Sonntag, 15. August 2010

KREMALI MANTAR SOTE

Ramazan burda serin ve yagmurlu havada geciyor ne aclik nede susuzluk cekiyoruz .Ama Türkiye yaniyormus Allah hepinize kolaylik versin sizlerin orucu daha makbuldür Rabbim katinda insallah.
500 gr mantar
200 ml sivi krema
1 kirmizi dolmalik biber
1 sari dolmalik biber
1 sogan
yarim cay bardagi siviyag
karabiber,bir cay kasigi tuzot,kirmizi toz biber
Tavaya ince halkalar halinde kesilmis sogan eklenir pembelesinceye kadar kavrulur.Küp seklinde dogranmis biberler eklenir sotelenir,ince kesilmis mantarlar ilave edilir sotelenir.Karabiber,kirmizi toz biber,tuzot,krema eklenerek mantarin kendi suyunda kisik ateste pisirilir.

Kommentare:

umutluhayat hat gesagt…

ellerine sağlık çok güzel görünüyor

mintininmutfağı hat gesagt…

baharçiçeğim ben bu lezzete bayılıırım tek kelimeyle canım ya.pek de güzel olmuş seninki. ellerine saağlık.iftar için yapacaklarım arasına alayım epeydir yapmıyordum.sevgiler...

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

ellerine sağlık canım bir çorbay yanına al sana iftar menüsü

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canımm ellerine sağlık bayılırım mantara ve onun her haline ellerin dert görmesinn..
hayırlı iftarlar dilerim tatlım..

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canımm ellerine sağlık bayılırım mantara ve onun her haline ellerin dert görmesinn..
hayırlı iftarlar dilerim tatlım..

Fuat Gencal hat gesagt…

Hayırlı haftalar. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Çok da şık bir sunum.

Saygılar.

sarımutfak-hande hat gesagt…

kremalı denememiştim aklımda olsun
harika görünüyor
ellerine sağlık

çeşnici Handan hat gesagt…

Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. İyi haftalar.

lezzet sarayı hat gesagt…

mmm çok güzel görünüyor ellerine sağlık...

annemineli hat gesagt…

Çok leziz görünen, bir lezzet olmuş,ellerin sağlık, sevgilerr...

sevil(birdemliksohbet) hat gesagt…

ablacım ne şanslısınız serin yok buralar yanıyor yanıyor
ellerine sağlık canım yemekde süper olmuş afiyet bal olsun
sevgiler

Ata sofrası hat gesagt…

canım ellerine sağlık hayırlı ramazanlar.sevgiler.

MAVİANNE hat gesagt…

canım aç aç bu tabak süper geldi doğrusu
biz burada kavruluyoruz sıcaktan
ama çok şükür iyi geçiyyor ramazan
sana da hayırlı ramazanlar

yemekbiraşk hat gesagt…

iftar saatine sayılı saatler kala öyle nefis gözüküor ki :)
ellerinize sağlık sevgiler..

anneminkızıyım hat gesagt…

Canim yemegin harika olmus ellerine saglik. Dulararina amin diyorum, allahim herkese kolaylik versin, sevgilerimle....

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

ben bu muhteşem tabağa yorum yazmıştım canısı gitmemiş demkki tekrar ellerine sağlık hamarat arkadaşım benim:) öpüyorum

NarincE hat gesagt…

Ellerinize sağlık, pilavı daha çok canım çekti, nedense:))

dokuzuncubulut hat gesagt…

Bu sıcaklar orada yoksa çok sanşlısınız...
çok lezzetli bir tarif olmuş, bir yeşil salatayla başlı başına bir yemek yerini tutar benim için...
Ellerinize sağlık, sevgiler.

hazalca hat gesagt…

eline sağlık arkadaşım.mantar hafif olduğu için ben de hep tercih ederim.buralar hala yanıyor.kaç gündür sokağa bile çıkmadım.evde klimayla durabiliyorum ancak.bir de okullar açılmadan temizlik derdine düştüm.hayırlısı.....

yemekaski.com seçil hat gesagt…

Ellerinize sağlık.. mantarı herşey şekilde severim zaten :)

birdutmasali hat gesagt…

mantara bayılanlardanım..
hiç eksik olmaz..
ama seninkide öyle güzel olmuş ki bahar çiçeğim..
ellerine sağlık.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin