
Patatesler haslanir,küp küp dogranir.biberler kiprit seklinde dogranir,havuclar rendelenir dereotu kiyilir patatese ilave edilir.Limon suyu ve zeytinyagi karistirilir patateslerin üzerine gezdirilir,sicacik corbayla yenir.
corbanin tarifine burdan ulasabilirsiniz

Kommentare:

hunerlieller hat gesagt…

sıcak corba yanına bu lezzetli ve renkli sala çok güzel olmuş..ellerine saglık canım.afiyetler olsun.sevgiler

burcunokta hat gesagt…

ensevdigim çorba sıcak sıcak, yanında enfes patates salatası, canım ellerine saglık, salatanın görüntüsü muhteşem olmuş.sevgiler.

derya hat gesagt…

Canım çorban ve salatan harika elleri,ne sağlık.Tabaklarına bayıldım
maşallah:))Kocaman öpüyorum...

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim ellerine saglik salatan da corbanda harika olmus. Bende bu ikiliye bayilirim, bu gün soframda da aynisi vardi ama gel benim ogluma corba yedir, insanlar neden corbayi severki anlam diyor. Bir türlü corba sevgisi asiliyamadim ben, pataes salatasi yendi corba bana kaldi, halbuki kizlar severek yerlerdi.
Canim ayrica tabaklarinada bayildim harika bir dzaynlari var:)) sevgiler...

Gönülünce Lezzetler hat gesagt…

Salatanın içerisindeki biberler harika görünüyor cıvıltı iştahımı kabarttı...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

papatya68 hat gesagt…

selam canım:)
öznurcuğum hem salatan hem çorban harika ellerin dert görmesin tabaklar da çok şık sağlıkla kullan canım seni mimledim bana uğrarsan sevinirim bekliyorum sevgiler

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım aynen çorba olmadan salata olmadan asla:))

Ellerine sağlık tabakların çok cici:)

atesböcegi hat gesagt…

offfff... bulmusum ikisini daha ne olsun. cok lezzetli görünüyor canim ellerin dert görmesin kocaman sevgiler öptüm... güzel bir hafta diliyorum canim

DİDEM hat gesagt…

HARİKA BİR GÖRÜNTÜ ,ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK CANIM..SUNUMDA ÇOK ŞIK SEVGİLER

hazalca hat gesagt…

patates salatası benimde favorimdir ama hiç bu şekilde denememiştim,eline sağlık

bereketli mutfak-asiye hat gesagt…

kırmızı biberli hiç yapmamıştım.hoş bir görüntü olmuş.ellerinize sağlık....

E hat gesagt…

Her ikiside çok lezzetligözüküyor,ellerine sağlık canım.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

ikisinide çok severim şahane görünüyorlar ellerine sağlık canım..mutlu haftalar öpüyorum

defneylebirlikte hat gesagt…

ELİNE SAĞLIK CANIM.NEFİS OLMUŞ NEFİS...SEVGİLER...

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

En sevdiğim ikililerden biridir benim de bu çorba ve patates salatası. İkisi de enfes görünüyor, ellerine sağlık canım:).
Sevgiler..
aslı

Melek* hat gesagt…

oo ellerine sağlık ikiside birbirinden enfes olmuş.

Anonym hat gesagt…

MERHABA.BEN RABİA.. ELLERİNİZE SAĞLIK .BLOĞUNUZ TARİFLERİNİZ ÇOK GÜZEL.BEN DE DAHA ÖNCELERİ FİNDUKSEPETİ.BLOGCU ADRESİNDE YEMEKLERİMLE BLOG ALEMİNDE BULUNMAKTAYDIM. DAHA SONRALARI RAHATSIZLIĞIMDAN DOLAYI İNTERNETE ARA VERDİM. ŞİMDİ YEMEKİSTANBUL.COM ADLI SİTEYİ AÇTIM. SİTEMDE İSMEK YEMEK KURSLARINDA ÖĞRENDİĞİM VE DENEDİĞİM YEMEKLERİ,TARİFLERİ BULABİLİRSİNİZ. BENİ ARKADAŞ EKLEMENİZİ, BAĞLANTI VERMENİZİ UMUYORUM. GÖRÜŞMEK ÜZERE…

gülizar hat gesagt…

HER YEMEĞİN YANINA GİDER MUBAREK,BAHAR ABLA ELLERİNE SAĞLIK,AYRICA TABKLARINDA ÇOK ŞIK İYİ GÜNLERDE KULLAN.

mutfaktakizaman hat gesagt…

selam canim ellerine saglik patates salatasi vazgecilmezim corba ikilisi nefis olmus...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin