Freitag, 26. März 2010

KESKÜL

1 Litre süt
1 bardak seker
1 paket vanilya
1 cay bardagi cekilmis toz badem
1 yumurta sarisi
4 yemek kasigi pirincunu
1 cay bardagi hindistan cevizi
üzeri icin yesil fistik
Süt tencereye alinir,pirincunu,yumurta sarisi,cekilmis badem,seker,vanilya .hindistan cevizi ilave edilir.Koyulasincaya kadar karistirilir,göz göz fokurdamaya baslayinca ocaktan alinir kaselere paylastirilir.Soguduktan sonra buzdolabinda 2 saat bekletilir .Servis etmeden önce yesil fistik üzerine eklenir.

Kommentare:

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık keşkülü çok severim sunumda süper.Mutlu hafta sonları öpüyorum...

Özlemhan hat gesagt…

Canım harika bir görüntü benim için tatlı olsun farketmiyor şerbetli, sütlü her türlüsünü çok severim ellerine sağlık

Miskokulu Lezzetler -Mine- hat gesagt…

Sütlü tatlılara hayır diyemem elinize sağlık.Sevgiler.

emelce yemek hat gesagt…

sutlu tatlilarin yeri bir baska.ellerine saglik

Betül hat gesagt…

Ben de çok severim, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

hayatcemresi hat gesagt…

Bir çeşit muhallebi gibi,hiç yapmadığım bir tat,içinde ki badem ve üzerindeki fıstıkla çok güzel bir tadının olduğunu düşünüyorum,afiyet olsun,sevgilerimle...

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

bende biraz gec tainsdim bu lezzetle ama s´üper simdi vazgecemiyorum
ellerine saglik canim sevgiler iyi haftasonlari

Emel Kurt hat gesagt…

selam bizde ailece sütlü tatli sevenlerdeniz.ellerine saglik en kisa zamanda deniyecegim.malum simdi hazir paketler var.cabuk ve kolay:)))problem ben yaptim diyemiyorsun sonucta hazir.senin tarifi deneyip ben yaptim diyebilirim:))sevgiler.

kizilciksurubu hat gesagt…

Cok nefis görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgilerimi gönderiyorum.

Vintage Duygular hat gesagt…

Sunumu cok güzel, ve cok lezzetli görünüyor. Ellerinize saglik.

atesböcegi hat gesagt…

Bayilirim kesküle... sunumunda süper olmus canim ellerine saglik. patatesli tarti önce elmali tart sandim. patateslide ne güzel fikir olmus öyle. mutlu pazarlar dilerim canim öpüyorum kocaman

sevimin sayfasi hat gesagt…

sevdigim tatlilarda birisi, gerci hangi tatliyi sevmiyorumki;-))
bana tatli ver yemek yemesemde olur
nefis görünüyor canim ellerine saglik

anneminkiziyim hat gesagt…

Hiim mis gibi olmus ellerine saglik canim, simdi pirinc unu olsa yapardim canim cekti, neyse ben kalkayim en iyisi, kornfleks yiyeyim, yerini tutumaz ama süt ihtiyacim gider....
Sevgiler....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

çok leziz ve şık görünüyor arkadaşım ellerine sağlık...mutlu haftalar

birdutmasali hat gesagt…

yani,
sevmemek ne mümkün değilmi ?
harika görünüyor bahar çiçeğim.

Huriye Kimdir? hat gesagt…

Ofof çok severim eline saglik balim,sahane görünüyor...çoktandir yapmadigimi anladim,öpüyorum seni.

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

sunum şahane,keşkül desen daha şahane:)
ellerine sağlık ablacım..

karakazandan hat gesagt…

Sütlü tatlilari cok severim,ev yapimi hic denemedim hazir aliyordum.Ins deneyecegim.Eline saglik cnm.

Sevgilerimle,Serap.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin