Freitag, 11. Februar 2011

BADEMLI CIKOLATALI MINIK TOPLAR,,, MEVLID KANDILINIZ MUBAREK OLSUN


Yıpranmış ve Katılaşmış Gönülleri Rahmet Meltemiyle Yeşerten Eşsiz Peygamberimizin Doğum Günü Olan Mevlit Kandilinizi En Içten Dileklerimle Kutlarim Arkadaslar


Hepinize sicacik sevgiler, güzel dinlendirici neseli bir hafta sonu diliyorum arkadaslar.
kakaolu kek yapmistim arta kalan 4 dilim kekden minik toplar yaptim bu haliyle hemen yenildi bitirilidi .

4 dilim kakaolu kek
200 ml krema
1 cay bardagi cekilmis badem
80 gr sütlü cikolata
100 gr beyaz cikolota rendesi

Kek dilimleri ufalanir,krema , eritilimis cikolata,cekilimis badem eklenir karisim yogrulur.
Cevizden kücük parcalar alinir yuvarlanarak beyaz cikolata rendesine bulanir.

Kommentare:

birdutmasali hat gesagt…

ve bir fincan kahveyle bu tatlı yorgunluk son bulur :)

mintininmutfağı hat gesagt…

CANIMM,BAHARÇİÇEĞİM,
MAHARETLİ ELLERİNE SAĞLIK,
KIYAMAMBEN SANA HİÇ.
NEFİS GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK BALIM:)

Eylem hat gesagt…

ellerin dert görmesin.nefis gözüküyor.

Aycan hat gesagt…

hIMMM ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR. eLLERİNİZE SAĞLIK.

derya hat gesagt…

Öznurcum küçük ikramlıklar ye beni di
yor ellerine sağlık mutlu hafta sonları öpüyorum.

Hayat Cafe hat gesagt…

Canım bu toplardan mutfağa git gel atıcaksın bir tane ağzına,ama hiç bitmeyecek.Ne güzel olur ama dimi ?
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

Hayat Cafe hat gesagt…

Canım bu toplardan mutfağa git gel atıcaksın bir tane ağzına,ama hiç bitmeyecek.Ne güzel olur ama dimi ?
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

Özlemhan hat gesagt…

Ellerine sağlık canım benim.

papatya68 hat gesagt…

Öznurcuğum ne güzel yapmışsın gözüme gecenin bu saatinde çok çekici göründüller:)))
eline sağlık canım kekler de değerlenmiş ne güzel
sevgiler

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacım ellerine emeklerine sağlık..
ne güzel etmişsin:) cici toplar olmuş:)
Mevlid Kandilin mübarek olsun ablacım..

çeşnici Handan hat gesagt…

Çok güzel olmuşlar hem de kalan kek değerlenmiş. Ellerine sağlık afiyetler olmuş.

anneminkizıyim hat gesagt…

Hiiim Birdutmasali hakli bir fincan kahve yaninda, yeniden gelen kara pencereden bakarak harika bir yorgunluk cikar.
Ellerine saglik canim,

sevgiler.....

misketlimonu hat gesagt…

Canım Kandilin kutlu olsun. Minik topların nefis görünüyor, ellerine sağlık Baharçiçeğim..

sevimin sayfasi hat gesagt…

Kardeşliğin daimi olduğu, sevgilerin birleştiği, dostlukların bitmediği yine de mutlu, umutlu ve sevgi dolu,rahmetlerin yağmur gibi yağdığı nice kandillere...
sevim

Hayat Cafe hat gesagt…

Canım hayırlı kandiller.
Öpüyorum.

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Bademli toplar eminim leblebi gibi tükenmistir,cok lezzetli oluyor,ben yapiyorum hep,Sizinde Kandiliniz mübarek olsun,sevgiler,elinize saglik...

Gönülünce hat gesagt…

Mübarek Mevlid kandilinizi kutlar, herşeyin gönlünüzden geçtiği gibi olmasını temenni ederim. Kandiliniz mübarek olsun.

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

ay yerim ben bu toplari ellerine saglik canim..Kandilin mubarek dualarin kabul olsun insallah sevgilerimle.

yemekbiraşk hat gesagt…

hayırlı kandillercanım
nefis olmuşlar ayrıca
sevgilerimle

nurşen hat gesagt…

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

JİVAGO hat gesagt…

Mevlid Kandilinin ülkemize ve İslam alemine mübarek olmasını dilerim.
Sevgilerimle..

anneminkizıyim hat gesagt…

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..
Sevgilerimle...

Cafe Pepela hat gesagt…

Kalp kalbe karşı imiş:)
Ellerine / gönlüne sağlık bahar çiçeğim.
Bademli minişler çok leziz görünüyor.
Kandilini kutluyor,hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum.
Rahman c.c hayır ve muhabbetle donatsın bizleri.
Dualarda buluşmak umuduyla

aslı hat gesagt…

Minik minik hazıdlanmış ikramlıkları çok seviyorum. Harika olmuşlar ellerine sağlık.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

şahane olmuş baharım çiçeğim ellerine sağlık canısı..öpüyorum

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

ÖZNURCUM tadına doyuılmaz bunların içinde hep sevdiğim malzemeler ellerine sağlık her zamanki marifetinle yine güzel bir tarif sevgiler canım

Mutfak Havlusu hat gesagt…

çok güzel olmuş bu toplar,bademle hoş olmuştur kesin.ellerine sağlık.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin