Sonntag, 30. Januar 2011

TAHINLI KURABIYE


Agizda dagilan helva tadinda kiyir kiyir nefis bir kurabiye oldu ,icine biraz pekmez koydum. Pekmez sisesinin dibinde kalan 4 kasik pekmez kalmisti , siz isterseniz pekmez oranini artirabilirsiniz
Bereketli ,saglikli huzurlu yeni bir hafta diliyorum hepinize arkadaslar.

1 bardak tahin
1 bardak siviyag
4 yemek kasik pekmez
1 bardak pudra sekeri
1 kahve kasik kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
1 cay bardagi iri cekilmis ceviz,alabildigi kadar un


Derin bir kaba malzemeler sirasiyla konur ve cirplir,kabartma tozu unla elenerek ilave edilir ve yogrulur.hamur 10 dakika kadar dinlendirilir.
Hamurdan ceviz büyüklügünde parcalar alinarak yuvarlanir yaglanmis firin tepsisine dizilir.Isitilimis 180 firinda üzeri kizarmadan pisirilir.Sicakken cok yumusak oluyor soguyunca biraz sertlesiyor ama kiyir kiyir oluyor.

Kommentare:

feray hat gesagt…

Öznurum ellerine sağlık çok güzel görünüyor tahinli tatlara da bayılırım aldım tarifi.

HayatCafe hat gesagt…

Canım tahinli kurabiyeyi çok severim.Sunumada bayıldııım.
Ellerine sağlık.
Sanada iyi haftalar canım.

Öpüyorum.

lezzet sarayı hat gesagt…

ellerine sağlık öznurcum harika olmuş bu kurabişler.

birdutmasali hat gesagt…

çok güzel bir kurabiye sana katılıyorum öznurcuğum..
kahveyle ne de güzel olmuştur ....

YEMEK VAKTİ hat gesagt…

Ellerine sağlık canım gerçekten tam benlik olmuş.

Sevgilerimle..

Serap Uzun karakazandan hat gesagt…

Bayılırım tahin helvasına, bende yapmıştım arşivde var.Bide pekmezli denemek lazım ellerine saglık Baharcicegim.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

öznurcum ne güzelde süslemişsin tadına doyamadığım bir kurabiye ağızda eriyor pekmezle yapıldığı için de çok sağlıklı güzel bir kurabiye olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

umutluhayat hat gesagt…

bayılırım tahinli kurabişlere.ellerine sağlık canım nefis olmuş.

yemekbiraşk hat gesagt…

öznurcum bu aralar baya bir ara açıyorsun umarım her şey yolundadır.. tahinli kurabiyeler benim sayfamda da yok yapmak istiyorummmmm:)
eline sağlık
sevgilerimle..

derya hat gesagt…

Öznurcum mutlu haftalar ellerine sağlık tahine bayılırım kurbişler süper öpüyorum.

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

Öznur Ablacım ellerine emeklerine sağlık..
ne güzel görünüyorlar böyle:)
kahve ile yakışır değil mi:)
mutlu haftalar dilerimm:)
sevgiler..

anneminkizıyim hat gesagt…

hiiim mis gibi harika olmus tahinli kurabiyeler.
Ellerine saglik canim,

sevgiler....

papatya68 hat gesagt…

tahin ve pekmez kurabiyede de kekde de harika oluyor Öznurum ellerine sağlık bende çok seviyorum ayrıca çayla öyle güzel oluyorki aahh olsa şimdi çayla ne güzel yerdim:)))
sağlıcakla afiyetle kal canım

balpare hat gesagt…

http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen
yemek etkinliklerinin SEVGILIYE OZEL TARIFLER *10* " Etkinliğine
ben http://balpare.blogspot.com/ ev sahibeliği yapacağım
30 Ocak-20 subat tarihleri arasında düzenlenen Sevgiliye Ozel Tarifler
Sevdiceğinize hazırlayacağınız tatlı,pasta,börek,yemek,çorba,salata vb.. her tarif kabulümdür.öyle aman aman illa özenilecek,harikulade şeyler beklemiyorum.hazırlayabileceğiniz ölçüde ne yapabilirseniz yeter. Sevdiceğiniz ne sever onu düşünün.en çok sevdiği çorbayı pişirip üstüne nanesini,pul biberini,yağını şöyle kalp şeklinde koymanız bile hem bir gülümseme sebebi olur,hem de etkinlik için harika bir resim.amann bizimki sevmez öyle şeyler demeyin.erkekler,babalar sevgilerini pek göstermezler.ama böyle küçük bir jest bile yaşı kaç olursa olsun içten içe (hani göstermese,belli etmese bile ) çok hoşuna gidecektir. sütlaç yapın mesela bir de tarçından kalp kondurun tamamdır.( şimdi bütün tarifler sütlaç olurmuş sakın ha:))))ben de yayınlarmışım etkinlik sonunda dermişim ki sevgiliye özel tarifler etkinliğimizin rakipsiz tek tarifi sütlaç oldu:) altına da link verirmişim Ayşe usulü sütlaç için tıklayın,Fatma usulü sütlaç için tıklayın.. sevgi ile yapılmış tüm ,sevdiceğin sevdiği bütün lezzetler olabilir. yanına bir kalp,(e tabi salata yapmışsak kalbi nereye konduracağız diyosunuz dimi:)-o zaman da yanına mini bir kurdele gül bile olsa tamamdır.)
yani ne diyeyim ,nasıl kandırıvereyim sizi katılmanız için:)
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler..

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

Canim ne güzel sunmussun ellerine saglik kim nasil lezzetli olmustur,afiyetler olsun,öpüyorum.

dokuzuncubulut hat gesagt…

Çok nefis olmuş arkadaşım.
Daha önce verilen tariflerden ben de denemiştim.
Ellerine sağlık olsun.

Gönülünce hat gesagt…

Arkadaşım harika olmuş pekmezde ilave edilince lezzeti artmış...Ellerine emeklerine sağlık...

Sevgiler...

Cafe Pepela hat gesagt…

Enerji kaynağı,lezzet bombası! :)
Ellerine sağlık çiçeğim.Çok hoş görünüyorlar.Tahin ve pekmez ikilisine bayılıyorum.
Kalbi selamlarımla

sevimin sayfasi hat gesagt…

kurabiye tam benlik olmus
ellerine saglik canim

misketlimonu hat gesagt…

Çok severim tahinli kurabiyeyi. Harika oluyor. Baharçiçeğim, ellerine sağlık..

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Baharçiçeğim, o kıyır kıyır kıvamı fotoğraflardan belli oluyor:). Nefis bir görüntü..
Ellerine sağlık canım:).
Sevgilerimleee:).
aslı

Leyla Poyraz hat gesagt…

kahvemin yanın harika giderdi..ellerine sağlık..sevgiler..

hazalca hat gesagt…

ne kadar nefis görünüyor,eline sağlık

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin