Sonntag, 14. März 2010

VISNELI CIKOLATALI MUFFIN

Bir dilim lezzetler etkinligine ev sahipligi yapan Alev arkadasimiza gönderiyorum.
2 yumurta
100 gr tereyag
1 bardak konserve visne
bir cay bardagi visne suyu
1 bardak seker
1 paket vanilya sekeri
1 paket kabartma tozu
yarim cay bardagi cekilmis toz badem
100 gr sütlü cikolata
2 yemek kasigi kakao
alabildigi kadar un
Yumurtalar sekerle cirpilir
Tereyag vanilya sekeri eklenir cirpilmaya devam edilir
Badem tozu visne suyu eklenir cirpilir, suyu süzdürlümüs visneler unla kabartma tozu eklenir kasikla söndürmeden karistirilir.Muffin kaliplarina bir parmak kalacak sekilde kasikla paylastirilir.isitlimis firinda pisirilir.
Eritilen cikilota muffinlerin üzerine dökülür .
.

Kommentare:

hayatcemresi hat gesagt…

Sevgili baharçiçeği,
muffinlerin de bahar çiçekleri gibi olmuş :)eline sağlık,
hayırlı bir hafta diliyorum,
sevgilerimle...

annemineli hat gesagt…

Çok güzel olmuşlar,sanki yeni gelen güzel günlerin müjdecisi olmuş,Ellerine sağlık.Sevgilerrrrr....

Alev hat gesagt…

Etkinligime katildigin icin tesekkur ederim. Cok guzel olmuslar ellerine saglik.

Eylem hat gesagt…

bir tane alıp yiyesim geldi.ellerine saglık.

emelce yemek hat gesagt…

superler

karakazandan hat gesagt…

Muffunler nefis olmus baharim cicegim:)ellerine saglik cnm.Ne zamandir bosladim seni kusuruma bakma devamli görüsmek dilegiyle.

Sevgilerimle,Serap.

Huriye Kimdir? hat gesagt…

Canimcim çok guzel gorunuyorlar,hosta suslenmis sabah sabah içim açildi...guzel bir haftan olsun,opuyorum seni.

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık harika olmuş
muffinler.Mutlu haftalar kocaman öpüyorum...

defneylebirlikte hat gesagt…

inanılmaz nefis olmuşlar öznurcuğum.harikasın...

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

oy oy oy nasıl da güzel görünüyor böyle,
ellerine sağlık ablacımmm

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım nefis olmuşlar ellerine sağlık...

Emel Kurt hat gesagt…

selam cok cici görünüyor muffin ler bizim kizlar cok sever.en kisa zamanda deniyecegim ellerine saglik.sevgiler.

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Ellerine sağlık, muffinler nefis görünüyor.

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim muffinler bir harika:))..
Ellerine sağlık.
Sevgiler:).
aslı

CAHİDE hat gesagt…

canımsın baharın habercisi olmuş bunlar.Çok şirin görünüyorlar ellerine sağlık...

Özlem hat gesagt…

Çok hoş bir sunum, ellerine sağlık,
sevgiler

sevimin sayfasi hat gesagt…

cok güzel olmuslar
ellerine saglik canim

burcunokta hat gesagt…

Canım muffınler muhteşem görünüyor, sunum çok şık ellerine saglık. sevgiler.

LEZİZCE hat gesagt…

DAVETİYE

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
GÖNDEREN: http://lezizce.blogspot.com/
56. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
18 MART 2010-1 NİSAN 2010
TARİHLERİ ARASINDA
http://lezizce.blogspot.com/
YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 56.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum çok güzel görünüyorlar çay içiyordum bu nefis keklerden uzanıp alasım geldi her zamanki gibi görüntüsü göz kamaştırıyor ellerine sağlık canım çok öpüyorum sevgiler hayırlı cumalar

anneminkiziyim hat gesagt…

Canim Muffenslar harika olmus ellerine saglik.
Sana bir ödülüm var:))
Sevgiler....

Kevser hat gesagt…

Canim,
harika bir lezzet bunlar, visne de cikolataya ne kadar güzel yakisiyor ama dimi?? Schwarzwälder tarzi gibi birseyler olmus bu minik güzellikler, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm.

hazalca hat gesagt…

canım yine döktürmüşsün.ben sana yakın otursam 100 kilo olurum herhalde:))eline sağlık

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin