Dienstag, 22. Februar 2011

BIBERLI OMLET


Kahvaltilarin vazgecilmezi ve en pratiklerindendir omlet, pazar günü kahvatimiza renk ve lezzet katan biberli omletin tarifine gerek yok aslinda ama adet yerini bulsun.

6 adet yumurta
4 yemek kasigi siviyag
1 cay bardagi ufalanmis beyaz peynir
1 cay bardagi kasar rendesi
2 adet yesil sivri biber
2 adet kirmizi sivri biber
1 cay kasigi karabiber
1 cay kasigi kuru nane,tuz

Tavaya siviyag konur ,ince kesilmis kirmizi ve yesil biberler eklenir cok az sotelenir.Derin bir kapta yumurtalar,beyaz peynir,kasar rendesi,karabiber,kuru nane tuz ilave edilerek cirpilir ve biberlerin üzerine esit sekilde yayilir.kisik ateste iki tarafida pisirilir sicak servis edilir.

Kommentare:

yemekbiraşk hat gesagt…

eline sağlık canım böylesi çok daha lezzetli :)
sevgilerimle

kelebeklisaniyeler hat gesagt…

Canim nasilda güzel görünüyor,tam renk çümbüsü olmus kahvaltida nefis olur,öpüyorum seni.

Fuat Gencal hat gesagt…

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

derya hat gesagt…

Canım kahvaltı için harika ellerine
sağlık öpüyorum.

Hayat Cafe hat gesagt…

Yanınada tavşan kanı çay offf işte pazar keyfi :)))
Afiyet olsun canıııım size
Ellerine sağlık.
Öpüyorum

**kalpkurabiye**deniz** hat gesagt…

Öznur ablacım ellerine emeklerine sağlık mis gibi olmuş omletin:) bugünlerde pek sık omlet görür olduk:))
ve ben hiç omlet pişiremem:) özeniyorumm:)

anneminkizıyim hat gesagt…

Merhabalar canim, ellerine saglik omlet harika olmus, hafta sonu kahvaltiya güzel bir fikir ellerine emegine saglik.
Canim her sey yolunda sadece baya doluyum onun icin pek ugrayamadim, ama sagolasin yeni bir paylasim ekledim.
Sevimin davetini sende almisindir, gurbetciler blogcu bulusmasi banada cok uzak 500 km onun icin benim icin cok zor katilmak, ama yinede bilemiyorum.
Sevgilerimle....

anneanneninemekleri hat gesagt…

Harika bir omlet olmuş ellerine sağlık.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin