Dienstag, 30. März 2010

ROKALI KUSKONMAZ SALATA ( RUKOLA SPARGEL SALAD)


Kuskonmaz baharin gelmesiyle marketlerdeki sebze reyonunda yerini almaya basladi, cok faydali oldugu icin görünce aldim. Mayis ayinda tam mevsimi,alip salatasini yaptim ama en iyisi tam mevsiminde almak

1 demet roka
5 adet kuskonmaz
5 adet minik domates
zeytinyag,limon suyu
Yikanmis rokalar el ile parcalanir salata tabagina alinir,kuskonmazlar alt kismindan bir parmak kalinliginda kesilir, patates soyacagi ile dis yüzeyindeki kabuk sayilan kisim kesilir . tuzlu suda haslanir suyu süzülür iri sekilde kesilir. Ortadan ikiye kesilen domateslerle beraber rokalara eklenir. Zeytinyag ve limon suyu tuz karistirilir salatanin üzerine gezdirilir

Kommentare:

CAHİDE hat gesagt…

Rokalı salatayı çok severim ama kuşkonmazı hiç yemedim.
yabancı ülkelerde daha çok tüketiliyor sanırım.
Ellerine sağlık canımsın...
http://cahidejibek.wordpress.com/

emelce yemek hat gesagt…

ben hic sevmiyorum kuskonmazi ama esim bayiliyor,bunu da deneyecegim,eminim esim begenir

derya hat gesagt…

Öznurcum bu ara akşamları salata ve
çorba yemeye dikkat ediyorum.Elleri
ne sağlık kocaman öptüm...

kalpkurabiye hat gesagt…

hiç kuşkonmaz tatmadım ama çok güzel görünüyor salata.. ellerinize sağlık..

Chaplin cafe(BURCU) hat gesagt…

Belçika'dan selamlar...
Kuşkonmazı haşlayıp üzerine Hollandaise sos koyup yersen tadı harika oluyor,belki zaten biliyorsundur.
Bir de haşladığın kuşkonmazın üzerine beşamel sos ve peynir koyup fırınlayabilirsin o da çok lezzetli oluyor.
Hatta sadece fırına kuşkonmazla peynir koyup peyniri de eritebilirsin.Daha az kalorili olur :)
Ellerine sağlık!

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Salatanın her türlüsünü severim harika görünüyor ellerine sağlık canım...öpüyorum

feray hat gesagt…

Salata olsun nasıl olursa olsun bayılırım. Ellerine sağlık Öznurcum nasılda güzel görünüyor.
Sevgiler..

anneminkiziyim hat gesagt…

Hiiim canim ellerine saglik, mis gibi bahar salatasi olmus, sevgiler....

birdutmasali hat gesagt…

değişiklik ne güzel oluyor değilmi öznurcuğum ?
salata olsun da başka söze gerek yok ozaman
afiyet ve sevgiyle canım.

Gönülünce hat gesagt…

Rokayı çok ama çokk severim nefis olmuş ellerine sağlık canım...

kalpkurabiye hat gesagt…

YE# 54 ŞIMARTAN MEYVELİ TATLAR ETKİNLİĞİ ' ne ev sahibeliği yapıyor ve
1-30 NİSAN 2010 Tarihleri arasında katılımlarınızı bekliyorumm..


Kıpır kıpır, sımsıcak, aşk dolu, mis kokulu bu güzell bahar günlerinde tümm can dostlarımı etkinliğimi şenlendirmek üzere davet ediyorum..


Blogu olan arkadaşlar, blogunuzun ismini, tarifinizin adını ve linkini,
Blogunuz yoksa isminizi ,tarifinizin adını, fotosunu ve yaşadığınız şehiri dnz.gns.37@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz..

Chaplin cafe(BURCU) hat gesagt…

Yahu unuttum bir de çorbasını yapabilirsin kremalı veya sadece sütlü :)
Sevgiler...

Huriye Kimdir? hat gesagt…

Canim ellerine saglik,kuskonmazi çok severim hem beyazini hem yesilini bende çesit çesit yaparim...salatan da enfes olsa da yesem:))öpüyorum seni.

MAVİANNE hat gesagt…

ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR
ellerine sağlık canım

Pembe Tatlar hat gesagt…

Camım ellerine sağlık sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin