Montag, 26. April 2010

CILEKLI TIRAMISU

Yumurtasiz hafif bir tiramisu. Alman arkadasimda yemistim seneler önce, cilek mevsimini tiramusuyla acmis olduk.
Sevgili kalpkurabiye Deniz'in yaptigi simartan meyveli tatlar etkinligine gönderiyorum

1paket kedi dili bisküvi
500 gr cilek
1 bardak seker
2 paket vanilya sekeri
300 g mascarpone
200 g cremefraiche( labnede olabilir)
200 g sivi krema
1 paket krem sertlestirici
1 bardak portakal suyu

Sivi krema koyu kivam alincaya kadar mikserle cirpilir.
Mascarpone,cremefraiche,seker,vanilya sekeri eklenir cirpilmaya devam edilir.Krem sertlestirici ilave edildikten sonra cirpilir krema kivamina gelince buzdolabinda bekletilir.

Kedi dili bisküvi portakal suyuna batirlir fazla bekletmeden hemen alinarak tepsiye dizilir.Bir kat olunca bisküvilerin üzerine krema spatula ile yayilir.Dilimlenmis cilekler kremanin üzerine yerlestilirilir.Ayni islem kalan bisküvilerede uygulanir,ben iki kat yaptim istenilirse 3 kat'da yapilabilir . Üstüne kesilmis yarim cilekler dizilir,buzdolabinda 2 saat beklettikten sonra servise hazir olur.

Kommentare:

Fuat Gencal hat gesagt…

Harika görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

kalpkurabiye hat gesagt…

canımm ellerine emeklerine sağlık ne kadar güzell olmuşş:)) katılımın için çok teşekkür ederimm her zaman beklerimm:))
sevgilerimle:)

emelce yemek hat gesagt…

ellerine saglik,nefis olmustur

derya hat gesagt…

Canım ellerine sağlık harika görünü
yor kocaman öpüyorum...

Gönülünce hat gesagt…

Çilekler çok yakışmış tiramisuya nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

Huriye Kimdir? hat gesagt…

Canim eline saglik,çok lezzetli pek severim,enfes gorunuyor ozellikle sicak havalarda harika gidiyor,sicacik sevgiler.

defneylebirlikte hat gesagt…

NEFİS OLMUŞ CANIM.AFİYETLER OLSUN.

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım elelrine sağlık süper olmuş ya:))

Kevser hat gesagt…

Canim,
evet bence de tiramisunun yumurtasiz hali daha baska oluyor, insan gönül rahatligiyla yiyebilir. Cilekli tiramisu tam yazlik bir lezzet olmus, ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle

aslı'nın mutfağı hat gesagt…

Ellerine sağlık Öznur'cum çayla ne güzel yenir.. Sevgiler..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

çilekliside bir başka leziz olmuştur şahane görünüyor ellerine sağlık canım...öpüyorum

Canan hat gesagt…

Ellerinize sağlık. Nefis grünüyor.

Sevgiler

Canan

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

mımmm çok canım çekti. enfes görünüyor ablacım.
ellerine sağlık..

JİVAGO hat gesagt…

Çilekli ve yumurtasız olması sağlık
açısından da çok önemli. Devamlı
takipciniz olmama rağmen bu yazıya
merhaba demeden geçemedim.

İyi mutlu günler...

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

bende bu sekilde yapiyorum canim süper bir
lezzet oluyor yani yumurtasiz olmasida harika oluyor ellerine saglik sevgiler...

hazalca hat gesagt…

çok güzel görünüyor,tiramisunun çileklisini hiç duymamıştım.öalzemelerde yabancı terimler var ya,bir ara onların türkçe karşılığını da yazarmısın?

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Ellerine sağlık,tiramisu nefis görünüyor.
Çileklerde en güzel mevsiminde mis gibi kokuyorlar.

MUTFAKISTAN hat gesagt…

Harıka gorunuyor canım
Ellerıne saglık
Sevgıler

TARİF BAHÇESİ hat gesagt…

Merhaba canım uzun bir ara görüşemedik. Bende blogcudan bloggere taşındım. Artık burdan devam ediyorum. Sadece blogcudan değil aynı zaman Türkiyeden Almanyaya taşındım. Artık bende almanya blog buluşmasına gelirim inşallah :) Canım senden bir ricam beni Link listende değiştirirmisin? Yani http://tarifbahcesi.blogspot.com olarak değiştirirsen adresimi çok sevinirim. Seni link listeme ekledim.

Canım benim çilekli tiramisu enfes görünüyor. Ellerine sağlık. Bir dilim aldım kaçtım. Öpüyorum seni Sevgiler Nesrin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin