Mittwoch, 11. August 2010

FIRINDA SIS KÖFTE ** HAYIRLI RAMAZANLAR


HEPINIZE HAYIRLI BEREKETLI RAMAZANLAR DILERIM ARKADASLAR

300 gr kiyma
1 adet kücük sogan
1 yumurta
1 cay bardagi galeta unu veya bayat ekmek
karabiber,kekik,feslegen, bir dis sarimsak ,kirmizi toz biber,tuz


Kiymaya yumurta, galeta unu, ve baharatlar eklenir ve iyice yogrulur.Yogrulmus köftelik kiymadan limon büyüklügünde parcalar alinir, elde uzunlamasina bastirilarak cöp sislere dizilir.Yagli kagit serili firin tepsisen dizilir ve iki tarafi cevrilerek firinda pisirilir.Benim kiyma biraz yagli oldugu icin firinda yaptim isteyen tavada yagdada kizartabilir.



Ramazanda tatlisiz olmaz az önce firindan cikti citir citir kadayif yaptim,daha iftar saati olmadi cayimi demledim cayin yaninda kadayifin tadina bakacagim

Kommentare:

KUZEYİN KIZI hat gesagt…

Çok güzel görünüyor.Kimbilir ne kadar lezzetli olmuştur.:)
Ellerine sağlık.
Hayırlı ramazanlar
Sevgiler...

çeşnici Handan hat gesagt…

Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım. Hayırlı Ramazanlar

MUTFAKISTAN hat gesagt…

HAYIRLI RAMAZANLAR CANIM
AFIYET OLSUN NEFIS GORUNUYOR HEPSI
SEVGILER

hunerlieller hat gesagt…

pek lezzetli görünüyor.ellerine saglık canım.hayırlı ramazanlar dilerim.

mintininmutfağı hat gesagt…

ay bahar ççeğim bu nsasıl bir şölen böyle.ellerine sağlık canımcım.köfte tabağına bayıldım.sunumun harika.

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

ikisi de nefis görünüyor ablacım. ellerine sağlık.

hayırlı ve bereketli ramazanlar..

CAFE PEPELA / Tavuk Suyuna Çorba Tadında hat gesagt…

Ellerine,gönlüne sağlık gülüm.Enfes görünüyor..
Ufff kadayıfa da bayılırım hani,üzerine bir top dondurma da oldu mu yanağını daya uyu..
Sevgi ve muhabbetle,hayırlı ramazanlar

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canımm kebap harika ama bende kadayıfa takıldım:)))

Ellerine sağlık hayırlı ramazanlar...

Fuat Gencal hat gesagt…

Muhteşem bir sunum ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyorlar.

Saygılar.

birdutmasali hat gesagt…

ellerine sağlık canım,
çok güzel bir lezzet yakalamışsın..
sağlıkla hayırlı ramazanlar diliyorum.
sevgiler

Eylem hat gesagt…

ellerine saglık.hayırlı ramazanlar.

ŞÜKRAN hat gesagt…

Hayırlı ramazanlar olsun sevgili arkadaşım, tarifler süper görünüyor.. sevgilerrr..

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

hayırlı ramazanlar canımm..
maşallah köfteler aklımı aldı başımdan benimm:))
ellerine sağlık canım benim.
tatlında nefis ama ben madlen çikolataları yesemm diyorumm:)) tabi iftardan sonra:))

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

oh sefan olsun ablam
afiyet bal olsun hayırlı razamazanlar

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

ellerine sağlık sanada hayırlı ramazanlar canım

umutluhayat hat gesagt…

afiyetler olsun hayırlı ramazanlar

Gönülünce hat gesagt…

Harika bir iftar menüsü olmuş kebap tatlında arkadan hımmm nefiss gider harika...Ellerine sağlık canım...Hayırlı ramazanlar...

Sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmmmmmmm muhteşemlerr canısıı ellerine sağlık....öpüyorum

dokuzuncubulut hat gesagt…

Pilav yanında şiş köfte... ne güzel bir tabak olmuş bu böyle...
Ellerinize sağlık, sevgiler...

Krema Tadında hat gesagt…

Hayırlı Ramazanlar...

hazalca hat gesagt…

eline sağlık canım,çok güzel görünüyorlar.burada sıcaklardan tatlı filan gözümüze görünmüyor.hayırlı ramazanlar

TARİF BAHÇESİ hat gesagt…

Canım Ramazan ayın hayırlı olsun. Allah oruçlarını kabul etsin. Yemek tam bir Ramazan menüsü olmuş. Çok enfes duruyor, ellerine sağlık.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

Öznurcum kebaplar çok güzel usta aşçıların elinden çıkmış gibi ramazanda da severek yenilen bir yemek olmuş fırında oluşuda hem hafif olması açısından çok güzel kadayıfta muhteşem menüyü tamamlamış afiyet olsun sizlere canım belim biraz düzeldi ancak evin içinde gezinebiliyorum fizik tedaviye başlıcağız ama bursı çok sıcak dışarıya çıkamıyorum içtiğim ilaçlar tansiyonumun dengesinide bozdu 20 den aşağı düşmüyor yaşlıklık zor sakın yaşlanmayın hayırlı ve bereketli ramazanlar diliyorum sevgiler canım

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin