Samstag, 10. April 2010

PORTAKALLI REVANI

3 adet yumurta
1 bardak seker
1 cay bardagi siviyag
1 bardak yogurt
1 bardak irmik
1 paket vanilya sekeri
1 cay bardagi cekilmis toz badem
2 adet portakalin suyu 1 adet portakalin ve rendesi
1 paket kabartma tozu,alabildigi kadar un
serbeti icin
4 bardak seker
3 bardak su
yarim limon suyu

4 bardak seker 3 bardak suyla kaynatilir,koyulasinca limon suyu eklenir 5 dakika daha kaynattiktan sonra ocaktan alinir.
Yumurta ve seker cirpilir,siviyag,yogurt,badem tozu,vanilya sekeri,irmik sirasiyla eklenir cirpilir.
Portakalin suyu ve ince sekilde rendelenmis portakalin rendesi eklenir,kabartma tozuyla un karistirilir ve eklenir, kasikla hamuru söndürmeden karistiktan sonra yaglanmis tepsiye dökülür
Isitlimis 180 derece firinda kizarana kadar pisirilir,hafif iliyinca serbeti dökülür ve üzerine hindistan cevizi serpilir, serbetini cekince servis edilir

Kommentare:

şehnaz hat gesagt…

baharcım ellerine sağlık..çok nefis görünüyor...

derya hat gesagt…

Öznurcum ellerine sağlık enfes çok
severim revaniyi kocaman öpüyorum.

hazalca hat gesagt…

revani bana nedense hep ağır bir tatlı gibi gelir ve pek tercih etmem ama portakallısı güzel görünüyor eline sağlık

birdilimdus hat gesagt…

Ellerinize sağlık görüntü şahane :)))

Sevgiler,
Evren

kalpkurabiye hat gesagt…

ellerinize sağlık nedis görünüyor revaniniz bende genelde portakallı yapıyorum yumurta kokmuyor ozaman:))

Pembe Tatlar hat gesagt…

Hımm portakallı olması süper ellerine sağlık canım




Mutlu pazarlar:))

serap uzun hat gesagt…

Öznur'cugum,
en sevdigim tatlidir revani hele portakal kokulu nefis olur.Eline saglik cnm.

Selamlarimla,Serap.

Huriye Kimdir? hat gesagt…

Canim çok severiiim eline saglik,bu saate nasil canim çektiii anlatamam:))opuyorum seni

feray hat gesagt…

Öznurcum ellerine sağlık nefis görünüyor.
Kocaman öpüyorum.

Gönülünce hat gesagt…

Revani hemde portakallı misler gibi olmuş...Ellerine sağlık arkadaşım...
Güzel bir hafat dilerim...

deryadanlezzetler hat gesagt…

merhaba,ziyaretiniz beni çok mutlu etti.uzun süredir bloğumla ilgilenemediğim gibi sizleride ziyaret edemedim.bir sürü birbirinden nefis tarifler eklemişsiniz.ellerinize sağlık.bu arada kayınpederinizi kaybetmişsiniz,başını sağolun,Allah rahmet eylesin.görüşmek dileğiyle...

emelce yemek hat gesagt…

ne zamandir canim istiyor ama korkudan yapamiyorum cok yiyiyorum cunku ahh ahh

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

misss gibi portakal kokulu çok leziz görünüyor ellerine sağlık arkadaşım...öpüyorum

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

tam benlik bir tarif canim bayilirim portakal aromasida harika yakismisdir dogrusu ellerine saglik sevgiler

anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim,
ellerine saglik tatli harika olmus. Pek ugruyamiyorum, görüsmek üzere sevgiler....

sevimin sayfasi hat gesagt…

revaniyi cok severim, portakalisina bayilirim
nefis olmus canim
ellerine saglik

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin