Sonntag, 21. März 2010

KAFESLI PATATESLI TART

Daha öncede peynirlisini yapmistim, gelen misafirleme bu kezde patateslisini yaptim cok begenildi .Aniden gelen misafirlere pratik zaman almayan bu tarti cayiniz kaynayincaya kadar hazirlayabilirsiniz.
tarifi 56. P:D:C:S:Etkinligi yapan sevgili Lezizce arkadasimiza gönderiyorum



1 cay bardagi yogurt
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
125 gr margarin
aldigi kadar un

üzeri icin
5 adet patates
bir demet maydanoz
karabiber,kirmizi biber
Ustüne sürmek icin yumurta sarisi


Margarin eritip sogutulur derin kabin icine alinir, sonra yogurtla yumurta ilave edilip yumusak pürüssüz bir hamur elde edilir.
Hamurdan bir parca ayirip kalan hamur yaglanmis tart kalibina yayilir.
Catalla hamurun bir kac yerine batirilir, patatesler cips gibi ince sekilde rendeyle rendelenir. Maydonoz kiyilir,karabiber tuz kirmizi biber bir kasik siviyagla patatesler harmanlanir. Bu karisim hamurun üstüne yayilir
Ayirdiginiz diger parcadan seritler yapip kafes seklinde hamurun üzerine konur
Yumurta sarisni seritlerin üzerine sürüp 180 derecede isitilmis firinda kizarana kadar pisirilir.




Kommentare:

Cahide hat gesagt…

Canımsın uzaktn bakınca baklava gibi gördüm:)
Ellerin dert görmesin.
Artık yeni sitemdeyim haber vermek istedim arkadaşım..
http://cahideninelleri.com/

Gümüş Tepsi hat gesagt…

görüntü muhteşem.eline sağlık.

Emel Kurt hat gesagt…

selam bende uzaktan bakinca elmali tart zannettim:))peynirli,patatesli tart hic düsünmemistim.ellerine saglik iyi fikir,deniyecegim.sevgiler.

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

yine enfes görünüyor canim ellerine saglik sevgiler güzel bir hafta dilerim

emelce yemek hat gesagt…

ellerine saglik cok lezzetli gorunuyor

hayatcemresi hat gesagt…

Sevgili kardeşim,bende Cahide gibi bir tatlı tarfiyle karşılaşacağımı düşünmüştüm :) çok güzel görünüyor,eline sağlık,sevgilerimle...

hayatcemresi hat gesagt…

ama kenarda ki reklam resimleri hoşuma gitmedi,olmasa çok çok iyi olur,bunlardan gelen kazancın hayrı olmaz,bir kardeş hatırlatması olarak kabul et,sevgilerimle...

LEZİZCE hat gesagt…

Tarifiniz yayında çok teşekkür ederim.Sevgiler.

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim ellerine saglik, bende görünce hemen elmali turta sandim, harika degisik bir lezzet olmustur.
Afiyetler olsun, sevgiler....

kalpkurabiye hat gesagt…

bende patates canavarıma yaparım bu tariften ellerine sağlık canımm..

papatya68 hat gesagt…

Öznurum ellerine sağlık şekerim patates kokusunu alınca dayanamayıp geldim:D
hem pratik hem görüntü hoş hemde lezzetli daha ne olsun süpersin
sevgileeeer:)

disal hat gesagt…

canım arkadaşım..nefis bişey bu yaa..ellerine sağlık..zaten ne yapsam patatesli yapmaya çalışırım..çok severim çünkü...

ellerine sağlık...çok öpüyorum seni..

sevimlimutfak hat gesagt…

Patatesli hiç denememiştim, bende yapayım çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Patatesli tartın nefis görünüyor, elerine sağlık.
Kafes şekli ile görüntüsüde çok şık olmuş.

MÜNSTER hat gesagt…

Canim ellerine saglik, süper pratik bir lezzet, ilk firsatta denemeliyim... Sagol, varol.... Sevgilerimle,

Gönülünce hat gesagt…

Nefiss bir tart olmuş bayıldım görüntüye...Pratik oluşuda harika tabi...Ellerine emeklerine sağlık canım...
Sevgiler...

Pembe Tatlar hat gesagt…

Bunu mutlaka deneyeceğim canım ellerine sağlık...

Nurperi hat gesagt…

Elinize sağlık Öznur hanımcım, hem görüntü enfes, hem pratik, ee tadı da güzelmiş daha ne olsun:))
Sevgiler..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Bende peynirlisini yapıyorum ama patatesli daha bi leziz olmuştur çünkü pataesli herşeye bayılırım..muhteşem görünüyor ellerine sağlık arkadaşım...öpüyorum

Huriye Kimdir? hat gesagt…

Canim ellerine saglik,nefis gorunuyor,kafesli sekli hos olmus çok begendim,opuyorum seni.

ebrulitatlar hat gesagt…

Hımm. İki lezzet bir arada nefis olmuştur Öznur'cum. Ellerine, emeklerine sağlık hayatım. Öperim, sevgiler..

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Ellerine sağlık canım, nefis olmuş tartın:). Patateslisini hiç yemedim ama ne kadar lezzetli olduğunu fotoğraftan açıkça görülüyor:).
Sevgilerimle:)..
aslı

karakazandan hat gesagt…

Cayin yanina nefis bir atisitrmalik,eline saglik cnm.

Sevgilerimle,Serap.

tektas1959 hat gesagt…

Hepsi güzel hem görsel açıdan hemde eminimki lezzet olarak. Elinize ve emeğinize sağlık.
Başarılar dilerim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin