Freitag, 18. Februar 2011

ARMUT TATLISI

Hepinize gönülden sicacik sevgiler selamlar arkadaslar,günler öyle hizli akip geciyorki ne cabuk yine bir hafta sonuna geldik zamanmi cok cabuk geciyor yoksa bizmi cok hizli yasiyoruz zamani.
Cok pratik tatli krizlerinde hemencik yapilabilen kolay bir tatli cikolata sosunu saymassak kalorisi az bir tatli oldu.

2 adet armut
1,2 adet karanfil
1 cay bardagi seker
1 paket vanilya sekeri
200 gr sütlü küvertür,veya cikolata sosu

Armutlarin sap kismi cikarilmadan kabugu soyulur,cekirdek yatagi kabak oyacagiyla cikarilir.Armutlar tencereye dik olarak dizilir,seker ,vanilya sekeri ve karanfil eklenir.Armutlarin üzerini kapatacak kadar su konur kisik ateste yumusayincaya kadar pisirilir.Benmari üsülü eriyen cikolata sosu armutlarin üzerine gezdirilir .

Kommentare:

CANDAN TARİFLER hat gesagt…

İNAN BENİM İÇİNDE ÖYLE ZAMAN ÇOK ÇABUK GEÇİYOR ARMUTTA ÖYLE İŞTAH KABARTICI Kİ ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM...
SEVGİLER..

ZELİHA-UMUTSEPETİ hat gesagt…

Haftanın başı ile sonu arasını hatırlayamıyorum desem yeridir.:)
Hakikaten öyle çabuk geçiyo ki günler..
Sağlığımız huzurumuz yerinde olsun da,varsın günler akıp gitsin..
Tatlı da şahane olmuş :)
hem pratik hem de çok şık..:)
Ellerine sağlık canım..
sevgilerimle..

Lezzete Dair hat gesagt…

Ellerine sağlık canım Armut çikolata içinde muhteşem görünüyor.
Zaman hızla akıp gidiyor gerçekten:)

birdutmasali hat gesagt…

sapından tuttuğum gibi aldım öznurcuğum,
demedi deme ! :)

derya hat gesagt…

Çikolata içinde yüzen bir armut tam
benlik ellerine sağlık canım öpüyorum.

papatya68 hat gesagt…

Baharçiçeğim sosunu kesinlikle saymayalım ama sossuz da yemeyelim nefis olmuş çünki:))
ellerine sağlık armut armut olalı gözüme hiç bu kadar güzel görünmemişti:D
sevgiler canım

Ekin Mutfagi by Elif hat gesagt…

Ellerine saglik canim.
Mutlu hafta sonlari:)

Hayat Cafe hat gesagt…

Oyy oyyy bol çikolata sosuyla bomba yapmışsın bu armutu canım yaa
Nasıl güzel görünüyor.

Haklısın zaman çok çabuk geçiyor.
Her haftaya başlarken "geçermi bu hafta" diyorum kendi kendime ama bir bakıyorum hafta sonu olmuş.
Böyle böyle yaşlanıyoruz dimi arkadaşım ?

Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

yemekbiraşk hat gesagt…

canikom müthiş bir tatlı olmuş meyveli tatlılarda bi başka oluyor eline sağlık canım

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

ablacımm tatlının içindeki armut sosun arasından ne güzelde göz kırpıyor..
nefiss..
ellerine sağlık ablacım..
öpüyorum..

pelince hat gesagt…

Parmakları yemek serbest mi ? ;) nefis gözüküyor.. ellerine sağlık..

Mutfak Havlusu hat gesagt…

Nefis görünüyor!
çikolata ile armud güzel olmuş:)
ellerine sağlık

sevimin sayfasi hat gesagt…

nefis olmus, tam benim kizima göre, armutu cok sever
ellerine saglik canim

Muhterem'le Afiyetle hat gesagt…

Sevgili Öznur,
Tatlı hem pratik hemde nefis görünüyor, ellerine sağlık.

sarımutfak-hande hat gesagt…

offf muhteşem
ellerine sağlık canım

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

Cok sevdigim tatlilardan biridir ellerine saglik canim,çok güzel görünüyor,öpüyorum seni.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası hat gesagt…

Çok leziz görünüyor :)

Ellerine sağlık..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin