Sonntag, 6. Februar 2011

TON BALIKLI SALATA

Günesli gecen pazar gününden hepinize merhabalar arkadaslar,hepinize sicacik saglikli bir hafta diliyorum.

1 konserve ton balik
1 adet kirmizi dolmalik biber
kirmizi lahana,semizotu,kivircik salata,roka
1 ader limon,zeytinyagi
Yikanmis roka,semizotu, kirmizi lahana ,kivircik salata tabagina alinir, kirmizi dolmalik biberler kiprit seklinde kesilir ve yesilliklerle beraber karistirlir. Üzerine ton baliklari kücük parcalar halinde konur,limon suyu ve zeytinyagi cirpilarak salatanin üzerine gezdirilir.


Kommentare:

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

Öznur Ablacımm ellerine emeklerine sağlık:)
nefis görünüyor salatan:)
sağlıklı miss gibi:))
sevgiler:)

Serap Uzun Karakazandan hat gesagt…

Himmm nefis olmuş canım ellerine saglık.Hem salata hem doyurucu...

karamel mutfak hat gesagt…

ahanda tam benlik bir salata ellerine saglik canim.sevgiler

Eylem hat gesagt…

balıkla aram pek iyi olmadıgı için pek sık yaptıgım bir salata degildir.ellerine saglık.

Leyla Poyraz hat gesagt…

of off nasılda canı çekti yaa..canım ellerine sağlık..güzel bir hafta diliyorum..sevgiler..

Meliha Calışkan hat gesagt…

Benim en çooooooook sevdiğim salatadır kendisi..
Nasıl severim anlatamam.
Kesinlikle bu akşam yapıcam.
Ellerine sağlık canın benim.
Öpüyorum.
İyi haftalar.

derya hat gesagt…

Canım nasılda iştah açıcı görünüyor
ellerine sağlık öpüyorum.

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

Canim ellerine saglik çok sevdigim salatalardan bir tanesi nefis gorunuyor,sevgilerimle.

feray hat gesagt…

off canım yaa bu ne güzel bir görüntü ellerine sağlık, sevgilerç

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

enfes bir salata ellerine saglik canim sevgiler....

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Hala denemedim bu salatayi,kendi#sini öylece yemegi severim ama,yaninda aci biberle:) Ellerinize saglik,sevgiler benden...

sarımutfak-hande hat gesagt…

salata olsun başka birşey istemem ellerine sağlık nefis olmuş canım

defneylebirlikte hat gesagt…

BAYILIRIM BU SAATAYA.ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

ton balığını tavuktan daha çok yakıştırıyorum salataya öznurcum bende çok sık yapıyorum severekte tüketiyoruz ellerine sağlık canım iştah kabartıyor sevgiler

mintininmutfağı hat gesagt…

canımmm,
ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor.hayırlı geceler.sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin