Mittwoch, 15. Dezember 2010

KEREVIZLI PATATESLI CORBA

Iki haftadir kar yagiyor,simdide tipi var göz gözü görmüyor .Türkiye'ninde burdan pek farki yok, aslinda kis böyle olur bol karli. Birkac senedir kis hafif gectiginden bu kis'ida öyle olacak sanmistik.
Bu soguk havalarda sicacik icimizi isiticak kerevizli patatesli corba yaptim ev halki begendi,bu soguklar daha ne corbalar icirir.

1 adet kereviz
2 adet patates
1 cay bardagi süt
1 litre su,veya et suyu
4 yemek kasigi siviyag
1 yemek kasigi un
karabiber,tuz,
Tencereye siviyag alinir,un eklenir ve az kavrulur.Rendelenmis kereviz patates ilave ediltikten sonra et suyu ilave edilir.Sebzeler yumusayinca lenderdan gecirilir,süt eklendikten sonra karabiber tuz ilave edilir ve bir kac dakika daha kaynatildiktan sonra ocaktan alinir.

Kommentare:

Mutfakderyası hat gesagt…

çorba tam benlik olmuşş..en kısa zamanda deneyeceğim..sevgiler..

derya hat gesagt…

Canım çorbanı görünce içim ısındı ellerine sağlık öpüyorum.

Yemekçinin Mekanı/Nazlı hat gesagt…

Tabiki bu kışlar boyle lezzetli çorbalar içmek içindir. Ellerine sağlık canım.

Hayatcemresi hat gesagt…

Bizde kış böyle değil,iki gün kar yağdı,yerler buz tuttu,şimdi karlarda buzlarda neredeyse eridi,kara doyamadık :(
çorban bu soğuk havalar için ideal,ellerine sağlık,sevgiler...

yelpazesu hat gesagt…

Ohh mis gibi kokusu geldi:)) Elinize sağlık .Ben de beklerim.Sevgiler..

Huriye hat gesagt…

Canim nefis görünüyor ellerine saglik,bu kis çok soguk,bizim evde de hemen hemen her aksam çorba var malum midemiz isiniyor,öpüyorum.

JİVAGO hat gesagt…

İç ısıtıcı, kar eritici bir sunum.
Ellerinize sağlık.

Aileye Sevgilerimle..

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Haklisin valla,ne zamandir bu kadar soguk olmamisti! Tipi yok ama epey eksilerde ve ben evimi ancak isitabiliyorum,saskiniz,üstelik annemde geldiginden beri hala isinamadi yazik!Cocuklar hasta,Allah beterinden korusun diyelim,corbada nefis ,kizlar kücükken yapmistim bir iki kez,yine yapilacak! Sevgiler,hayirli geceler...

ham ham ev yemekleri hat gesagt…

Tadını bilmiyorum fakat sunum şahane ellerine sağlık..

birdutmasali hat gesagt…

çok soğuktur oralar öznurcuğum,
hemde daha aylar boyu ! :((
içiniz ısınsın, sağlıkla afiyetle tadın öznurcuğum
elelrine sağlık.

sarımutfak-hande hat gesagt…

besleyici ve lezizi üstelik sunumda şık kısaca harika yani
ellerine sağlık canım

sevimin sayfasi hat gesagt…

simdi hic hayir diyemem bu nefis corbaya
ellerine saglik canim

disal hat gesagt…

oh oh..sefasnı sürün...ben daha göremedim kar....ege kıyılarına pek yağmıyor yaa...

özledim ama....benim yerimede seyret camdan tipiyi...

çorbanda nefis görünüyor canım..ellerine sağlık....

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim nefis bir kış çorbası olmuş; sıcacık ve besleyici...Ellerine sağlık canım:).
Sevgiler.
aslı

Meliha Çalışkan hat gesagt…

Ahh o kardan burayada gönder canım yaa nasıl özledim bir bilsen...
Sıcacık çorban nefiss görünüyor canım
Ellerine sağlık
Öpüyorum.

Sevil hat gesagt…

ablacım evet burası inanılmaz soğuk ve kelimenin tam anlamı ile donuyorum donuyor

çorbanda nefis olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun

misketlimonu hat gesagt…

Nefis görünüyor Baharçiçeğim, ellerine sağlık..

TARİF BAHÇESİ hat gesagt…

oooohhhh, en ilk tepkim bu oldu :)
Harika bir çorba olmuş. Bir kereviz sever olarak denemeliyim. Kendine iyi bak, canım.

defneylebirlikte hat gesagt…

eline sağlık canım..harika görünüyor...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

insanın içini ısıtacak nefis bir çorba olmuş öznurcum harika sunumlarınla dahada güzel görünüyor şu soğuk günlerde sizlere şifa olsun sevgilerimle canım

CAFE PEPELA hat gesagt…

Kışın ilacı,ruhun dermanı,gönüllere şifa,vucüda candır çorba.Patates ve kereviz birbirine çok yakışıyor.Ellerine sağlık Bahar Çiçeği'm..

dokuzuncubulut hat gesagt…

Tarifinizi okurken, dışarıda hava simsiyah oldu. Kar mı gelecek, yağmur mu bilmiyorum. Evde kerevizim var, tarifi de aldım, yapar çorbamı sıcacık içerim biraz sonra.
Ellerine sağlık arkadaşım.
sevgiler.

anneminkızıyım hat gesagt…

Hiim nefis ellerine saglik canim, bu soguk karli günlerde illac gibi gelir. Ellerine saglik, sevgilerimle...

hazalca hat gesagt…

bu günlerde biraz soğuklar kırıldı ama çorbanın yerini hiç bişey tutumuyor.eline sağlık.hemen deniycem

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin