Sonntag, 19. September 2010

BADEMLI MÜRDÜM ERIKLI TART

Hepinize güzel bir pazar gününden merhaba arkadaslar

500 gr mürdüm erigi
1 bardak seker
1 paket vanlya sekeri
üzeri icin iri taneli badem

tart icin
2 yumurta
1 bardak pudra sekeri
125 gr margarin
1 paket vanilya
1 cay bardagi cekilmis toz badem
1 kahve kasigi kabartma tozu
yaklasik 2 veya 2.5 su bardagi un

Erikler yikanir cekirdekleri cikartilir.Tencereye erikler, vanilya sekeri ve seker alinir , erikler diri kalacak sekilde pisirlir,sogumasi icin bekletilir.
Yumurta,erimis margarin cirpilir,pudra sekeri vanilya eklenerek cirpilmaya devam edilir.Cekilmis badem kabartma tozu un birlikte karistirilarak eklenir ve cirpilir.Yaglanmis unlanmis tart kalibina hamur dökülür.Erikler tart hamurunun üzerine yayilir,bademler heryerine serpildikten sonra isitlimis 180 derece firinda bademler cok kizarmadan firindan cikartilir.

Kommentare:

hunerlieller hat gesagt…

canımm tek kelime ile süper...ellerine saglık.görüntü muhteşem.eminimki tadıda öyledir.afiyetler olsun sizlere..görüşmek üzere.

Yemekçinin Mekanı/Nazlı hat gesagt…

Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık:)

umutluhayat hat gesagt…

of of offf,nefis görünüyor.ellerine sağlık canım

lezzet sarayı hat gesagt…

ellerine sağlık harika olmuş.

derya hat gesagt…

Öznurcum ne kadar cezbedici bir lez
zet ellerine sağlık öpüyorum.

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Cok lezzetli görünüyor,yalniz tart hamurunun rengi nasil böyle kirmizimsi onu anlayamadim,sevgiler,sizede iyi pazarlar,hava cok güzel burda:)

emelce yemek hat gesagt…

eksi eksi bayilirim

yeşim hat gesagt…

süperrr

ellerine sağlık
sevgilerr

yemekbiraşk hat gesagt…

çok lezzetli olmuş sevgiler..

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

Nefisss görünüyor canımıniçi ellerine sağlık..öpüyorum

Fuat Gencal hat gesagt…

Hayırlı Haftalar, Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.
(Bugün bloglardan seçmelerde lezzet adasının saç kavurması tarifi yayınlandı.(http://gencalsabahattin.blogspot.com/)

Saygılarımla.

kalpkurabiye, deniz hat gesagt…

canım o kadar güzel görünüyor ki ne desem boş yani!!!
çok şık bir tart olmuş ellerin dert görmesinn:))

Gönülünce hat gesagt…

Öyle güzel görünüyorki bayıldım doğrusu...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

sevimin sayfasi hat gesagt…

nefis, simdi tamda mevsimi...yapmak lazim
ellerine saglik canim

hazalca hat gesagt…

ekşimsi tadıyla eminim çok lezzetlidir.pztesi misafirim gelecek ama bana basit bişeyler lazım.teferruatla uğraşamam.bloğunu bi güzel incelemeye geldim

YEMEK VAKTİ AYLİN hat gesagt…

çiçeğim ellerine sağlık nefis olduğuna eminim

çeşnici Handan hat gesagt…

Harika görünüyor ellerine sağlık canım.

anneminkızıyım hat gesagt…

Canim ellerine saglik, mürdün erikli tartin harika olmus, bir dilim aliverdim, hiiim nefis.
Okulum yogun sekilde devam ediyor. Hergün olmasi bazi islerimi engellesede ben memnunum. Bunun yaninda 3 ayri projemde var onlarida beraber yürütmeye calisiyorum, anlayacagin cok yogunum canim. Ekim ayinda alman arkadaslar yine Türkiye gezisi istiriyordu benden ama okul dolayisi ile malesef iptal ettim, cok üzüldüler ama elden gelen yok, benden havadisler böyle, sevgilerimle....

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim bu ne güzel bir görüntü böyle:)..Ellerine sağlık..
Sevgilerimle..
aslı

Fatoş Öztürk hat gesagt…

Hobidünyam Woman Forum tarafından düzenlenen yemek etkinlikliklerinin 6.sı "KAHVALTILIKLAR" Etkinliğine ben fatosla-lezzetli-tarifler.blogspot.com ev sahibeliği yapacağım 22 EYLÜL _15 EKİM tarihleri arasında düzenlenen etkinliğimize katılmak için kahvaltılık yiyecekler yapıp resmiyle birlikte tarifinizi blogunuzda yayınlayıp bana haber bırakmanız yeterli olacak bloğu olmayan arkadaşlar da fatos.ozturk@hotmail.com.tr adresine mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyorum :)
Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK ÜZERE...

NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler...

JİVAGO hat gesagt…

Enfes görünüyor,"yemede yanında yat der," gibi..ellerinize sağlık.

Sevgilerimle..

disal hat gesagt…

kenarlara doğruda kırmızı bir renk almış..harika görünüyor..ellerine sağlık....

aşağıdaki börekte beni çağırıyor resmen....:)

hdidem95 hat gesagt…

görüntü çok güzel ellerine sağlık afiyetler olsun canım sevgiler

sarımutfak-hande hat gesagt…

tek kelimeyle harika
ellerine sağlık canım denenecekler listeme aldım:)))

aslan hat gesagt…

Ellerinize sağlık enfes gözüküyor.

Dostlukla..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin