Mittwoch, 25. August 2010

PATATES KÖFTE DIZMESI

Sevgili mintininmutgafi arkadasimizin düzenledigi etkinlige gönderiyorum
300 gr kıyma
1 adet küçük soğan
yarim cay bardagi galeta unu
1 diş sarımsak
tuz, karabiber,feslegen
5. 6 adet patates
1 su bardağı su
1 yemek kaşığı salça
üzeri icin 3 yemek kasigi zeytinyag

Kiyma ,rendelenmis sogan,kiyilmis sarimsak ,feslegen,galeta unu,baharatlari eklenerek köfte yogrulur.
Patatesi bir parmak eninde halkalar halinde kesin
Dinlenmis köfte hamurundan ceviz büyüklügünde kadar parçalar alarak , yuvarlayıp elinizle yassılaştırın, tepsiye bir patates bir köfte olarak sırasıyla dizin
1 bardak sıcak suyu salça ve zeytinyag ile karıştırıp köfte patates üzerine gezdirin.Üzerine aliminyum folyayla kapatin isitlimis firinda pisirin.Üzeri kizarinca alinminyum folyoyu alin bir kac dakika firinladiktan yemegi cikarin.




Kommentare:

anneminkızıyım hat gesagt…

Canim merhabalar, patatesli köfteler harika olmus, ellerine saglik. Ben baktim pektin var, pektinde elmadan sertlestirici olarak kullaniliyor.
Canim al bir kab cik ormana muhakak bol bol bögürtlen bulursun, sevgiler...

mintininmutfağı hat gesagt…

CANIM ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK.SUNUMUN ÇOK ZARİF.BU GÜZEL LEZZETİ HEMEN YAYINLADIM.SEVGİLER CANIM

mintininmutfağı hat gesagt…

TEŞEKKÜRLER AYRICA ARKADAŞIM HAYIRLI RAMAZANLAR

Fuat Gencal hat gesagt…

Çok leziz bir görüntüsü var. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

anneanneninemekleri hat gesagt…

Çok lezzetli görünüyor.Doyurucu da bir yemek,ellerinize sağlık.

CAFE PEPELA / Tavuk Suyuna Çorba Tadında hat gesagt…

Merhaba gülüm.
Kesinlikle etkinliğe yakışır bir tarif olmuş:)
Bayıldım..Ellerine,güzel gönlüne sağlık..
Muhabbetle

PAPATYA PRENSES hat gesagt…

enfes görünüyor abalcım. ellerine sağlık..

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canım ellerine sağlıkk..
dizmeye dizim dizim dizildim ben bayılırım patatese:))
ellerin dert görmesinn:))

umutluhayat hat gesagt…

ellerine sağlık canım nefis görünüyor

derya hat gesagt…

Canımmm ellerine sağlık çok severim
harika olmuş bereketli iftarlar çok
öpüyorum...

yemekbiraşk hat gesagt…

ben bu yemeğe kurtarıcı diyorum anında fırında :)
nefis olmuş
sevgiler..

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Ne güzel poz vermisler,ellerine saglik,nefisss!

birdutmasali hat gesagt…

bizdende eksik olmuyor canım.
fırın yemeklerini ne çok seviyoruz :))
ellerine sağlık.. çokkk güzel görünüyor.

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Canım,
Ellerine sağlık, yemek nefis görünüyor.
Fırında piştiği için yağ çekmemiş ve daha hafif olmuştur.

hazalca hat gesagt…

bu yemek benimde kurtarıcımdır.boş zamanımda köfte yapar dondururum.işten gelince hemen patatesle fırınlamak kolay olur.harika görünüyor.eline sağlık

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

canım benim bu nefis tarifi nasıl görmemişim evlenmeden önce hiç sebze sevmezdim anneme köfte niye yapmıyorsun diye mızmızlanırdım şimdide koestrol tansiyonla boğuşuyorum sebzeyi şimdi çok seviyorum ama köfteyi gördümmüde hiç dayanamıyorum ellerine sağlık canım çok öpüyorum

TARİF BAHÇESİ hat gesagt…

Merhaba canım, ellerine sağlık. Yine harika bir yemek, Ramazanda çok güzel gider.

SERAP UZUN karakazandan hat gesagt…

Ayni boyda dizilmisler hepsi de :) ellerine saglik cnm.

Selamlar,Serap.

yemekbiraşk hat gesagt…

bahar çiçeğim nerelerdesin....
hadi artık tarif bekliyoruz....:))
sevgiler..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin